eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja budynku przy ul. Sąsiedzkiej 11D

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-27

Ogłoszenie nr 510104192-N-2019 z dnia 27-05-2019 r.

Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3: Modernizacja budynku przy ul. Sąsiedzkiej 11D

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529368-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540068791-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3, Krajowy numer identyfikacyjny 38037087000000, ul. Łukowska 25, 04-133 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(22)8496013, e-mail b.szczesna@zpow3.waw.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://zpow3.bip.um.warszawa.pl/default.htm

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku przy ul. Sąsiedzkiej 11D

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DA.2610.1.2019.BSz

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Modernizacja budynku przy ul. Sąsiedzkiej 11D obejmuje: o remont wszystkich pięter domu jednorodzinnego /parter, piętro + 1, poddasze/ - bez zmiany funkcji pomieszczeń, remont pokoi mieszkalnych, łazienek, kuchni na parterze, o wymiana kotła gazowego z osprzętem, o uzupełnienie fundamentów o izolacje pionową przeciwwodną typu ciężkiego, wykonanie drenażu wokół budynku z opaską żwirową lub z kostki brukowej, o uzupełnienie posadzki parteru o izolacje przeciwwilgociową, o przygotowanie i wykonanie w posadzce parteru ogrzewania podłogowego, w części wyłożone gresem, o OBOWIĄZKOWE osuszenie i odgrzybienie ścian, posadzek, sufitów budynku, itp. z uzupełnieniem tynków w miejscach tego wymagających, o wymiana wszystkich grzejników z armaturą, o Wymiana instalacji elektrycznej - do oceny na etapie wykonawstwa, o zmiana aranżacji kuchni ze zmianą instalacji sanitarnej, dostosowaniem instalacji elektrycznej i gazowej, nowe zabudowy meblowe i wyposażenie AGD, o wymiana stolarki okiennej dachowej na nową, o prace dekarskie z uszczelnieniem, obróbka dekarska wszystkich elementów dachowych: kominy, okapniki, rynny, pasy podrynnowe, nadrynnowe, parapety, itd., o wymiana wszystkich posadzek w remontowanych pomieszczeniach - deska warstwowa lub panel drewnopodobny, gres, wykładzina dywanowa, cokoły, o remont wszystkich istniejących łazienek oraz likwidacja łazienki na poddaszu (wymiana glazury i terakoty oraz wyposażenia: armatura - jeśli tego wymaga i ceramika we wszystkich łazienkach), całkowity remont łącznie z wymianą instalacji co i wod-kan., wyznaczenie miejsc pod "brodziki" z gresu/terakoty z odpływem liniowym, o wymiana drzwi łazienkowych, uzupełnienie o podcięcia wentylacyjne w drzwiach łazienkowych, o wymiana i uzupełnienie stolarki drzwiowej wejściowej, o wymiana i uzupełnienie stolarki drzwiowej do pokoju kadry na parterze, drzwi rozwieralne zamiast przesuwne, o uzupełnienie stolarki okiennej o brakujące nawiewniki, o malowanie wszystkich pomieszczeń, klatek schodowych, korytarzy oraz pozostałych pomieszczeń na wszystkich piętrach, o wymiana opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 758411.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grzegorz Piasecki - Produkcja i Usługi Związane z Budownictwem
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spokojna 33
Kod pocztowy: 05-152
Miejscowość: Czosnów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 580959.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 580959.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1196452.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.