To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-22
Ogłoszenie nr 510109036-N-2020 z dnia 22-06-2020 r.
SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535763-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka, Krajowy numer identyfikacyjny 29170100000000,
ul. ul. Śniadeckiego
1,
42-604
Tarnowskie Góry, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 901 206, e-mail
zamowieniapubliczne@repty.pl, faks
323 901 353.
Adres strony internetowej (url): https://www.repty.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GCR/15/ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o poniższych kodach, wytwarzanych w SP ZOZ "REPTY" GCR, zgodnie z następującym podziałem: CZĘŚĆ 1. Pozycja 1. 200301 - niesegregowane odpady komunalne Podstawienie pojemników o łącznej pojemności 12 m3 (+ - 10%) w dwóch miejscach wyznaczonych do gromadzenia odpadów i ich odbiór trzy razy w tygodniu (nie częściej niż co drugi dzień). Szacunkowa ilość odpadów w trakcie realizacji zamówienia to ok. 1950 m³. Pozycja 2. 200102 - papier i tektura Podstawianie 2 pojemników o pojemności 1200 l (+ - 20%) każdy w dwóch miejscach wyznaczonych na gromadzenie odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika, nie rzadziej niż cztery razy w miesiącu. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu, jak również zbiórkę odpadów gromadzonych wcześniej do 60 l worków foliowych. Szacunkowa ilość odpadów w trakcie realizacji zamówienia to ok. 100 m³. Pozycja 3. 200101 - szkło Podstawienie 2 pojemników o pojemności 1200 l ( + - 20 %) każdy w dwóch miejscach wyznaczonych do gromadzenia odpadów i ich odbiór po napełnieniu pojemnika, nie rzadziej niż cztery razy w miesiącu. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu, jak również zbiórkę odpadów gromadzonych wcześniej do 60 l worków foliowych. Szacunkowa ilość odpadów w trakcie realizacji zamówienia to ok. 100 m³. Pozycja 4. 200139 - tworzywa sztuczne Podstawienie 2 pojemników o pojemności 1200 l ( + - 20 %) każdy w dwóch miejscach wyznaczonych na gromadzenie odpadów i ich odbiór po napełnieniu pojemnika, nie rzadziej niż cztery razy w miesiącu. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu, jak również zbiórkę odpadów gromadzonych wcześniej do 60 l worków foliowych. Szacunkowa ilość odpadów w trakcie realizacji zamówienia to ok. 100 m³. Pozycja 5. 200201 - odpady ulegające biodegradacji Podstawienie 1 pojemnika o pojemności 1200 l ( + - 20 %) w miejscu wyznaczonym na gromadzenie odpadów i jego odbiór po telefonicznym zgłoszeniu. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę odpadu luzem, jak również zbiórkę odpadów gromadzonych wcześniej do 60 l worków foliowych. W przypadku telefonicznego zgłoszenia zapełnienia zbiornika, odbiór ma nastąpić w ciągu 3 dni w przypadku zgłoszenia zapełnienia pojemnika. Szacunkowa ilość odpadów w trakcie realizacji zamówienia to ok. 12 m³. Pozycja 6. 200307 - odpady wielkogabarytowe Po telefonicznym zgłoszeniu podstawienie pojemnika a następnie po telefonicznym zgłoszeniu zapełnienia zbiornika, odbiór ma nastąpić w ciągu 3 dni. Pojemność pojemnika nie powinna być mniejsza niż 2,5 Mg. Odbiór ma nastąpić w terminie 3 dni od telefonicznego zgłoszenia zapełnienia pojemnika. Szacunkowa ilość odpadów w trakcie realizacji zamówienia to ok. 5 Mg. Pozycja 7. 200399 - odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach Po telefonicznym zgłoszeniu podstawienie pojemnika i jego odbiór po zapełnieniu. Pojemność pojemnika nie powinna być mniejsza niż 4 m 3 . Odbiór ma nastąpić w terminie 3 dni od telefonicznego zgłoszenia zapełnienia pojemnika. Szacunkowa ilość odpadów to ok. 20 Mg. CZĘŚĆ 2. 190801 - odpady skratki Podstawienie 8 pojemników po 120 l każdy i ich odbiór raz na trzy miesiące lub po telefonicznym zgłoszeniu. Szacunkowa ilość odpadów w trakcie realizacji zamówienia to ok. 5 Mg. CZĘŚĆ 3. 080318 - odpadowy toner drukarski Odpad będzie gromadzony w pojemnikach Zamawiającego. Odbiór ma nastąpić w terminie 3 dni od telefonicznego zgłoszenia zapełnienia pojemnika. Szacunkowa ilość odpadów to ok. 0,100 Mg. 2. Określone ilości odpadów stanowią wielkość szacunkową, zostały podane orientacyjnie w celu przygotowania oferty i mogą ulec zmianie, także zmniejszeniu stosownie do zaistniałych okoliczności i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 3. Faktyczny zakres wykonanej usługi w zakresie Części 2 i 3 będzie wynikał z ewidencji prowadzonej przez Zamawiającego i potwierdzonej przez Wykonawcę w systemie teleinformatycznym Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, zwanym dalej "systemem BDO". 4. Odbiór odpadów w zakresie Części 2 i 3 będzie potwierdzany kartą przekazania odpadów sporządzoną przez upoważnionego pracownika Zamawiającego w systemie BDO, osobno dla każdego rodzaju odpadów. Na żądanie Wykonawcy przekazanie odpadów będzie potwierdzane wydrukiem "karty przekazania odpadów". 5. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do: a) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wskazaniami Zamawiającego, przy zachowaniu należytej staranności, b) dostarczenia bez dodatkowych opłat, określonych w pkt 1 dla każdej pozycji, ilości i rodzajów pojemników do gromadzenia odpadów, w terminie jednego dnia od dnia zawarcia umowy, c) utrzymania w należytym stanie sanitarnym i technicznym pojemników oraz ich dezynfekcji nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy, d) wymiany i naprawy pojemników w przypadku uszkodzeń wynikających z normalnego zużycia, e) w razie konieczności zabrania do naprawy pojemnika na odpady - do dostarczenia, bez dodatkowego wynagrodzenia na jego miejsce zastępczego pojemnika, który czasowo zapewni spełnianie przedmiotowych przepisów prawa, w ilości niezbędnej do zabezpieczenia powstałych na bieżąco ilości odpadów. Jeżeli pojemność pojemnika zastępczego będzie mniejsza niż przewidziana w zamówieniu i wystąpi konieczność częstszego odbioru odpadów niż wynika to z harmonogramu, Wykonawca sam pokryje koszty dodatkowych przejazdów. f) utrzymania porządku wokół pojemników, tj. uprzątnięcia nieczystości rozsypanych podczas opróżniania pojemników, g) ponoszenia odpowiedzialności za transport odpadów z miejsca czasowego gromadzenia odpadów (wraz z załadunkiem) do miejsca zagospodarowania. Od chwili odbioru odpadów Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe wskutek ich utraty, nienależytego zabezpieczenia lub zagospodarowania w sposób niezgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. h) zapewnienia, bez dodatkowych opłat, samochodów do transportu pojemników, dopuszczonych do ruchu, posiadających wymagane prawem atesty oraz ważne ubezpieczenie OC, i) wywozu odpadów na własny koszt i odpowiedzialność z terenu SP ZOZ "REPTY" GCR, zgodnie z częstotliwością określoną w pkt 1 dla każdej pozycji lub na każde, telefoniczne zlecenie Zamawiającego, j) pokrycia wszelkich kar, nałożonych na Zamawiającego, wynikających z nieprzestrzegania przez Wykonawcę obowiązujących przepisów prawa, przepisów BHP, p.poż. oraz zaleceń jednostek kontrolujących - w zakresie świadczonych usług. 6. Zamawiający zobowiązuje się do: a) selektywnego gromadzenia odpadów w pojemnikach zgodnie z ich przeznaczeniem, b) przygotowania odpadów w sposób umożliwiający ich załadunek i transport, c) informowania Wykonawcy o konieczności odbioru partii odpadów oraz podania rodzaju i ilości odpadów za wyjątkiem odpadów komunalnych, które będą odbierane cyklicznie trzy razy w tygodniu, d) zapewnienia Wykonawcy swobodnego dostępu i dojazdu środków transportu po utwardzonym podłożu do miejsca odbioru odpadów, e) niezwłocznego informowania Wykonawcy o mogących powstać utrudnieniach w odbiorze odpadów. 7. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności: a) za zakłócenia powstałe w wywozie odpadów wskutek zaniedbań Zamawiającego, a zwłaszcza w wyniku uniemożliwienia dojazdu do miejsca gromadzenia odpadów, b) wystąpienia okresowej, niezawinionej przez Wykonawcę awarii sprzętu (pojazdów, pojemników), nie dłuższej niż 3 dni. Wykonawca poinformuje o tym najpóźniej w dniu planowanego odbioru odpadów. 8. Przedmiotowa usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności z: a) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019r. poz.701), b) Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020r. poz. 10), c) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska tj. z dnia19 lipca 2019r. ( Dz. U. z 2019r. poz. 1396), d) Ustawą z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (tj. Dz. U. 2019r. poz. 542), e) Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. 2019r. poz. 2010). 9. Wszystkie dokumenty załączone do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest czytać oraz uwzględnić łącznie i uzupełniająco.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
274078.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REMONDIS Tarnowskie Góry Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
213429.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3200
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REMONDIS Tarnowskie Góry Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3618
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REMONDIS Tarnowskie Góry Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Przebudowa oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach
- Budowa jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i parkingiem w Miasteczku Śląskim przy ul. Białego - Etap I
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
- Naprawa posadzki plaż zewnętrznych w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sochaczewie
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.