To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-15
Ogłoszenie nr 510103810-N-2020 z dnia 15-06-2020 r.
Zarząd Powiatu w Olkuszu: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1100K w km od 1+257,19 do 6+428,00, odcinek I - (w km od 1+257,19 do km 2+813,75), odcinek II - (w km od 2+830,08 do km 6+428,00) w miejscowościach Rodaki, Ryczówek i Kwaśniów Górny - Powiat Olkuski"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533356-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540073213-N-2020, 540075257-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu w Olkuszu, Krajowy numer identyfikacyjny 27625504500000,
ul. ul. Mickiewicza
2,
32-300
Olkusz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
032 6430414, 6476670, e-mail
przetargi@sp.olkusz.pl, faks
326 430 490.
Adres strony internetowej (url): www.sp.olkusz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa drogi powiatowej nr 1100K w km od 1+257,19 do 6+428,00, odcinek I - (w km od 1+257,19 do km 2+813,75), odcinek II - (w km od 2+830,08 do km 6+428,00) w miejscowościach Rodaki, Ryczówek i Kwaśniów Górny - Powiat Olkuski"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OZP.272.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1100K w km od 1+257,19 do 6+428,00, odcinek I - (w km od 1+257,19 do km 2+813,75), odcinek II - (w km od 2+830,08 do km 6+428,00) w miejscowościach Rodaki, Ryczówek i Kwaśniów Górny - Powiat Olkuski". Opis zamówienia: UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na podstawie art. 93. ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z Funduszu Dróg Samorządowych lub z Gminy Klucze. Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane będzie ze środków Funduszu Dróg Samorządowych, Wykonawca oświadcza, że jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi powiatowej nr 1100K (gr. woj. - Rodaki - Kwaśniów Górny), na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1104K (ul. Długą) w miejscowości Kwaśniów Górny do skrzyżowania z ul. Kamienną i Wiejską w Rodakach. Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na usprawnieniu układu komunikacyjnego i poprawie warunków bezpieczeństwa poprzez przebudowę ciągu drogowego. Planowana inwestycja zlokalizowana jest w województwie małopolskim, na terenie powiatu olkuskiego i biegnie przez tereny administrowane przez Gminę Klucze. W zakres przebudowy wchodzi wykonanie nowych warstw bitumicznych z częściową wymianą podbudowy oraz budową chodników dla pieszych aby stworzyć ciągi piesze w terenach zabudowanych oraz wykonanie odwodnienia powierzchniowego , a w szczególności: ? nowa pełna konstrukcja jezdni o przekroju dla obciążenia ruchu KR3 o nawierzchni bitumicznej wraz ze stabilizacją istniejącego podłoża gruntowego - na odcinku ok. 2.4 km; ? wzmocnienie i odnowa nawierzchni po uprzednim frezowaniu, oczyszczeniu istniejącej jezdni bitumicznej, a następnie skropieniu asfaltu na gorąco - na odcinku ok. 2,1 km; ? budowa ciągu dla pieszych - chodniki z betonowej kostki brukowej o szerokości 2,0m; ? przebudowę zjazdów do posesji w granicach pasa drogowego; ? budowa kanalizacji deszczowej w tym system retencyjno-rozsączający; ? oczyszczenie istniejących rowów i reprofilowanie; ? regulację wysokościową urządzeń obcych; ? odtworzenie poboczy (w miejscach bez ciągów pieszych) z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie; ? wykonanie nowego oznakowania drogi wraz z elementami uspokojenia ruchu i zabudową urządzeń BRD. Ze względu na długość przebudowywanego odcinka drogi Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do realizacji zadania odcinkami po wcześniejszej ich akceptacji przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres i rodzaj robót do wykonania w ramach ww. zadania zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Przedmiary robót oraz załącznik nr 10 do SIWZ - Dokumentacja techniczna. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu protokolarnego przekazania placu budowy, wykaz materiałów planowanych do wbudowania wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem atestami, certyfikatami i specyfikacjami technicznymi. Zamawiający w terminie do 7 dni roboczych zatwierdzi , bądź nie zatwierdzi, materiały planowane do wbudowania o których mowa powyżej. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wydłużyć termin zatwierdzania materiałów planowanych do wbudowania do 14 dni roboczych od dnia ich przedłożenia. W przypadku wydłużenia terminu Wykonawcy nie przysługuje prawo do ubiegania się o zmianę terminu końcowego realizacji zadania. Wykonawca w terminie trzech dni od dnia zawarcia Umowy, przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania, opracowany na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienia uwag do terminów przedstawionych w harmonogramie rzeczowo-finansowym. W przypadku wniesienia uwag przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględnienia i ponownego przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie 3 dni od wniesienia uwag. Nie wniesienie uwag przez Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego należy uznać za jego akceptację. