eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JabłońAdaptacja pomieszczeń urzędu gminy do potrzeb punktu obsługi interesanta w msc. Jabłoń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-19

Ogłoszenie nr 510108279-N-2020 z dnia 19-06-2020 r.

Urząd Gminy Jabłoń: Adaptacja pomieszczeń urzędu gminy do potrzeb punktu obsługi interesanta w msc. Jabłoń

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533281-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Jabłoń, Krajowy numer identyfikacyjny 00053526700000, ul. Zamojskiego 27, 21-205 Jabłoń, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 083 3560036, e-mail jablon@gminy.bmb.pl, sekr@jablon.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.jablon.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja pomieszczeń urzędu gminy do potrzeb punktu obsługi interesanta w msc. Jabłoń

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZP.271.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zadania obejmuje wykonanie robót adaptacyjnych pomieszczeń do potrzeb punktu obsługi interesantów. Na parterze budynku, do adaptacji zaprojektowano WC ogólnodostępne przystosowane dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie socjalne, dwa pomieszczania dla GOPS oraz punkt obsługi interesantów z dodatkowym pomieszczeniem kasy. Dodatkowo zmieniono rozkład wewnętrznej komunikacji tak aby było połączenie całego budynku z sąsiednim budynkiem UG. Przeprowadzenie prac adaptacyjnych pomieszczeń wymaga wykonania następujących robót : o wyrównanie istniejących podłóg i posadzek systemowymi wylewkami wyrównawczymi o demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej o wykonanie nowych otworów w istniejących ścianach konstrukcyjnych wraz z montażem nadproży stalowych dla projektowanych przejść o wykonanie ścianek działowych w systemie GK gr.12,5 cm oraz 10cm o wykonanie wentylacji w poszczególnych pomieszczeniach poprzez wykonanie przebić w istniejącym w stropie i połaci dachowej o zamurowanie otworów cegłą ceramiczną o wykonanie nowych posadzek z terakoty, wykładzin homogenicznych PVC oraz płytek gresowych o wymiana istniejącej oraz montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej o wykonanie tynków cem-wap na zamurowaniach i przecierka istniejących tynków na ścianach i sufitach o wykonanie oblicowań ściennych z płytek glazurowanych w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych o malowanie ścian i sufitów z farb wysokogatunkowych odpornych na wilgoć i działanie środków dezynfekujących o wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej, oświetlenia podstawowego i gniazd odbiorczych oraz sieci logicznej LAN o doprowadzenie instalacji wewnętrznej zimnej wody użytkowej do proj. umywalki i zlewu o wykonanie instalacji wewnętrznej kanalizacyjnej z odprowadzeniem ścieków poprzez pompę systemową do odprowadzania ścieków o wymiana armatury sanitarnej w WC ogólnodostępnym i WC personelu o montaż systemowych uchwytów dla niepełnosprawnych o wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych o spadku 8% i dł. 3,75m z kostki i palisady betonowej o wykonanie innych prac wynikających z dokumentacji oraz przedmiarów robót

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 123787.37
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TELNET Paweł Jacek Golec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 11
Kod pocztowy: 21-200
Miejscowość: Parczew
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 154676.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 154676.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.