eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceObsługa serwisową aparatury anestezjologicznej oraz monitorującej parametry pacjenta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-19

Ogłoszenie nr 510108290-N-2020 z dnia 19-06-2020 r.

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach: Obsługa serwisową aparatury anestezjologicznej oraz monitorującej parametry pacjenta

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543965-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 00132576700000, ul. ul. Ceglana 35, 40-514 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 3581460, 3581200, 3581332, e-mail zp@uck.katowice.pl, faks 32 2518437, 32 35 8 432.
Adres strony internetowej (url): https://uck.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa serwisową aparatury anestezjologicznej oraz monitorującej parametry pacjenta

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP/381/46B/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa aparatury anestezjologicznej oraz monitorującej parametry pacjenta - dotyczy lokalizacji Katowice, ul. Ceglana 35 oraz ul. Medyków 14. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pakiety: 1. Obsługa serwisowa aparatury: Respirator transportowy Oxylog 2000 Plus firmy Dräger. 2. Obsługa serwisowa aparatury: Aparat do znieczulania z wyposażeniem Fabius GS firmy Dräger. 3. Obsługa serwisowa aparatury: Respirator noworodkowy Babylog 8000 firmy Dräger. 4. Obsługa serwisowa aparatury: Aparat do znieczulania z wyposażeniem Fabius Tiro firmy Dräger. 5. Obsługa serwisowa aparatury: Respirator noworodkowy Babylog VN 500 firmy Dräger. 6. Obsługa serwisowa aparatury: Respirator Inspiration firmy Event Medical. 7. Obsługa serwisowa aparatury: Infant Flow SiPAP firmy CareFusion. 8. Obsługa serwisowa aparatury: Respirator PB740 oraz PB840 firmy Covidien. 9. Obsługa serwisowa aparatury: Wyposażenie aparatów do znieczulania Primus firmy Dräger (moduł Infiniti BIS). 10. Obsługa serwisowa aparatury: Aparatura anestezjologiczna firmy Dräger. 11. Obsługa serwisowa aparatury: Monitory parametrów życiowych firmy Dräger.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 1. Obsługa serwisowa aparatury: Respirator transportowy Oxylog 2000 Plus firmy Dräger.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia w zakresie pakietu 1 postępowanie na podstawie art. 93.1.4 UPZP - oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 8.610,00 zł. W postępowaniu wpłynęły dwie oferty tj. MERIKO opiewająca na kwotę brutto 17.942,00 zł, Dräger Polska sp. z o. o. opiewająca na kwotę brutto 36.173,81 zł. Cena ta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: 6. Obsługa serwisowa aparatury: Respirator Inspiration firmy Event Medical.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14700
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KRZYSZTOF DOMAGAŁA MERIKO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: G. Narutowicza 2/57
Kod pocztowy: 42-500
Miejscowość: BĘDZIN
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14700
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14700
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14700
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: 9. Obsługa serwisowa aparatury: Wyposażenie aparatów do znieczulania Primus firmy Dräger (moduł Infiniti BIS).

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważnienie na podstawie art. 93.1.1 UPZP - do dnia składania ofert nie złożono żadnej oferty

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.