eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieroszewicePrzebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Sieroszewicach przy ul.Ostrowskiej 49 ETAP II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-27

Ogłoszenie nr 510103961-N-2019 z dnia 27-05-2019 r.

Gminny Ośrodek Kultury w Sieroszewicach: Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Sieroszewicach przy ul.Ostrowskiej 49 ETAP II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539314-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540078029-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Kultury w Sieroszewicach, Krajowy numer identyfikacyjny 30007735800000, ul. ul. Ostrowska 49, 63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-62 73 96 282, e-mail goksieroszewice@onet.pl, faks 0-62 73 96 282.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Sieroszewicach przy ul.Ostrowskiej 49 ETAP II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-1-2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W SIEROSZEWICACH - ROZBUDOWA ZAPLECZA SCENICZNEGO - ETAP II/2019 ZAKRES ROBÓT (Krótki opis techniczny): 1. ROBOTY STANU SUROWEGO OTWARTEGO 1.1 Wiązary deskowe konstrukcji dachu - 76,475 [m2], 1.2 Pokrycie dachu z blachy alu - cynk gr. 0,7 mm - 76,475 [m2], 1.3 Izolacja termiczna z wełny mineralnej gr. 3 x 10 cm - 76,475 [m2]. 1.4 Wykucie przejśc użytkowych - 3,077 [m3], 2. STAN SUROWY ZAMKNIĘTY 1.1 Okna PCV w piwnicy - 3,59 [m2], 2.2 Okna PCV na parterze - 8,411 [m2]. 3. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE WEWNĘTRZNE 3.1 Tynki wewnętrzne wapienno - cementowe ścian - 257,632 [m2], 3.2 Tynki wewnętrzne wapienno - cementowe sufitów - 74,80 [m2], 3.3 Licowanie scian płytkami 60 x 30 cm - 18,584 [m2], 3.4 Sufity podwieszone o konstr. metalowej wypeł. spras. wełną mineral. - 41,78 [m2], 3.5 Dwukrotne malowanie farbą lateksową - 268,346 [m2], 3.6 Posadzka z płytek ceramicznych 60 x 60 cm - 6,0 [m2], 3.7 Posadzka z płytek na podeście schodów - 7,03 [m2], 3.8 Okładziny stopni systemowymi kształtkami klinkierowymi - 25,48 [m], 3.9 Poręcze schodów ze stali nierdzewnej - 18,279 [m], 3.10 Podkłady betonowe gr. 4,0 cm - 74,80 [m2], 4. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE ZEWNETRZNE 4.1 Docieplenie ścian parteru i stropodachu styropian. FS20 gr. 15 cm - 89,475 [m2], 4.2 Obróbki blacharskie tytan - cynk - 6,177 [m2]. 5. INSTALACJE ELEKTRYCZNE 5.1 Przewody elektryczne 3 X 1,5 mm2 - 285 [m], 5.2 Przewody elektryczne 3 x 2,5 mm2 - 235 [m], 6. INSTALACJA SAP 6.1 Przewód okablowania SAP CHTKSHekwFE 180/PX90 1 x 4 x 0,8 - 65,0 [m], 7. INSTALACJA C.O. 7.1 Rurociągi instalacyjne stalowe dn. 20 [mm] - 33,00 [m], 7.2 Rurociągi instalacyjne stalowe dn. 25 [mm] - 16,00 [m], 7.3 Rurociągi instalacyjne stalowe dn. 32 [mm] - 38,00 [m], 8. INSTALACJA WOD. - KAN. 8.1 Rurociągi PCV dn. 160 mm - 30,50 [m], 8.2 Rurociągi PCV dn. 50 mm - 9,807 [m], 8.6 instalacja rurociągów dn. 20 [mm] - 10,575 [m],

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212000-6


Dodatkowe kody CPV: 45421100-5, 45400000-1, 45321000-3, 45311200-2, 45312100-8, 45331100-7, 45332200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 163776.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Budilux Piotr Maroszek ul.Łąkowa 3 Janków Przygodzki
Email wykonawcy: biuro@budilux.pl
Adres pocztowy: ul.Łąkowa 3 Janków Przygodzki
Kod pocztowy: 63-421
Miejscowość: Przygodzice
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 165999.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 165999.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205071.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.