To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-16
Ogłoszenie nr 510105063-N-2020 z dnia 16-06-2020 r.
"EKO DOLINA" Sp. z o.o.: Przebudowa ściany szczytowej budynku kompostowni oraz dostawa i montaż trzech bram przemysłowych na terenie zakładu "EKO DOLINA" Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527413-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540057181-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"EKO DOLINA" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 19168071300000,
ul. Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
,
84-207
Koleczkowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 725 000, e-mail
ekodolina@ekodolina.pl, faks
586 727 474.
Adres strony internetowej (url): http://ekodolina.pl/kategorie-przetargow/aktualne-przetargi/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ściany szczytowej budynku kompostowni oraz dostawa i montaż trzech bram przemysłowych na terenie zakładu "EKO DOLINA" Sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OZP-P/01B/2020/ściana kompost.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Na przedmiot zamówienia składają się: I. Roboty budowlane i rozbiórkowe wykonywane po stronie północnej hali kompostowni, obejmujące w szczególności; a) Przygotowanie terenu pod budowę. b) Roboty ziemne. c) Wykonanie elementów konstrukcji żelbetowych. d) Wykonanie elementów konstrukcji stalowych. e) Wykonanie stolarki otworowej. f) Roboty malarskie i antykorozyjne. g) Roboty odtworzeniowe nawierzchni. II. Dostawa i montaż 3 (trzech) szybkobieżnych bram przemysłowych [dalej zwane łącznie "Bramami"] z ościeżnicami o odporności wiatrowej 3 (trzeciej) klasy, wraz z wszystkimi elementami koniecznymi do prawidłowego ich montażu oraz demontaż istniejących w kompostowni bram. Wszystkie 3 Bramy muszą być tego samego typu/ modelu i wykonane przez jednego producenta. III. Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla przeprowadzonych robót budowlanych i montażowych po stronie północnej hali kompostowni w formie drukowanej oraz w formie elektronicznej (w tym komplet zatwierdzonych wniosków materiałowych wraz z załącznikami), pogrupowanej w uporządkowany sposób w podkatalogach. Projekt powykonawczy zostanie przekazany Zamawiającemu w formacie pdf. oraz w formatach edytowalnych (dwg, doc. odt). IV. Uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie Bram po stronie północnej hali kompostowni. V. Szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi Bram i ich konserwacji. VI. Serwisowanie Bram w okresie trwania gwarancji VII. Wykonywanie zobowiązań z tytułu gwarancji i rękojmi Zamawiający określa, że osoba pełniąca bezpośredni nadzór nad pracownikami Wykonawcy, musi być zatrudniona przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy: Wykonawca będzie legitymował się zawartymi i obowiązującymi umowami/ą ubezpieczenia na cały okres trwania umowy, na kwotę 700.000,00 [siedemset tysięcy złotych] dla następujących wypadków, które były spowodowane zagrożeniami stanowiącymi ryzyko Wykonawcy: a. szkody w robotach, urządzeniach i materiałach; b. szkody w sprzęcie; c. szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego (oprócz robót,) powstałe w związku z wykonywaniem umowy; d. nieszczęśliwe wypadki; e. szkody osób trzecich. Umowy i polisy ubezpieczenia wraz z dowodami opłacania składek Wykonawca dostarczy Przedstawicielowi Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż 7 dni od daty podpisania umowy [włącznie z tym dniem]. Wykonawca podpisując umowę udzieli Zamawiającemu, gwarancji na przedmiot umowy na okres 42 miesięcy od dnia dokonania odbioru zgodnie z §22 ust.6 wzoru umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie Budowlanym (Architektura), Projekcie Budowlanym (Konstrukcja), w STWIORB, w Pozwoleniu na budowę, w Opisie czynności serwisowych oraz w Opisie Bram oraz które stanowią odpowiednio załączniki nr 8, 8A, 9, 10, 12, 13 do nn. SIWZ. Uwaga! Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 11 do nn. SIWZ ma jedynie charakter poglądowy, ułatwiający wykonawcy obliczenie ceny za wykonanie zamówienia. Przedmiaru nie trzeba dołączać do oferty. Za wykonanie zamówienia zamawiający rozliczy się z wykonawcą ryczałtem. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne, dopuszcza się odpowiednio: rozwiązania, elementy, materiały, urządzenia równoważne. Za równoważne uznaje się rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry, to takie, które pozwolą zachować wszystkim projektowanym: o Instalacjom, urządzeniom, wyrobom: parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na prawidłową współpracę z innymi instalacjami i/lub urządzeniami i/lub wyrobami w sposób założony przez projektanta oraz pozwalające przy tym uzyskać parametry nie gorsze od założonych w opisie przedmiotu zamówienia; o Pomieszczeniom, placom, drogom: wszystkie cechy zakładane przy projektowaniu, niezmieniające ich funkcji użytkowych oraz ich wymiarów; o Elementom konstrukcyjnym i konstrukcjom: wszystkie parametry nie gorsze, niż zakładane Zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej sygn. akt KIO/UZP 1400/08 "Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry". Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet realizacji zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. UWAGA: Zamawiający informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001:2015. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia placu budowy, organizacji ruchu oraz prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP oraz ppoż., przestrzegania regulaminów obowiązujących na terenie Zamawiającego oraz wymagań normy PN-EN ISO 14001:2015. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią tych regulacji przed przystąpieniem do wykonywania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45112000-5, 45262350-9, 45262311-4, 45262310-7, 45233221-4, 45421000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
658784.91
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane Budomex Ryszard Ankiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
746045.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa placu zabaw przy żłobku w Działoszynie"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
- Budowa przedszkola w systemie modułowym przy ul. Przylaszczkowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.