eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻarówOdnowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach rewitalizacji miasta Żarów - Rewitalizacja budynków przy ul. "Plac Wolności 1, Armii Krajowej 12ABC, Armii Krajowej 18 - 20

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-29

Ogłoszenie nr 510106806-N-2019 z dnia 29-05-2019 r.

Urząd Miejski w Żarowie: Odnowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach rewitalizacji miasta Żarów - Rewitalizacja budynków przy ul. "Plac Wolności 1, Armii Krajowej 12ABC, Armii Krajowej 18 - 20

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie przedmiotowego projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. "Odnowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach rewitalizacji miasta Żarów na lata 2014-2020" realizowane w ramach Priorytetu 6 Infrastruktura spójności społecznej Działanie 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Podziałanie 4 - 6.3.4 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT AW, - nr umowy RPDS.06.03.04-02-0156/16-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531579-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Lider Projektu - Gmina Żarów ul. Zamkowa 2, 58-130 Żarów
Partner Projektu - Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Plac Wolności 1 w Żarowie, ul. Słowiańska 8, 58-130 Żarów,
Partner projektu - Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. ARMII KRAJOWEJ 12ABC w Żarowie, ul. Słowiańska 8, 58-130 Żarów
Partner projektu - Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. ARMII KRAJOWEJ 18 - 20 w Żarowie, ul. Budowlana 3, 58-100 Świdnica


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Żarowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Zamkowa 2, Żarów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 074 8580-591, 8580-778, 8580-4, e-mail BRAK EMAIL, faks .
Adres strony internetowej (url): www.um.zarow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej "ustawą PZP" postępowanie jest prowadzone przez Gminę Żarów upoważnioną do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na ich rzecz, następujących zamawiających: - Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Plac Wolności 1 w Żarowie, ul. Słowiańska 8, 58-130 Żarów, - Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. ARMII KRAJOWEJ 12ABC w Żarowie, ul. Słowiańska 8, 58-130 Żarów, - Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. ARMII KRAJOWEJ 18 - 20 w Żarowie, ul. Budowlana 3, 58-100 Świdnica,

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odnowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach rewitalizacji miasta Żarów - Rewitalizacja budynków przy ul. "Plac Wolności 1, Armii Krajowej 12ABC, Armii Krajowej 18 - 20

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R.271.10.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Odnowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach rewitalizacji miasta Żarów - rewitalizacja budynków przy ul. Plac Wolności 1, Armii Krajowej 12ABC, Armii Krajowej 18 - 20", zwane dalej "Przedmiotem Umowy" obejmująca trzy części (zadania) pn.: Część 1 (Zadanie 1) - Rewitalizacja budynku przy ul. Plac Wolności 1 Część 2 (Zadanie 2) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 12 ABC Część 3 (Zadanie 3) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 18 - 20 1.1 Zakres rzeczowy Przedmiotu Umowy obejmuje: Część 1 (Zadanie 1)Rewitalizacja budynku przy ul. Plac Wolności 1 Na przedmiot umowy składają się prace polegające m.in. na.: - rozbiórka pokrycia dachowego z dachówki karpiówki - rozebranie elementów więźb dachowych - ołacenie połaci dachowych - przemurowanie kominów z cegieł - rusztowania termomodernizacja: - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - szpachlowanie zbrojne jedną warstwą siatki Wspólny słownik zamówień: 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45261320-3 Kładzenie rynien 45261400-8 Pokrywanie 45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów Część 2 (Zadanie 2) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 12 ABC Na przedmiot umowy składają się prace polegające m.in. na.: - rozbiórkę pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie - obróbki blacharskie - przemurowanie kominów z cegieł - wykonanie daszków zabezpieczających i zastaw na dachu - obicie tynków wewn. z zaprawy cem-wapiennej termomodernizacja: - osadzenie okien w połaci dachowej - wymiana okien strychowych na PCV - wielowarstwowe systemy ociepleń ścian Wspólny słownik zamówień: 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45261320-3 Kładzenie rynien 45261400-8 Pokrywanie 45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów Część 3 (Zadanie 3) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 18 - 20. Na przedmiot umowy składają się prace polegające m.in. na.: - remont klatek schodowych - remont elewacji - remont dachu, wymiana pokrycia z dachówki ceramicznej - prace na elewacji tylnej Wspólny Słownik Zamówień: 45410000-4 Roboty tynkarskie 45440000-3 Roboty malarskie 45450000-6 Docieplenie ścian 45160000-7 Obróbki blacharskie 45260000 Wykonanie pokryć dachowych 45261210-6 Pokrycie dachu dachówką 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4, 4a, 4b do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień: Wspólny słownik zamówień: 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45261320-3 Kładzenie rynien 45261400-8 Pokrywanie 45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45410000-4 Roboty tynkarskie 45440000-3 Roboty malarskie 45450000-6 Docieplenie ścian 45160000-7 Obróbki blacharskie 45261210-6 Pokrycie dachu dachówką 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części zamówienia 3. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną z części (zadań), lub na dwie części (zadania) lub na trzy części (zadania). Złożone oferty będą oceniane osobno na każdą z części (zadań). 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art.29 ust 3a ustawy Pzp) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Część 1 : wykonania robót ogólnobudowlanych, b) Część 2: wykonania robót ogólnobudowlanych, c) Część 3: wykonania robót ogólnobudowlanych, 10. Wykonawca nie później niż do dnia podpisania umowy na realizację zamówienia przedstawi zamawiającemu wykaz osób wykonujących czynności określone w pkt. 9 niniejszego rozdziału - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oświadczeń osób wykonujących czynności określone w pkt. 9, że są zatrudniona na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. O minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 12. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 9. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 14. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 15. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów lub oświadczeń w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności. 16. Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 100 zł (słownie: sto złotych 00/100) za każdy dzień opóźnienia w przekazaniu zamawiającemu wykazu osób wykonujących czynności określone w pkt. 9 niniejszego rozdziału - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 18. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji użyto nazwy marek /firm/, wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl. Art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45261000-4


Dodatkowe kody CPV: 45261320-3, 45261400-8, 45261900-3, 45260000-7, 45410000-4, 45440000-3, 45450000-6, 45160000-7, 45261210-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 (Zadanie 1) - Rewitalizacja budynku przy ul. Plac Wolności 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117028.22
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. Wiw-bud Dariusz Wojciechowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. I. Krasickiego 10/5
Kod pocztowy: 58-160
Miejscowość: Świebodzice
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131238.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131238.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 131238.19
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 (Zadanie 2) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 12 ABC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 87317.24
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. Wiw-bud Dariusz Wojciechowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. I. Krasickiego 10/5
Kod pocztowy: 58-160
Miejscowość: Świebodzice
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 94149.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 94149.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 94149.27
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 (Zadanie 3) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 18 - 20

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 98551.87
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU CAL BRO Paweł Cała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 62/8
Kod pocztowy: 58-130
Miejscowość: Żarów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159000.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.