eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Modernizacja pomieszczenia garażowego (małej wozowni) w Jednostce Ratowniczo - Gaśniczej i Komendzie Powiatowej PSP w Obornikach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-27

Ogłoszenie nr 510104085-N-2019 z dnia 27-05-2019 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach: Modernizacja pomieszczenia garażowego (małej wozowni) w Jednostce Ratowniczo - Gaśniczej i Komendzie Powiatowej PSP w Obornikach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542430-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach, Krajowy numer identyfikacyjny 63127663000000, ul. 11 Listopada 16, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 2220680; 61 6648800, e-mail kppsoborniki@psp.wlkp.pl, faks 61 6648800.
Adres strony internetowej (url): www.kppsp.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.kppsp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja pomieszczenia garażowego (małej wozowni) w Jednostce Ratowniczo - Gaśniczej i Komendzie Powiatowej PSP w Obornikach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PT.2370.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczenia garażowego, w ramach którego przewidziane są następujące czynności: 1) roboty rozbiórkowe, 2) wykonanie podłóg i posadzek, 3) roboty tynkarsko- malarskie, 4) montaż stolarki drzwiowej, 5) roboty instalacyjne elektryczne, 6) roboty instalacyjne teletechniczne, 7) roboty instalacyjne sanitarne, 8) dostawa i montaż pralnico-wirówki wysokoobrotowej wolnostojącej o minimalnych wymaganiach: a) urządzenie nowe, b) wysokoobrotowe, c) zasilanie elektryczne, d) wolnostojące, e) cyfrowy wyświetlacz, f) menu lub nazwy programów w języku polskim, g) załadunek bębna min. 14 kg, h) pojemność bębna min. 130 l, i) podgrzewanie elektryczne maksymalnie do 13 kW, j) prędkość wirowania w obrotach/minutę minimalnie 1050, k) współczynnik odwirowania od minimalnie 400 G, l) automatyczny lub manualny system ważenia wsadu w celu optymalizacji zużycia wody i detergentów, m) bęben ze stali nierdzewnej, n) montaż, uruchomienie i przeszkolenie personelu Zamawiającego- w cenie dostawy, o) gwarancja minimum 24 m-ce, p) gwarantowane przeglądy okresowe i konserwacje. 9) dostawa i montaż suszarki bębnowej o minimalnych wymaganiach: a) urządzenie nowe, b) wolnostojąca, c) zasilanie elektryczne, d) cyfrowy wyświetlacz, e) menu lub nazwy programów w języku polskim, f) podgrzewanie elektryczne maksymalnie do 24 kW, g) objętość bębna w litrach minimalnie 280, h) bęben ze stali nierdzewnej, i) rewers obrotów bębna, j) system pomiaru wilgotności. 10) dostawa zestawu środków do prania, konserwacji i impregnacji odzieży specjalnej i koszarowej składający się z minimum: a) płynnego koncentratu piorącego - min. 20 kg, (np. typu: SAPRIT PROTECT PLUS 20KG, PURO Plus 24 kg, PURO Perfect 20 kg płynny przemysłowy koncentrat piorący, PURO Work 15 kg koncentrat piorący,), b) płynnego środka do dezynfekcji - min. 22 kg (np. typu SEPTONIT Forte), c) płynnego środka wzmacniającego alkaiczność - min. 24 kg, d) płynnego środka do impregnacji - min. 20 kg, (np. środek impregnujący typu Saprit Protect), e) sypkiego środka - koncentratu piorącego do prania wstępnego i właściwego (do prania odzieży roboczej zabrudzonej olejem mineralnym) - min 15 kg. Dostarczone środki powinny mieć właściwości co najmniej takie jak podane przykładowe powyżej. Uwaga! Wszelkie podane wyżej nazwy własne Zamawiający traktuje jako przykładowe, określające parametry techniczne, właściwości użytkowe itp. i należy je traktować jako parametry minimalne. Zamawiający dopuszcza urządzenia i środki równoważne lub lepsze. 11) dostawa szaf strażackich w ilości 9 sztuk w modułach 4 przedziałowych o właściwościach i parametrach: a) konstrukcja metalowa, b) uchwyt na hełm umieszczony na topie szafy, c) schowek wrzutowy na rzeczy osobiste, d) w każdym przedziale drążek z 3 haczykami, po lewej dodatkowy haczyk na pasy strażackie, e) dno szafy gładkie (łatwe w utrzymaniu czystości), f) możliwość aby rzeczy osobiste mogą być chowane nawet przy zamkniętej szafie, g) szafy wyposażone w zamki kłódkowe, h) ilość przedziałów: 4 x 400 lub 2 x 400 (jeden przedział wys. 1950, szer. 400, gł. 550), i) wszystkie szafy w kolorze RAL 3000 - czerwonym. 12) dostawa wieszaków mobilnych do szatni strażackiej- 2 sztuki (cztero-segmentowe). Właściwości wieszaka: a) wieszak mobilny na 4- skrętnych kołach z hamulcami, b) wykonany ze stalowych profili, c) konstrukcja spawana- skręcana, d) całość malowana farbą proszkową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45111300-1, 45310000-3, 45312000-7, 45312200-9, 45314320-0, 45324000-4, 45330000-9, 45421000-4, 45410000-4, 45233221-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 408493.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe REMBUDEX Wojciech i Renata Kucińscy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łukowska 10
Kod pocztowy: 64-600
Miejscowość: Oborniki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 489843.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 489843.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 489843.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.