eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPRZETARG NIEOGRANICZONY NA:ROBOTY REMONTOWE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, HIGIENICZNO-SANITARNYCH, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKU KP W RUMII

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-29

Ogłoszenie nr 510105965-N-2019 z dnia 29-05-2019 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:ROBOTY REMONTOWE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, HIGIENICZNO-SANITARNYCH, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKU KP W RUMII

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536636-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 19123609400000, ul. ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 214 817, e-mail zamowienia-kwp@pomorska.policja.gov.pl, faks 583 214 810.
Adres strony internetowej (url): http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:ROBOTY REMONTOWE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, HIGIENICZNO-SANITARNYCH, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKU KP W RUMII

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

31/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wejście na budowę po zakończeniu robót termomodernizacyjnych tj. około 15 lipca 2019 roku. Przedmiotem zamówienia jest remont dyżurki dla całodobowej pracy służ dyżurnych, remont posadzek w pomieszczeniach biurowych na parterze, I i II piętrze, roboty remontowe sanitariatów, wymiana drzwi wewnętrznych na wszystkich piętrach, remont instalacji teletechnicznych dla pomieszczeń zatrzymanych. Powierzchnia użytkowa - 678 m2, kubatura - 1.810 m2, powierzchnia zabudowy - 235 m2 Wynagrodzenie kosztorysowe za realizację przedmiotu umowy. Cena umowna obejmuje pełen zakres robót objętych projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, dołączonymi ewentualnymi dodatkowymi rysunkami, przedmiarami robót, SIWZ, Specyfikacją Technicznego Wykonania i Odbioru Robót, oraz wszelkie pełne koszty poniesione w związku z prawidłową realizacją przedmiotu umowy i czynnościami odbiorowymi (np. oznakowanie, niezbędne pomiary, ekspertyzy i inne) zgodnie z obowiązującymi przepisami ogólnymi, wewnętrznymi obowiązującymi w Policji oraz innymi określonymi w SIWZ. Wynagrodzenie ostateczne zostanie określone na podstawie kosztorysu powykonawczego. Termin płatności faktury końcowej 30 dni po bezusterkowym odbiorze końcowym robót Bezpośredni wykonawcy montażu instalacji i systemów teleinformatycznych, alarmowych i dozoru obiektu muszą posiadać uprawnienia Certyfikowanego Instalatora tych instalacji i systemów, oraz wykazać się wpisem na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. Materiały winny posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach lub aprobatę techniczną. Materiały i zastosowane urządzenia muszą być w I gatunku. Przed zastosowaniem danego materiału Wykonawca winien złożyć odpowiedniemu Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego do akceptacji wniosek materiałowy określający: rodzaj i nazwę materiału, miejsce wbudowania. Do wniosku materiałowego należy dołączyć aktualną Aprobatę Techniczną, Deklarację Zgodności lub inny dokument dopuszczający wnioskowany materiał do obrotu w budownictwie. Brak akceptacji wniosku materiałowego jest jednoznaczny z brakiem zgody na zastosowanie danego materiału. Wykonawca jest zobowiązany ująć w swojej ofercie wszystkie koszty związane z realizacją czynności obejmujących wykonywanie konserwacji, serwisowania, przeglądów technicznych, okresowych i eksploatacyjnych urządzeń, aparatów i maszyn zamontowanych/zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przez cały okres udzielonej gwarancji. W przypadku, gdy gwarancja producentów urządzeń, aparatów i maszyn zamontowanych/zainstalowanych w ramach realizacji umowy jest krótsza od gwarancji udzielonej przez Wykonawcę/podwykonawcę, oferent jest zobowiązany uzyskać od producenta dodatkową gwarancję na cały okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Zobowiązuję się Wykonawcę do niezwłocznego dostarczania Zamawiającemu protokołów z przeprowadzanych w/wym. czynności serwisowych, zgodnie z zapisami gwarancyjnymi poszczególnych producentów urządzeń, aparatów i maszyn zamontowanych/zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia oraz wynikające z przepisów techniczno-budowlanych. Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z wykonaniem robót posadzkowych, ogólnobudowlanych, murarskich w istniejącym budynku - min 6 osób ( posadzkarz - 2 osoby, murarz - 2 osoby, płytkarz - 2 osoby) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie złożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 385368.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ŻARBUD MICHAŁ ŻARŁOK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL.Jana III Sobieskiego 19
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyn
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 459000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 459000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 501015.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.