To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-13
Ogłoszenie nr 510103347-N-2020 z dnia 13-06-2020 r.
Gmina Perlejewo: Zakup i dostawa kruszywa do bieżącego utrzymania dróg w ramach realizacji zadań Funduszu Sołeckiego w 2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528592-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540061173-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambrożej tel. 601 611 353
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Perlejewo, Krajowy numer identyfikacyjny 45067006000000,
ul. Perlejewo
14,
17-322
Perlejewo, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
856 578 515, e-mail
perlejewogm3@wp.pl, faks
856 578 502.
Adres strony internetowej (url): http://big.ug.perlejewo.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa kruszywa do bieżącego utrzymania dróg w ramach realizacji zadań Funduszu Sołeckiego w 2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GP.271.1.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa kruszyw w ramach utwardzenia dróg gminnych, wysypaniem, uzupełnieniem, wyrównaniem i zagęszczeniem w miejscach wskazanych przez zamawiającego, tj. poszczególnych sołectwach na terenie Gminy Perlejewo. Powyższy zakres odnosi się do poniższych części: Część I. Kruszywo betonowe pochodzące z recyklingu (beton kruszony, wstępnie przesiany) o uziarnieniu 20 - 63 mm do bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Perlejewo, w maksymalnej szacunkowej ilości 3.600 ton. Kruszywo betonowe przeznaczone jest do celów drogowych i nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.), niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, szkło, drut, itp.) oraz bardzo drobnych frakcji poniżej 4 mm. Część II. Kruszywo naturalne (żwir) do celów drogowych, w maksymalnej szacunkowej ilości 4.236 m3. Kruszywo winno: spełniać wymagania zawarte w PN-S-06102:1997 - Drogi samochodowe. Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie, posiadać uziarnienie 0/31,5 mm, w szczególności spełniać odpowiednie właściwości materiału do podbudowy dróg. W trakcie bieżącego, normalnego użytkowania oraz w czasie niesprzyjających warunków atmosferycznych odcinki drogowe objęte przedmiotowym zamówieniem winne być przejezdne, i nie mogą posiadać kolein. Zamawiający, w dniu zamieszczenia niniejszej SIWZ, na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę (brutto): cz. I - 133.317,67 zł brutto cz. II - 203.365,43 zł brutto Podanie powyższej kwoty nie stanowi naruszenia art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, bowiem bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poinformuje wykonawców o kwocie, jaką przeznaczy na sfinansowanie zamówienia. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zlecić wykonanie badań dostarczonego kruszywa, zlecając ich wykonanie firmie zewnętrznej. W przypadku otrzymania wyników niezgodnych z normą wg PN-S-06102 Zamawiający będzie żądał uzupełnienia brakującej frakcji lub dowiezienia kruszywa naturalnego o odpowiednich parametrach. Kruszywo dowiezione przez Wykonawcę które nie spełnia wymogów na wniosek Zamawiającego winno zostać zebrane i wywiezione z drogi. Kruszywo winno pochodzić ze złóż koncesjonowanych. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia realizacji dostaw w ciągu 3 dni roboczych od wezwania przez Zamawiającego. Wszystkie materiały i niezbędny sprzęt zapewnia Wykonawca. Zamawiający zastrzega prawo do dokonania kontrolnych ważeń pojazdów na wadze atestowanej, w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego. Zamawiający dokona odbioru jakościowego i ilościowego dostarczonego przedmiotu umowy w ramach bieżących dostaw. Dostarczenie przedmiotu umowy zostanie potwierdzone przez strony dokumentem WZ. Maksymalna szacunkowa ilość kruszywa w podziale na poszczególne sołectwa określa załącznik nr 4 do SIWZ. Podane ilości kruszywa są ilościami szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionych przez zamawiającego w toku realizacji umowy. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości dostarczanych frakcji poszczególnych kruszyw w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych nie będzie to leżało w interesie zamawiającego. Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI. Pojęcie zamówienia opcjonalnego to możliwość skorzystania przez Zamawiającego, bez ponownego przeprowadzenia procedury przetargowej, udzielanie zamówienia publicznego temu samemu wyłonionemu wykonawcy w ramach określonej wielkości opisanej w prawie opcji. Opcja rozumiana jest jako rozszerzenie zamówienia podstawowego/szacowanego o 50 %. Jest to uprawnienie Zamawiającego, a nie obowiązek. Z zamówienia w zakresie prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w terminie zamówienia podstawowego określonego w cz. IV niniejszej SIWZ. Warunkiem udziału w postępowaniu jest udzielenie Zamawiającemu 12 m-cy okresu rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia. Jeśli w opisach występują: normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż podane w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". W sprawie realizacji przedmiotu umowy należy kontaktować się z osobą odpowiedzialną: - p. Roman Perkowski, tel. 85/6578515 w 26
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2
Dodatkowe kody CPV: 60100000-9, 14210000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
410589.15
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROGOZA INC Eugeniusz Rogoza
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
472541.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi transportu sanitarnego
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Muszyna w okresie od kwietnia 2025 roku do czerwca 2027 roku.
- DOWÓZ ORAZ ORGANIZACJA NAUKI I DOSKONALENIA PŁYWANIA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIE W GRĘBOCICACH W OKRESIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31.12.2025
- Dostawa kruszyw drogowych oraz usługa równania dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Wodzisław
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/18/ZP/2025
- Zakup kruszyw na remont fragmentów drogi leśnej nr 50 o nr inw. 220/507 uszkodzonych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 roku w Nadleśnictwie Międzylesie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.