Ogłoszenie z dnia 2019-05-23
Ogłoszenie nr 510102223-N-2019 z dnia 23-05-2019 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Dostawa środków czystości
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 91362152000000,
ul. ul. Powstańców Wielkopolskich
7,
85-090
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
525 255 320, e-mail
przetarg@bg.policja.gov.pl, faks
525 255 319.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZPiFP-22-19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa środków czystości dla potrzeb KWP w Bydgoszczy. Kod CPV: 39830000-9, 33741000-6. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (5 zadań). 3.Oferowany przez Wykonawcę asortyment musi spełniać warunki określone w załączniku nr 1(Formularz Ofertowy), w Załącznikach 1A, 1B, 1C, 1D, 1E (tabela wykazu towaru) oraz załączniku nr 3 (Istotne postanowienia Umowy) do SIWZ, które zawierają szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj zamawianych środków, ich ilości oraz pojemności \gramaturę\ opakowań, a także warunki realizacji zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, w Załącznikach 1A, 1B, 1C, 1D, 1E (tabela wykazu towaru) zawiera minimalne parametry, pojemności i rozmiary opakowań jakim mają odpowiadać oferowane produkty. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie opakowań większych, ale przy zachowaniu tych samych ilości określonych w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz Ofertowy), w Załącznikach 1A, 1B, 1C, 1D, 1E (tabela wykazu towaru) kol nr 5 tabeli. 5. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego W załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz Ofertowy), w Załącznikach 1A, 1B, 1C, 1D, 1E (tabela wykazu towaru) w kolumnie nr 3 tabeli Wykonawca musi wpisać: nazwę i producenta proponowanego towaru równoważnego, jego pojemność (wielkość) opakowań. . 6.W przypadku zaoferowania produktu o parametrach, pojemnościach, rozmiarach innych niż wymienione w kolumnie nr 2 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, w kolumnie nr 3- należy również wpisać w/w parametry, pojemności, rozmiary dla poszczególnych elementów oferowanego produktu. Brak wpisanych elementów równoważnych będzie równoznaczny z przyjęciem parametrów, pojemności i wielkości opakowań określonych odpowiednio dla poszczególnych zadań w Załącznikach nr 1A-1E do SIWZ (tabele). Za produkt równoważny zostanie uznany taki, którego pojemność oraz jakość jest nie mniejsza/ nie gorsza niż produktów, których parametry określone zostały przez Zamawiającego odpowiednio dla poszczególnych zadań w Załącznikach nr 1A-1E do SIWZ. 7.Zamawiający nie dopuszcza oraz nie wymaga składania ofert wariantowych. 8.Zamawiający może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, jednocześnie zamawiający nie zastrzega obowiązku wynikającego z art. 36a ust. 2 pkt. 2 ustawy. 9.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 10.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39830000-9
Dodatkowe kody CPV: 33741000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadanie nr 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59121.95
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlu Chemikaliami "Chemia" sp. z.o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57314.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie nr 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80943.09
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.W. KAMAL Aleksander Kamiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43478.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zadanie nr 3 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81436.75
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.W. KAMAL Aleksander Kamiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
69708.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: zadanie nr 4 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21340.81
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LOGOS S.C. K. Rutecki P. Syczyło
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20290.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: zadanie nr 5 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14926.83
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlu Chemikaliami "Chemia" sp. z.o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15548.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
zapytanie o cenę asortyment będący przedmiotem zamówienia jest powszechnie dostępny, ma ustalone standardy jakościowe, a wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy wyrobów dla Zakładu Analityki Lekarskiej na okres 36 miesięcy
- Budowa budynku szkoły wraz z łącznikiem przy ul. Czerkaskiej 8 w Bydgoszczy
- Zakup wraz z dostawą chłodziarko-zamrażarek oraz zamrażarki
- Budowa ulicy Kotwicowej w ramach Programu utwardzania ulic gruntowych zlokalizowanych na terenie miasta Bydgoszczy
- Usługa szkolenia z języka angielskiego
- Dostawa i montaż kinkietów ozdobnych do sali kinowej w IV kręgu Opery Nova w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rękawic i profesjonalnych preparatów myjących
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BRANICE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2026r. Znak sprawy 30/2025
- Dostawa środków czystości, gąbek, mopów, ścierek, papierów i ręczników, opakowań jednorazowych i gastronomicznych, worków oraz materiałów dezynfekcyjnych i ochrony osobistej podzielonych na ZADANIA.
- Jednorazowa dostawa środków czystości na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-2:
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych, higienicznych i środków czystości dla jednostek Gminy Kielce w 2026 roku z podziałem na cztery części
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
więcej: Produkty do pielęgnacji rąk »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





