eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Książ WielkopolskiBudowa sieci wodociągowej na terenach inwestycyjnych i mieszkaniowych w Radoszkowie Drugim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-24

Ogłoszenie nr 510102656-N-2019 z dnia 24-05-2019 r.

Gmian Książ Wlkp.: Budowa sieci wodociągowej na terenach inwestycyjnych i mieszkaniowych w Radoszkowie Drugim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535853-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmian Książ Wlkp., Krajowy numer identyfikacyjny 53046500000000, ul. ul. Stacha Wichury , 63-130 Książ Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 822 001, e-mail urzad@ksiaz-wlkp.pl, faks 612 822 724.
Adres strony internetowej (url): www.ksiaz-wlkp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci wodociągowej na terenach inwestycyjnych i mieszkaniowych w Radoszkowie Drugim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

G.271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Budowa sieci wodociągowej na terenach inwestycyjnych i mieszkaniowych w Radoszkowie Drugim". Zaprojektowana sieć wodociągowa wykonana będzie z rur PEHD w pasach drogowych dróg gminnych, pasie drogi wojewódzkiej oraz gruntach prywatnych. Obecne warunki gruntowe, nie wymagają wykonania wymiany gruntów. Do wypełnienia wykopu wykorzystany może zostać grunt rodzimy, w związku z tym nie będzie zachodzić potrzeba jego wywozu. Projektowane hydranty wyposażone w samoczynne urządzenie odwadniające oraz zamknięcie uniemożliwiające kradzież wody powinny być zlokalizowane w łatwo dostępnym miejscu. Zasuwy kołnierzowe wyposażone będą w obudowę i skrzynię, wokół których należy wykonać brukowanie bądź zabezpieczyć płytą betonową. Na terenie inwestycji występuje uzbrojenie sieci podziemnej w sieć gazową, telekomunikacyjną, kanalizację sanitarną oraz wodociąg. Zestawienie projektowanej sieci wodociągowej: 1) rura PEHD100 PN10 SDR17 Ø 225 x 13,4 mm - 1 107,40 m, 2) rura PEHD100 PN10 SDR17 Ø 160 x 9,5 mm - 2 536,70 m, 3) hydranty naziemne DN 80 - 24 szt. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać również poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: 1) zapewnienie funkcji kierownika budowy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) zapewnienie obsługi geodezyjnej w tym opracowanie inwentaryzacji powykonawczej, 3) uwzględnić wartość materiałów wraz z kosztami ich zakupu, transportu i magazynowania na placu budowy, 4) zapewnienie sprowadzenia sprzętu na placu budowy i z powrotem, montaż i demontaż na stanowisku pracy, 5) zapewnienie zabezpieczenia placu budowy, 6) opracowanie i uzgodnienie projektów organizacji ruchu na czas budowy. Projektowana sieć ma na celu zabezpieczenie dostaw wody w rejonie projektowanej zabudowy mieszkaniowej oraz terenów inwestycyjnych. Opracowanie ewentualnych projektów wykonawczych należy do Wykonawcy. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Kody CPV: 45111200-0, 45233220-7, 45231300-8, 45231000-5, 45255600-5. 2. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, 2) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót, 3) Wykonawca winien udzielić 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy, 4) Z uwagi na fakt, że sieć przebiega również przez tereny prywatne ( obecnie pola uprawne ) zadanie może być etapowane i realizowane w odstępach czasowych. 5) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 6) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę 3 osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robót instalacyjnych, montażowych, ziemnych oraz ogólnych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 6 ust. 3-6 i § 9 ust. 1 pkt. 7 i 8) stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Na etapie ofertowania - wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ - druk "FORMULARZ OFERTOWY". 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) kosztorys ślepy - przedmiar robót, 3) projekt budowlany. Wymienione dokumenty stanowią załącznik nr 12 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45231300-8, 45231000-5, 45255600-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1106901.08
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU DROKAN
Email wykonawcy: biuro.drokan@gmail.com
Adres pocztowy: Starczanowo 40
Kod pocztowy: 62-330
Miejscowość: Nekla
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 605320.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 605320.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1128800.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.