To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-16
Ogłoszenie nr 510104950-N-2020 z dnia 16-06-2020 r.
Urząd Gminy w Tworogu: Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Tworogu wraz z przebudową chodników, powierzchni utwardzonych, miejsc parkingowych, rozbiórką budynków gospodarczych i pozostałą infrastrukturą techniczną
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508634-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540037327-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Tworogu, Krajowy numer identyfikacyjny 54522500000000,
ul. ul. Zamkowa
16,
42-690
Tworóg, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 857 493, e-mail
gospodarka@ug.tworog.pl, faks
322 857 414.
Adres strony internetowej (url): http://bip.tworog.pl/5800/dokument/29166
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Tworogu wraz z przebudową chodników, powierzchni utwardzonych, miejsc parkingowych, rozbiórką budynków gospodarczych i pozostałą infrastrukturą techniczną
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Grp.I.271.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie dwukondygnacyjnego budynku szkoły podstawowej, przeznaczony dla klas I - III, dobudowany do parterowej części istniejącego budynku szkoły podstawowej. Budynek zaprojektowano w sposób konstrukcyjnie niezależny od pozostałej części budynku szkoły, a także sposób stanowiący oddzielną strefę pożarową. Do budynku zaprojektowano oddzielne przyłącza wody, gazu i kanalizacji sanitarnej. Przeprojektowano także plac wewnętrzny, ciągi piesze i kołowe oraz powierzchnie trawiaste na terenie szkoły.SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC OBEJMUJE: a) CZĘŚĆ BUDOWLANA: ? Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem i utylizacją; ? Wykonanie robót ziemnych; ? Prace ogólnobudowlane, fundamentowanie, ściana fundamentowa SF; ? Prace ogólnobudowlane parter podłoga na gruncie - PG; ? Prace ogólnobudowlane parter, wiatrołap wewnętrzne ? Prace ogólnobudowlane piętro - wykończenie stropu - SP ? Elementy konstrukcyjne parter, piętro - nadproża, belki żelbetowe, wieńce, schody, kominy ? Dach wiatrołapu D1 - warstwy wykończeniowe ? Dach - stropodach wentylowany ? Elewacje - wykończenie, zabezpieczenie ogniowe obiektu przyległego ? Stolarka okienna drzwiowa; b) CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA: Rozbudowa szkoły podstawowej (IW-1) ? Zestaw złączowo -pomiarowy ZZP i rozdzielnia wyłącznika głównego WG; ? Przyciski sterujące p.poż. ? Oprawy oświetleniowe i osprzęt; ? Instalacje gniazd wtyczkowych; ? Rozdzielnice prefabrykowane; ? Kable i przewody; ? Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych; ? Demontaże i inne; Rozbudowa szkoły podstawowej (IW-2) ? Oprawy oświetleniowe i osprzęt; ? Instalacje gniazd wtyczkowych; ? Kable i przewody; ? Demontaże i inne; c) CZĘŚĆ DOTYCZĄCA INSTALACJI C.O: ? Instalacje C.O. parter; ? Instalacje C.O. piętro ? Kotłownia gazowa; d) CZĘŚĆ DOTYCZĄCA INSTALACJI WOD.-KAN: ? Instalacja wod - kan parter; ? Instalacja wod-kan. piętro; ? Sieć wodociągowa: w tym roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty montażowe - wodociągu, zabezpieczenie kabla energetycznego, montaż rur ochronnych, przywrócenie do stanu pierwotnego - trawniki; ? Sieć kanalizacji sanitarnej: w tym roboty ziemne, montaż kanalizacji o średnicy 200 mm, 160 mm, zabezpieczenie istniejących sieci oraz dodatkowe wykopy pod studnie; e) CZĘŚĆ DOTYCZĄCA WENTYLACJI: ? Instalacja wentylacji parter; ? Instalacja wentylacji piętro; f) CZĘŚĆ DOTYCZĄCA WYPOSAŻENIA WNĘTRZ: ? Dobór urządzeń przeciwpożarowych w obiekcie tj. montaż przycisków sterujących przeciwpożarowych, wyposażenie w gaśnice przenośne; g) CZĘŚĆ DOTYCZĄCA WYKOŃCZENIA ZEWNĘTRZNYCH: ? Montaż obróbek blacharskich i pozostałych elementów dachu; ? Montaż balustrady i poręczy zewnętrznych; ? Wykonanie opaski żwirowej ? Wykonanie chodników; UWAGA !!! Roboty będą realizowane w obiekcie szkolnym, dlatego Wykonawca jest zobowiązany tak zaplanować prace, aby zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających w budynku oraz w jego okolicy (uczniowie, nauczyciele, pracownicy szkoły, ect.). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , stanowiących Załączniki do SIWZ. -Załączony do SIWZ przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Jego wykorzystanie do konstruowania ofert wymaga weryfikacji z projektem budowlanym. Obowiązek ten spoczywa na Oferentach. -Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w cenie umownej. Ilości robót w przedmiarze Wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń na postawie projektu technicznego. - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót oraz sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z § 19, § 20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno - kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację geodezyjno-powykonawczą również w wersji elektronicznej w formacie dxf. w dwóch egzemplarzach w ciągu 60 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. -Zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca wykonywanych robót w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsca wykonania przedmiotu zamówienia. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ ZGODNIE Z PRZEPISAMI Z ART.29 UST. 3 a USTAWY PZP 1) Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji zamówienia czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Obowiązek ten nie obejmuje zatem takich czynności jak projektowanie, usługi geodezyjne i pomiarowe, kierowanie budową lub robotami, dostawy materiałów budowlanych. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego, przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: * żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, * żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, * przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45214200-2
Dodatkowe kody CPV: 45331100-7, 45232141-2, 45331200-8, 45331210-1, 45331211-8, 45331220-4, 45331221-1, 45320000-6, 45450000-6, 45261900-3, 45261210-9, 45111000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2286067.12
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "ULBUD"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2532000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.