eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceTermomodernizacja budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach przy ul. Grażyńskiego 17

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-17

Ogłoszenie nr 510106212-N-2020 z dnia 17-06-2020 r.

Zespół Szkolno-Przedszkolny dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach przy ul. Grażyńskiego 17

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534039-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540084147-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. NIP: 954-22-23-043; REGON: 271521223, Telefon: 32 6061 301; faks: 32 6061 302; Adres strony internetowej: www.cuw.katowice.pl, adres e-mail: cuw@cuw.katowice.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkolno-Przedszkolny dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących, Krajowy numer identyfikacyjny 10154690000000, ul. ul. Grażyńskiego 17, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 43 59, e-mail biuro.nieslyszacy.katowice@gmail.com, faks 32 258 43 59.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach przy ul. Grażyńskiego 17

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/186/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach, segmentów: A (z aulą), B, C, D, segmentu D" oraz wentylacji w sali gimnastycznej z zapleczem w segmencie S1, w szczególności: 1. roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe: a) ocieplenia ścian zewnętrznych wraz z przygotowaniem powierzchni styropianem grubości 16 cm - pow. 3594,04 m2, b) wykonanie tynków wraz z przygotowaniem powierzchni pod malowanie w kolorystyce zgodnej z projektem, c) zerwanie pokrycia papowego - 2356,65 m2 oraz uzupełnienie wylewki betonowej w miejscach uszkodzeń ok. 824,83 m2, d) ocieplenie dachu płytami styropianowymi, laminowanymi grubości 22 cm - pow. 2356,65 m2, e) jednokrotne krycie dachu papą nawierzchniową termozgrzewalną- pow. j. w., f) wymiana rynien rur spustowych, g) wykonanie obróbek blacharskich i z papy termozgrzewalnej, h) wymurowanie kominów z cegły klinkierowej i wykonanie czapek betonowych, oraz podwyższenie rur wywiewnych wraz z wykonaniem nowych kapturków, i) wykonanie instalacji odgromowej wg przedmiaru wraz z instalacją otokową i pomiarami, j) wymiana parapetów zewnętrznych, k) wymiana okien PCV, na okna PCV, antywłamaniowe, aluminiowe zgodnie z projektem i przedmiarem robót dla poszczególnych segmentów, l) wymiana drzwi ewakuacyjnych płytowych na stalowe ocieplane oraz wejściowych na drzwi aluminiowe z aluminium ciepłym oraz witryn wg przedmiaru i projektu, m) izolacja poszczególnych segmentów poniżej terenu, n) montaż naświetli okiennych wraz z podłączeniem odpływów do instalacji deszczowej, o) odtworzenie opaski i schodów po wykonaniu izolacji ścian poniżej terenu, p) uporządkowanie terenu wokół szkoły po robotach termomodernizacyjnych wraz z naprawą nawierzchni, q) malowanie sal zajęć, wymiana podłóg, wymiana drzwi do klas na wewnątrz klatkowe w okleinie drewnopodobnej kolor orzech, dąb - zgodnie z przedmiarami, r) wymiana umywalek w klasach na umywalki/zlewy jednokomorowe na szafkach z płyt lakierowanych wraz z bateriami i wykonaniem fartuchów ochronnych na ścianach z płytek terakota. s) inne prace konieczne do wykonania objętych zakres roboty zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi Normami. 2. Oświetlenie wewnętrzne : a) demontaż wszystkich lamp oświetlenia zewnętrznego wraz z okablowaniem, b) wykonanie nowego okablowania zgodnie z projektem, c) montaż lamp oświetleniowych, d) montaż kompletnego nowego osprzętu ( wyłączni, gniazda, itp.), e) wykonanie okablowania dla zasilania awaryjnego i ewakuacyjnego, f) montaż lamp awaryjnych i ewakuacyjnych, g) badanie i pomiary wykonanej instalacji j.w., h) inne prace konieczne zgodnie z projektem instalacji elektrycznej, STWIOR i przedmiarem dla poszczególnych segmentów. 3. Instalacja fotowoltaiczna ( realizacja zgodnie z projektem i przedmiarem): a) montaż konstrukcji wsporczej, b) montaż modułów fotowoltaicznych 285Wp 1600*1000mm samo odśnieżających, c) wykonanie okablowania oraz montaż pozostałych elementów instalacji zgodnie z projektem, d) wykonanie i montaż tablicy rozdzielczej RGPV wg załączonego schematu strukturalnego, e) sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego, 4. Wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna z odzyskiem ciepła, chłodzeniem dla sali gimnastycznej i zaplecza ( realizacja zgodnie z projektem, STWIOR i przedmiarem): a) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z chłodzeniem i ogrzewaniem powietrznym, b) wykonanie podbudowy z kostki betonowej pod centralę, c) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej, d) montaż centrali wentylacyjnej, e) montaż agregatu chłodniczego dla centrali, f) montaż czerpni powietrza i wyrzutni zużytego powietrza, g) zabudowa wentylatorów kanałowych, tłumików akustycznych, szafy sterowniczej itd. zgodnie z projektem wentylacji mechanicznej, h) montaż (wykonanie) zasilania ciepła do nagrzewnic centrali wentylacyjnej, i) wykonanie zasilania elektrycznego do centrali wentylacyjnej i podłączenie zasilania do tablicy rozdzielczej dla wentylacji wraz z sprawdzeniem i pomiarami, j) uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania kompletnej wentylacji j.w., 5. Instalacje c.o: a) demontaż obudów grzejnikowych i grzejników, b) wymiana haków mocujących, c) naprawa i malowanie ściany na której zawieszony jest grzejnik (tam gdzie nie będzie malowana cała sala lub na korytarzach), d) montaż grzejników zgodnie z projektem i przedmiarem, e) montaż zaworów, f) wymiana odcinków instalacji c.o., g) inne prace zgodnie z projektem, STWIOR i przedmiarem. 6. Roboty uzupełniające: a) demontaż nad oknami płyt azbestowych i utylizacja ( ok. 150-200 m2), b) rozebranie obudów naświetli okiennych, c) wykopy wokół segmentów wraz z zasypaniem ( docieplenie i izolacja poniżej terenu). d) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki (segregacja wg. obowiązujących przepisów). e) inne prace ujęte w Projekcie, STWIOR i przedmiarach załączonych do przetargu. 7. Wykonawca będzie zobowiązany zamontować na konstrukcji wolnostojącej od strony wejścia głównego do budynku szkoły tablicę informacyjną o wymiarach 90cm * 120 cm zgodną z wytycznymi Górnośląsko- Zagłębiowskiej Metropolii o treści: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach przy ul. Grażyńskiego 17. Dofinansowano przy pomocy dotacji celowej z budżetu Górnośląsko- Zagłębiowskiej Metropolii w ramach programu "Metropolitalny Fundusz Solidarności." Kwota dofinansowania............" Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, opracowanej przez Instytut Projektowania i Nadzoru Technicznego Sp. z o.o., 40-082 Katowice, ul. Sobieskiego 2, stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45200000-2, 45260000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2884294.33
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przesiębiorstwo MAXIMUS Sp. zo.o. Sp. Komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Olimpijska 6
Kod pocztowy: 41-100
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3149321.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3149321.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5172255.49
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.