To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-28
Ogłoszenie nr 510104605-N-2019 z dnia 28-05-2019 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach: Wymiana stolarki drzwiowej przeciwpożarowej w Domu Studenta przy ul. Szkolnej 2 w Suwałkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531570-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540063889-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach, Krajowy numer identyfikacyjny 20002650700000,
ul. ul. Teofila Noniewicza
10,
16-400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
875 628 456, e-mail
przetargi@pwsz.suwalki.pl, faks
875 628 455.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pwsz.suwalki.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-tys-euro/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki drzwiowej przeciwpożarowej w Domu Studenta przy ul. Szkolnej 2 w Suwałkach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KO-150.382.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki drzwiowej przeciwpożarowej w Domu Studenta przy ul. Szkolnej 2 w Suwałkach. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in: a) demontaż starej stolarki drzwiowej (zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, demontaż ościeżnic drewnianych oraz demontaż drzwi); b) dostawa i montaż stolarki drzwiowej ppoż: ? dostawa i montaż ościeżnic stalowych kątowych w ilości 78 szt., szerokość profilu 100 mm, wykonane z blachy stalowej o grubości 1,5 mm, obustronnie ocynkowane wyposażone w wzmocnienie pod samozamykacz, malowane proszkowo; ? dostawa i montaż skrzydeł drzwiowych płytowych w ilości 140,40 m2, wewnętrznie fabrycznie wykończone, pełne-skrzydła drzwiowe, przeciwpożarowe o klasie odporności EI 30, wewnętrzne "90", jednoskrzydłowe, pokryte okleiną o strukturze drewna wykonanej z laminatu HPL o grubości min. 0,7 mm, posiadające po 3 wzmocnione zawiasy trójelementowe oraz uszczelki pęczniejące pod wpływem temperatury, krawędzie skrzydeł pokryte okleiną ABS o gr. 1 mm. c) roboty wykończeniowe, wykonanie ubytków uzupełniających na stykach murów (ścian) z ościeżnicami, listwami i cokołami podłogowymi 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna: opis techniczny przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz formularz cenowy (przedmiar robót), stanowiące załączniki do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. 5. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 6. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
180881.43
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sowiński Sebastian Olejnik Marek Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SEBMARK sp. cywilna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
185429.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.