eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa części i materiałów elektronicznych dla Wydziału Budownictwa Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu "ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej"- Zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-21

Ogłoszenie nr 510099946-N-2019 z dnia 21-05-2019 r.

Politechnika Wrocławska: Dostawa części i materiałów elektronicznych dla Wydziału Budownictwa Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu "ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej"- Zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej" realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00- Z301/17-00 z dnia 21.12.2017 r. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, 3. Oś Priorytetowa Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534930-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000, ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 202 182,32, e-mail bzp@pwr.edu.pl, faks 713 202 143.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.pwr.edu.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa części i materiałów elektronicznych dla Wydziału Budownictwa Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu "ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej"- Zadania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/BZP/112/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części i materiałów elektronicznych dla Wydziału Budownictwa Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu "ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej" realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-Z301/17-00 z dnia 21.12.2017 r. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, 3. Oś Priorytetowa Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Zamawiajacy określił przedmiotowa dostawę w 2 Zadaniach: 1.1. Zadanie nr 1 - ilość pozycji 19 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4.1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z Kalkulacją Cenową 1.2. Zadanie nr 2 - ilość pozycji 15 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4.2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z Kalkulacją Cenową 2. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie asortymentu na własny koszt i własnym transportem oraz rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego: Wybrzeże Wyspiańskiego 41, bud. H-3, Wrocław. Zamawiający wymaga również instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim dla każdego artykułu. Ilość przewidywanych dostaw dla każdego artykułu z Zadania nr 1: w ramach 1 dostawy Ilość przewidywanych dostaw dla każdego artykułu z Zadania nr 2: w ramach 1 dostawy 3. Kod CPV: 31.71.10.00 - Artykuły elektroniczne Artykuły elektroniczne 4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą szczegółowego i jednoznacznego opisu przedmiotu zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie Oferty pod względem jej zgodności z treścią SIWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia odpowiednio w Załączniku nr 4.1 - 4.2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z Kalkulacją Cenową zaoferowanych odpowiednio produktów, charakteryzując je poprzez odpowiednie wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu) podanie producenta i typu, modelu lub nr katalogowego oferowanego produktu oraz wykazać, ze oferowany asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez odpowiednie opisanie oferowanego asortymentu bądź potwierdzenie oferowanych parametrów. 6. Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 12-miesiecznego okresu gwarancji na dostarczone urządzenie oceniane w kryterium oceny ofert. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdują się w Załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. 7. Termin obowiązywania umowy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy bądź do wyczerpania lub w przypadku zapłacenia Wykonawcy całej kwoty przeznaczonej na realizację umowy. Dostawy będą realizowane w następujących terminach: a) 7 dni roboczych jeżeli towar znajduje się w magazynie Wykonawcy, b) 30 dni roboczych jeżeli nastąpi konieczność sprowadzenia towaru z zagranicy, c) 90 dni roboczych jeżeli produkty będą wymagały uzyskania odpowiednich zezwoleń, od daty złożenia zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 31711000-3


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 1) uPzp Uzasadnienie prawne Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert na powyższe Zadanie nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 123523.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BIURO INŻYNIERSKIE MACIEJ ZAJĄCZKOWSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. KRAUTHOFERA 16
Kod pocztowy: 60-203
Miejscowość: POZNAŃ
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135704.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135704.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135704.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.