eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutowiska › Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Stuposiany

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-16

Ogłoszenie nr 510105156-N-2020 z dnia 16-06-2020 r.

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany: Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Stuposiany

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538462-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany, Krajowy numer identyfikacyjny 37001453828001, ul. Stuposiany 4, 38-713 Lutowiska, woj. , państwo Polska, tel. 013 4610010, 4610171, e-mail stuposianyinfo@krosno.lasy.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.stuposiany.krosno.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_stuposiany/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Stuposiany

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.1.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Stuposiany. Zamawiający dopuszcza składanie ofert obejmujących wyposażenie o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ- "szczegółowy opis przedmiotu zamówienia". Wymagania dotyczące mebli, wyposażenia, objętego przedmiotem niniejszego zamówienia przewidzianego na wyposażenie pomieszczeń w Nadleśnictwie Stuposiany: 1) Wykaz elementów wyposażenia objętych przedmiotem zamówienia znajduje się w formularzu wyceny - załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Poszczególne elementy wyposażenia muszą zostać rozmierzone i zamontowane w pomieszczeniach według załącznika nr 4, 4a, 5, 5a i 5b do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga, aby elementy tego wyposażenia tego samego typu objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji tj. aby posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę, detale. 4) Dostarczone elementy wyposażenia muszą pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. Poszczególne rodzaje wyposażenia muszą być objęte gwarancją (wraz ze świadczeniami serwisowymi) producenta niezależne od statusu partnerskiego Wykonawcy. W szczególności Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia deklaracji producenta dla produktów objętych ofertą zapewniającej Zamawiającemu przez cały okres trwania gwarancji na warunkach nie gorszych niż opisanych w załączniku nr 11 do SIWZ (karta gwarancji). 5) Dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w SIWZ. 6) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu, którymi dysponuje Wykonawca. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z tego wyposażenia zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją, m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu, transportu i montażu wszystkich elementów wyposażenia, ponosi Wykonawca. Dokładny termin i godziny montażu wyposażenia muszą być wcześniej uzgodnione z Zamawiającym. 7) Każdy element dostarczonych mebli i wyposażenia, następnie montażu będzie podlegał odbiorowi pod względem jakości i ilości: - zgodności z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - posiadania wymaganych atestów - jakości wykonania oraz jakości montażu. 8) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 2 lata. 9) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz normami, które muszą być spełnione przy wyposażeniu biur i stanowisk pracy (mi.in. ergonomia). Postanowienia dodatkowe: 1) Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się na miejscu tj. w nowo wybudowanym budynku biurowym Nadleśnictwa Stuposiany w miejscowości Stuposiany, z rozkładem pomieszczeń, stanem terenu oraz bezpośredniego otoczenia. 2) W przypadku, gdy w szczegółowych opisach technicznych opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. 3) Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady odpowiedzialności za jego niewykonanie zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 4) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z projektem umowy i po podpisaniu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru. 5) Przy odbiorze wykonanego zamówienia musi uczestniczyć Wykonawca lub osoba upoważniona przez Wykonawcę oraz przedstawiciel Zamawiającego. Na tę okoliczność Wykonawca sporządzi protokół odbiorczy podpisany przez przedstawicieli: Wykonawcy i Zamawiającego. Zmawiający odmówi odbioru przedmiotu zamówienia niezgodnego co do ilości, rodzaju i jakości ze zobowiązaniem zawartym w ofercie Wykonawcy i umowie, z zastrzeżeniem możliwości częściowego odbioru przedmiotu umowy zrealizowanej zgodnie z przedmiotem zamówienia i wyznaczenie dodatkowego terminu na usunięcie wad w pozostałym zakresie. 6) Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym harmonogram dostawy i montażu mebli oraz wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawca przed realizacją zamówienia uzgodni z Zamawiającym również szczegóły wyglądu, funkcjonalności oraz kolorystyki płyt lub tapicerek oferowanego asortymentu. 7) Zamawiający wymaga dostarczenia wszystkich kart katalogowych oferowanych produktów, do wglądu i akceptacji czy dany produkt spełnia wymagania Zamawiającego. 8) Zamawiający wymaga dostarczenia na meble biurowe, gabinetowe, do sekretariatu oraz do sali konferencyjnej - atestów na meble. 9) Zamawiający wymaga dostarczenia próbek kolorów (wybarwień) mebli z płyty melaminowej, do biur, gabinetów, sekretariatu, sali konferencyjnej, oraz próbki płyty meblowej okutej ceownikiem w kolorze mebli. 10) Zamawiający wymaga dostarczenia wszystkich atestów i certyfikatów, które są wymagane w opisie poszczególnych foteli, krzeseł, sof i foteli wypoczynkowych oraz mebli metalowych. 11) Ewentualne oznaczenia i nazwy własne materiałów i producentów użyte w opisie służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać materiały i urządzenie. Dopuszcza się zastosowanie materiałów o takich samych parametrach ze wskazaniem "równoważne". 12) Na etapie realizacji dostawy i montażu Zamawiającemu przysługuje prawo weryfikacji dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności, prawo do wstrzymania całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany całej dostawy na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 13) Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów +/- 3%.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2


Dodatkowe kody CPV: 39112000-0, 39113000-7, 39141000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego (w procedurze przewidzianej dla dostaw o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (j. t. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej Ustawą oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą, przepisy ustawy - Kodeks cywilny. 2. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. "procedury odwróconej", o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 Ustawy. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: S.270.1.7.2020. Wykonawcy zobowiązani są do powoływania się na wyżej podane oznaczenie we wszelkich kontaktach z Zamawiającym. 4. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie obejmujące całości zamówienia zostaną odrzucone jako nie odpowiadające treści SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty takie zostaną odrzucone jako nieodpowiadające treści SIWZ.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 353315.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz Marta Skarbiecka
Email wykonawcy: meble@ascad.pl
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 4a
Kod pocztowy: 35-307
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 302472.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 302472.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 722674.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.