eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew"Przebudowa dróg miejskich oraz budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach Wiskozowa, Chemiczna i Włókiennicza na terenie byłych zakładów CHEMITEX w Sochaczewie. Zadanie 1 i Zadanie 2 w ramach projektu "Rozwój systemów gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Sochaczew" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego "Infrastruktura i Środowisko"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-17

Ogłoszenie nr 510105933-N-2020 z dnia 17-06-2020 r.

Gmina Miasto Sochaczew: "Przebudowa dróg miejskich oraz budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach Wiskozowa, Chemiczna i Włókiennicza na terenie byłych zakładów CHEMITEX w Sochaczewie. Zadanie 1 i Zadanie 2 w ramach projektu "Rozwój systemów gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Sochaczew" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego "Infrastruktura i Środowisko"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Rozwój systemów gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Sochaczew" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego "Infrastruktura i Środowisko"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527090-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Sochaczew, Krajowy numer identyfikacyjny 75014864400000, ul. ul. 1-go Maja 16, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 046 8622235 w. 347, e-mail sekretariat@sochaczew.pl, faks 046 862-26-02.
Adres strony internetowej (url): www.sochaczew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa dróg miejskich oraz budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach Wiskozowa, Chemiczna i Włókiennicza na terenie byłych zakładów CHEMITEX w Sochaczewie. Zadanie 1 i Zadanie 2 w ramach projektu "Rozwój systemów gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Sochaczew" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego "Infrastruktura i Środowisko"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.1.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach: Wiskozowa, Chemiczna i Włókiennicza na terenie byłych zakładów CHEMITX w Sochaczewie wraz z rozbiórką sieci kanalizacji deszczowej i nieczynnej sieci wodociągowej - Zadanie nr 1 w ramach projektu "Rozwój systemów gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Sochaczew". Przebudowa dróg miejskich: ul. Chemicznej, ul Wiskozowej, ul. Włókienniczej i ul. Topolowej na terenie byłych zakładów CHEMITEX w Sochaczewie. - Zadanie 2 w ramach projektu "Rozwój systemów gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Sochaczew". Zadanie 1 - Projekt budowlany budowy sieci kanalizacji deszczowej - odwodnienie ulicy Wiskozowej, Chemicznej i Włókienniczej w dzielnicy Chodaków w mieście Sochaczew oraz rozbiórka sieci kanalizacji deszczowej i nieczynnej sieci wodociągowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6168559.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Produkcyjne TRAKT Bobrzak, Tecław, Spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Woźniaków 110
Kod pocztowy: 99-300
Miejscowość: Kutno
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7122930.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5887051.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7122930.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia żądał przedłożenia kosztorysu ofertowego (vide pkt. 5.8.6 SIWZ, Inne dokumenty: "Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółowo lub uproszczoną. Kosztorys niniejszy będzie pełnił rolę pomocniczą, informacyjną, a ma na celu rozliczenie ewentualnych robót zamiennych, oraz zbadanie przez Zamawiającego czy zastosowane do wyceny materiały spełniają wymogi co do ich jakości postawione w SIWZ. Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie dokumentacji technicznej w tym w Projekcie budowlano-wykonawczym, STWIOR oraz przedmiarze robót. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót." W ten sposób Zamawiający przypisał kosztorysowi konkretną rolę, tj. ustalenia czy parametry techniczne i jakościowe materiałów oferowanych odpowiadają wymogom zamawiającego, zawartym w dokumentacji technicznej oraz rozliczenia ewentualnych robót dodatkowych. W ten sposób Zamawiający nadał wymaganemu kosztorysowi rangę treści oferty (KIO 1455/15, KIO 420/15, KIO 2702/15, KIO 2724/15). Wykonawca w swojej ofercie pominął wycenę sieci kanalizacyjnej o średnicy 600 mm (kanału głównego, przykanalików oraz robót dodatkowych). Brak jest również cen jednostkowych dla pominiętych pozycji, jak również wskazania zastosowanych materiałów co rodzi brak możliwości sprawdzenia ich jakości zgodnie z SIWZ). Stanowi to ok. 1/3 zakresu robót przewidzianych do wykonania. Ponadto w złożonym kosztorysie brak jest wymiany gruntów niebudowlanych pod jezdnią na całej szerokości jezdni na głębokości 40 cm oraz brak jest wypełnienia płyt ażurowych kamieniem otoczakiem. Szacowana wartość zamówienia zgodnie z kosztorysami inwestorskimi wynosi 6.168.559,89 netto, co stanowi kwotę 7.587.328,66 brutto. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 8.492.725,84 PLN. Cena Wykonawcy wynosi 5.887.051,06 PLN brutto, co tym bardziej rodzi uzasadnione wątpliwości co do ujęcia w wycenie wszystkich prac będących przedmiotem zamówienia. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli oferta jest sprzeczna ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca ponosi zatem wszelkie ryzyko związane z prawidłowością przygotowania oferty i konsekwencje ewentualnych błędów których nie da się skorygować zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Do takich należy złożenie wyceny w sposób sprzeczny z SIWZ w tym przypadku - kosztorysów nie zawierających wszystkich pozycji bądź przyjęcie innych niż faktyczne pozycji obmiarowych. W związku z powyższym Zamawiający miał obowiązek ofertę odrzucić (KIO 2702/15, KIO 274/15, KIO 2389/17).


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.