eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoŚwiadczenie usługi bieżącego utrzymania kanalizacji opadowej i studni publicznych na terenie Gminy Brzesko w roku 2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-15

Ogłoszenie nr 510103381-N-2020 z dnia 15-06-2020 r.

Burmistrz Brzeska: Świadczenie usługi bieżącego utrzymania kanalizacji opadowej i studni publicznych na terenie Gminy Brzesko w roku 2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534595-N-2020 z dnia 2020-04-29 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Brzeska, Krajowy numer identyfikacyjny 52390400000000, ul. ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-14 68 63 100, e-mail zam_pub@brzesko.pl, faks 0-14 66 305 45.
Adres strony internetowej (url): www.brzesko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi bieżącego utrzymania kanalizacji opadowej i studni publicznych na terenie Gminy Brzesko w roku 2020.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.7.2020.ZM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi bieżącego utrzymania kanalizacji opadowej i studni publicznych na terenie Gminy Brzesko w roku 2020. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa odrębne zadania: - zadanie Nr 1 obejmuje: I. (Bieżące utrzymanie urządzeń i sieci kanalizacji opadowej): czynności mające na celu zmniejszenie zużycia sieci burzowej i jej urządzeń, umożliwiające normalne użytkowanie sieci, w zakres prac wchodzi wykonanie: a) wiosenne czyszczenie 500 sztuk wpustów ulicznych wraz z unieszkodliwieniem osadów (w miesiącach IV,V), b) czyszczenie 100 mb przykanalików Ø 160 - 200 (wykonanie jw), c) czyszczenie osadnika otwartego o kubaturze 10 m3 przy ul. Stawowej oraz zbiornika zamkniętego przy ul. Kossaka o kubaturze 25 m3 oraz zbiornika o kubaturze 2,5 m3 każdy ( ul. Piastowska, Dworcowa -studnia) wraz z odwozem osadu, czyszczenie przepustów do Ø 60 - ul. Bernackiego plus osadnik 1m3 i ul. Brzegowa (pięć razy w roku (w miesiącach IV,V,VI,VIII i X), d) czyszczenie krat na rowie (wlot kanalizacji burzowej) przy ul. Świerkowej (w miesiącach od IV do X). e) monitorowanie stanu technicznego oraz wykonanie prac porządkowych w obrębie wylotów do Uszwicy - kanalizacji opadowej ul. Przemysłowa, Głowackiego, Wąska, (w miesiącach V,X) polegające na wykoszeniu w m-cu sierpniu dojścia do wylotów ul. Głowackiego, ul. Krętej i ul. Wąskiej. f) czyszczenie i pogłębienie rowu od przepustu przy ul. Stawowej przez teren Lasów Państwowych na odcinku 300 m (w załączeniu mapka z przebiegiem - zał. do SIWZ) w m-cu (VII), g) czyszczenie zbiornika przy ul. Partyzantów 1 x w m-cu (od IV do X). II. Bieżące utrzymanie studni publicznych: wiosenne uruchomienie 8 szt. studni (pompy) polegające na dwukrotnym przechlorowaniu wody w studniach oraz przepompowaniu wody, sprawdzenie odprowadzenia do kanalizacji wody z kratek usytuowanych przy studniach (IV,V) Wykaz studni: 1) ul. Świerkowa 2) ul. Osiedlowa 3) os. Ogrodowa przy bloku nr 7 4) ul. Ogrodowa za Domem Nauczyciela 5) Ogródek Jordanowski 6) ul. Boh.Westerplatte 7) ul. Partyzantów 8) osiedle Jagiełły b) sezonowa kontrola (monitoring sprawności 1 x w m-cu), c) zimowa konserwacja (listopad) zabezpieczenie pomp przed rozmrożeniem), d) doraźne remonty studni, których celem jest wymiana poszczególnych części albo całości urządzeń pompujących (drobne koszty zużytych i zmienionych części o łącznej wartości 200 zł w zleceniu pokrywa Wykonawca), e) koszenie trawy 1 x w m-cu 80 m2 (od maja do października) przy studni - os. Jagiełły, f) współpraca z Sanepidem podczas wykonywania badań wody. III. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane ze składowaniem odpadów na składowisku pochodzących z czyszczenia wpustów, osadników, kolektorów kanalizacyjnych. Wyżej wymienione koszty należy uwzględnić przy kalkulacji cenowej. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym również związane z oznakowaniem robót wg. sporządzonego we własnym zakresie i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu kołowego i pieszego na czas wykonywania robót w pasie drogowym. - zadanie Nr 2 obejmuje: 1.Czyszczenie kanałów opadowych w Brzesku na długości 1,3 km polegające na usunięciu osadu zalegającego kanały opadowe wraz z jego utylizacją - 1 mb średnicy j.n. wraz z utylizacją osadu: a) - czyszczenie kanałów kołowych wypełnionych osadem do 1/5 wysokości kanału ul. Solskiego Ø 800 - 500 mb + odcinek Ø1000 - 100mb, - czyszczenie studzienek rewizyjnych zamulenie 20-30cm - 8 szt. b) - czyszczenie kanałów kołowych wypełnionych osadem do wysokości średnio 1/3 kanału Ø 200 przy blokach Boh. Westerplatte i Wojska Polskiego - 200 mb, - czyszczenie kanałów kołowych wypełnionych osadem wysokości średnio 1/3 kanału Ø 300 ul. Powstańców Warszawy i Mościckiego + plac targowy - 500 mb, - czyszczenie studzienek rewizyjnych zamulenie 20-30cm - 35 szt 2.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z utylizacją odpadów pochodzących z czyszczenia kolektorów kanalizacyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Bieżące utrzymanie urządzeń i sieci kanalizacji opadowej oraz studni w Gminie Brzesko w roku 2020.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z brakiem ofert na realizację częśći Nr 1 zadania pn. Bieżące utrzymanie urządzeń i sieci kanalizacji opadowej i studni publicznych postanowiono unieważnić postępowanie w przedmiotowej części zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1 PZP - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Bieżące czyszczenie kanałów opadowych w Brzesku w roku 2020.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 314634.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKOSERVICE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Usługi Spółka Komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pl. Kilińskiego 2
Kod pocztowy: 35-005
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 387000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 387000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 387000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.