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu w miesięcznych odstępach czasu aktualnej tabeli elementów rozliczeniowych, umożliwiających określenie stopnia realizacji przedmiotu Umowy. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz zgodnego z nim oznakowania dróg na czas prowadzenia robót i sporządzenia programu zapewnienia jakości robót (PZJ). Zamawiający wymaga również zlecenia przez Wykonawcę robót, nadzorów branżowych gestorom poszczególnych sieci. W trakcie realizacji procesu budowlanego wymagane jest systematyczne prowadzenie badań w zakresie nośności, zagęszczenia, grubości warstw konstrukcyjnych itp. Roboty budowlane będą prowadzone na podstawie zgłoszenia z dnia 31.08.2017r. oraz prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę nr 374/2013 z dnia 18.06.2013 r. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt polisy ubezpieczeniowej na zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga, aby w terminie trzech dni od dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczył w formie pisemnej oświadczenia kierownika budowy oraz kierownika robót branżowych o podjęciu obowiązków. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty rękojmi na okres 60 miesięcy oraz gwarancji na okres co najmniej 60 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz do podpisania wraz z protokołem końcowego odbioru robót, dokumentu gwarancyjnego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. W czas realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową wliczony jest okres zimowy. Przyjmuje się, że okres zimowy trwa 3 miesiące (tj. od 15 grudnia do 15 marca). W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczone będzie na podstawie faktur częściowych i faktury końcowej. Fakturę końcową Wykonawca dostarczy po zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu protokołu końcowego odbioru robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na podstawie art. 93. ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z Funduszu Dróg Samorządowych lub Gminy Klucze. Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane jest ze środków Funduszu Dróg Samorządowych, Wykonawca oświadcza, że jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga, aby wskazane przez Zamawiającego niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Są to: ? przygotowanie frontu robót, ? nadzorowanie jakości, terminowości i zgodności wykonywanych robót, ? zamawianie materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia, ? zapewnienie sprzętu niezbędnego do prowadzenia robót, ? kierowanie grupą podległych pracowników, ? nadzór nad prawidłowością wykonywanych robót (m.in. przygotowawczych, ziemnych, rozbiórkowych, nawierzchniowych, w zakresie branży sanitarno-kanalizacyjnej, wodociągowej i elektroenergetycznej). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, co najmniej jednej osoby realizującej ww. czynności. Obowiązek zatrudnienia wyżej wymienionych osób dotyczy wykonawcy, podwykonawcy, jak i dalszego podwykonawcy. Za brak zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę wskazaną w § 17 ust. 1 pkt 14 umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Ponadto Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany do przedłożenia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, oświadczenia dot. osób zatrudnionych przy realizacji zadania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233252-0, 45230000-8, 45111200-0, 45112730-1, 45231300-8, 45232000-2, 45316000-5, 45232452-5, 45233120-6, 45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9850029.99
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DROGOMEX Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7725618.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 64% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Usługa cateringowa: Przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego w Olkuszu w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Udzielenie schronienia w postaci miejsca w schronisku dla osób bezdomnych dla których Miasto i Gmina Olkusz jest ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały - etap 1
- Świadczenie usług dotyczących przygotowania, dostarczenia i wydania jednodaniowego gorącego posiłku dla osób, którym przyznano taką formę pomocy z OPS Olkusz
- Odwodnienie ul. Wierzbie w Żuradzie - odcinek 1.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu "Inwestujemy w zawodowców III"
- Wykonywanie usług związanych z ochroną przed bezdomnością zwierząt w 2025 r.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Utrzymanie i remonty urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej wraz z systemem ITS GENEO-CONNECTOR na terenie miasta Włocławek w 2025 r.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
- Naprawy cząstkowe jezdni oraz chodników na terenie Torunia
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.