To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-15
Ogłoszenie nr 510103613-N-2020 z dnia 15-06-2020 r.
Gmina Andrespol: Zakup i dostawa laptopów i tabletów do szkolnych pracowni w ramach projektu pn. "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 - Umowa o dofinansowanie Projektu "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol" nr RPLD.11.01.02-10-0069/18-00 z dnia 16.04.2019r
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538835-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540084009-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Andrespol, Krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000,
ul. ul. Rokicińska
126,
95-020
Andrespol, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
422 132 440, e-mail
ug@andrespol.pl, faks
422 132 434.
Adres strony internetowej (url): www.andrespol.bip.cc
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa laptopów i tabletów do szkolnych pracowni w ramach projektu pn. "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.16.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 87 sztuk laptopów wraz z oprogramowaniem i 25 sztuk tabletów do szkolnych pracowni w ramach projektu pn. "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol" 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres przedmiotowy i ilościowy wyszczególnione zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 3. Oferta dla swojej ważności musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje. 4. Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 - Umowa o dofinansowanie Projektu "Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol" nr RPLD.11.01.02-10-0069/18-00 z dnia 16.04.2019r. 5. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Nie spełnienie wszystkich wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 6. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 7. Przedmiot zamówienia będzie kompletny i gotowy do użycia po zainstalowaniu bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji po stronie Zamawiającego. 8. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nieużywany, nierekondycjonowany, wyprodukowany najpóźniej 6 miesięcy przed datą podpisania umowy, kompletny, wolny od wad fabrycznych i prawnych, wykonany w bezpiecznych technologiach, w pełni sprawny i zdatny do użytkowania w momencie odbioru oraz że posiada wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. 9. Urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje, licencje oraz, nośniki instalacyjne, instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim i dostarczone Zamawiającemu formie papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/DVD) najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru. 10. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie UE, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 11. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: dostawę z transportem (na koszt, ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy) przedmiotu zamówienia w miejsce realizacji zamówienia, rozładunek, wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynkach szkół. 12. Zamawiający wymaga aby system operacyjny był nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu. 13. Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera i było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia udzielenia Zamawiającemu - przez uprawnionych - bezterminowych i niewyłącznych licencji na systemy operacyjne zainstalowane w dostarczonych komputerach. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia udzielenia Zamawiającemu - przez uprawnionych - bezterminowych i niewyłącznych licencji na programy komputerowe zainstalowane na dostarczonych komputerach inne niż określone w ust. 14. 16. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zamówienia odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie. 17. W przypadku niezgodności przedmiotu zamówienia lub ilości, co do wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany i uzupełnienia dostawy w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od dokonania dostawy. 18. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będą: 18.1. Szkoła Podstawowa z oddziałami przedszkolnymi im. J. Brzechwy w Justynowie, ul. Łódzka 17, 95-020 Andrespol. 18.2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bedoniu Wsi, ul. Jarzębinowa 1, 95-020 Andrespol. 18.3. Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32, 95-020 Andrespol. 18.4. Liceum Ogólnokształcące im. Jana Karskiego w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32, 95-020 Andrespol Dokładne miejsca dostaw i ilości poszczególnych urządzeń wskazane zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. 19. Użytkownikami przedmiotu zamówienia będą w/w placówki oświatowe. Zamówienie związane jest z działalnością dydaktyczną placówek oświatowych. Zakupione urządzenia zostaną nieodpłatnie przekazane w użytkowanie placówką oświatowym, w celu wykorzystania na cele edukacyjne. 20. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosił 24 miesiące, z tym zastrzeżeniem, iż Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji niż wskazany powyżej. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancji zostały opisane w załączniku 1do SIWZ. Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, szczegółowo opisany w Rozdziale XVI SIWZ. 21. Podane w SIWZ oraz w jej załącznikach wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie, producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 22. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od wymaganej przez Zamawiającego. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w SIWZ oraz akceptacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, w ramach dostawy, spełniają wymagania określone w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30213200-7, 48000000-8, 30230000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
277574.71
Liczba otrzymanych ofert:
15
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOMBIT PLUS Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
240760.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ANDRESPOL
- Budowa zbiornika retencyjnego przy ul. Kresowej w Justynowie
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z przebudową odcinka kanalizacji deszczowej przy ul. Marysińskiej w Justynowie i Kraszewie
więcej: przetargi ANDRESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęty w ramach projektu "Rozwijanie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli ZSP w Sycowie"
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu
- "Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego "Promyczek" w ramach Programu "Maluch+" 2022-2029 -edycja I.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.