eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi w zakresie realizacji przeglądów pogwarancyjnych, konserwacji oraz napraw urządzeń drukujących eksploatowanych w Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-31

Ogłoszenie nr 510108743-N-2019 z dnia 31-05-2019 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 02: Usługi w zakresie realizacji przeglądów pogwarancyjnych, konserwacji oraz napraw urządzeń drukujących eksploatowanych w Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537572-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 02, Krajowy numer identyfikacyjny 36784953800027, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (52) 525-08-55, e-mail zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kowr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi w zakresie realizacji przeglądów pogwarancyjnych, konserwacji oraz napraw urządzeń drukujących eksploatowanych w Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BYD.WOP.260.15.2019.MB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów pogwarancyjnych, konserwacji, napraw, urządzeń drukujących eksploatowanych w Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Bydgoszczy. Wykaz lokalizacji ujęto w załączniku nr 1 do projektu umowy. 2.Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego w odniesieniu do urządzeń drukujących zamawiającego będzie polegało na: a)wykonywaniu przeglądów okresowych lub prewencyjnych, zgodnych z zaleceniami producenta urządzeń. b)usuwaniu uszkodzeń i awarii powodujących przerwę w normalnej pracy lub wadliwą pracę urządzenia oraz konserwację i regulację parametrów technicznych (przywrócenie urządzenia do stanu sprzed awarii), c)naprawie bądź wymianie wadliwego elementu lub części urządzenia na fabrycznie nową część sprawną, d)utrzymaniu urządzenia w stanie przydatnym do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, przy zachowaniu jego parametrów technicznych zgodnych ze specyfikacją producenta 3.Zamawiający zastrzega, że nie jest w stanie podać konkretnej ilości przeglądów, napraw, konserwacji a tym samym ilości roboczogodzin oraz jaki konkretnie asortyment podlegał będzie wymianie lub naprawie. W związku z powyższym wartość umowy będzie równa kwocie, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia a rozliczenie za wykonane w ramach umowy usługi będzie realizowane na podstawie: a)cen jednostkowych za roboczogodzinę, wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym, b)cen jednostkowych za główne części zamienne, wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym, c)cennika Wykonawcy na części zamienne inne niż wyszczególnione przez Zamawiającego w formularzu cenowym Szacowana wartość zamówienia: 8.500,00 zł netto. 4.Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5.Informacje szczegółowe dotyczące realizacji zamówienia 5.1.Wykonawca będzie realizował usługi objęte niniejszą umową na podstawie odrębnych, pisemnych lub elektronicznych zleceń każdorazowo przekazywanych Wykonawcy przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę, za wynagrodzeniem zgodnym z przedstawioną w ofercie stawką roboczogodziny z uwzględnieniem wartości części zamiennych, rozliczanych na zasadach określonych w pkt 3. 5.2.Wykonawca w formularzu cenowym określa ceny głównych części zamiennych, które będą obowiązywały przez cały okres umowy. 5.3.Wszystkie czynności serwisowe będą wykonywane w miejscu instalacji urządzenia, wskazanym w załączniku numer 1 do umowy, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godziny 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku. 5.4.W przypadku konieczności przeprowadzenia naprawy urządzenia poza siedzibą zamawiającego wykonawca, na życzenie zamawiającego, dostarczy na swój koszt urządzenie zastępcze o porównywalnych parametrach. 5.5.Termin rozpoczęcia czynności serwisowych rozumianych jako fizyczny przyjazd do urządzenia nie może być dłuższy niż 48 godzin w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od momentu zgłoszenia natomiast termin zakończenia prac nie może przekraczać 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia. 5.6.Przeglądy pogwarancyjne oraz konserwacje wykonywane będą zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu po zleceniu ich przez Zamawiającego. 5.7.Po zakończeniu prac serwisowych wykonawca przedłoży zamawiającemu protokół zawierający opis przeprowadzonych czynności, godzinę rozpoczęcia i zakończenia oraz wykaz wymienionych części o ile dojdzie do wymiany. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. DK.K Izabela Przybysz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jerzego Orlicza 5
Kod pocztowy: 85-407
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10455
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13580
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21759
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W pkt. IV.6 w pozycji cena wybranej oferty/wartość umowy podano wartość umowy, która jest równa kwocie przewidzianej przez Zamawiającego na realizację zamówienia. Powyższe wynika z zapisu SIWZ: " (...) z uwagi na fakt iż Zamawiający nie jest w stanie podać konkretnej ilości przeglądów, napraw, konserwacji a tym samym ilości roboczogodzin oraz jaki konkretnie asortyment podlegał będzie wymianie lub naprawie, wartość umowy będzie równa kwocie, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia a rozliczenie za wykonane w ramach umowy usługi będzie realizowane na podstawie cen jednostkowych za roboczogodzinę i za główne części zamienne, wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym a także cennika Wykonawcy na części zamienne inne niż wyszczególnione przez Zamawiającego w formularzu cenowym. Kwota przewidziana przez Zamawiającego na realizację przedmiotowego zamówienia wynosi 10.455 zł brutto, stąd wartość umowy wynosi 10.455 zł brutto. W pozycji oferta z najniższą ceną i oferta z najwyższą ceną wpisano ceny z ofert, obejmujące cenę za szacunkową liczbę roboczogodzin oraz za łączną cenę głównych części wymiennych, które zgodnie z zapisami w SIWZ stanowiły podstawę oceny ofert i służyły określeniu cen jednostkowych za roboczogodzinę i za główny asortyment, na podstawie których będzie rozliczana umowa.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.