To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-03
Ogłoszenie nr 510109614-N-2019 z dnia 03-06-2019 r.
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Mińsku Mazowieckim: Wykonanie remontu pomieszczeń w Zespole
Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Mińsku Mazowieckim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530320-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Mińsku Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 36363133400000,
ul. Dąbrówki
10,
05-300
Mińsk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 7582544, e-mail
sp2minskmaz@op.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.dabrowki.biposwiata.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Mińsku Mazowieckim.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):K.261.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1, mającego siedzibę przy ul. Dąbrówki 10 w Mińsku Mazowieckim. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części. 1. Część 1 pn. "Remont pomieszczeń piwnicznych", obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie posadzki z płytek gresowych, - przygotowanie podłoża pod gipsowanie i malowanie, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie, - położenie tynku żywicznego, - wymiana drzwi, - roboty elektryczne (demontaż opraw, gniazd, przewodów, położenie nowego okablowania, montaż osprzętu). 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: określonego w części 1, osób wykonujących następujące czynności: - roboty rozbiórkowe, wykonanie posadzki z płytek gresowych, - przygotowanie podłoża pod gipsowanie i malowanie, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie, - położenie tynku żywicznego, Część 2 pn. "Remont korytarza sali gimnastycznej oraz sali lekcyjnej", obejmuje m.in: a/ remont korytarza sali gimnastycznej obejmuje m.in.: - demontaż i ponowny montaż grzejników, tablic informacyjnych, opraw świetlówkowych, - przygotowanie podłoża pod gipsowanie i malowanie, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie ścian i sufitów. b/ remont sali lekcyjnej obejmuje m.in.: - demontaż i ponowny montaż grzejników, tablic informacyjnych, opraw świetlówkowych, - przygotowanie podłoża ścian i sufitów, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie ścian i sufitów. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: określonego w części 2, osób wykonujących następujące czynności: - demontaż i ponowny montaż grzejników, tablic informacyjnych, opraw świetlówkowych, - przygotowanie podłoża pod gipsowanie i malowanie, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie ścian i sufitów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Przedmiot zamówienia realizowany będzie: Część 1 i 2 od dnia 26.06.2019 r. do 12.08.2019 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont pomieszczeń piwnicznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
235772.36
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE LUX JANINA I BOGUSŁAW LEJMAN SPÓŁKA JAWNA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
290000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: "Remont pomieszczeń piwnicznych", obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie posadzki z płytek gresowych, - przygotowanie podłoża pod gipsowanie i malowanie, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie, - położenie tynku żywicznego, - wymiana drzwi, - roboty elektryczne (demontaż opraw, gniazd, przewodów, położenie nowego okablowania, montaż osprzętu). 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: określonego w części 1, osób wykonujących następujące czynności: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie posadzki z płytek gresowych, - przygotowanie podłoża pod gipsowanie i malowanie, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie, - położenie tynku żywicznego, |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont korytarza sali gimnastycznej oraz sali lekcyjnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30894.42
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe LUX Janina i Bogusław Lejman Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38000.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: "Remont korytarza sali gimnastycznej oraz sali lekcyjnej", obejmuje m.in: a/ remont korytarza sali gimnastycznej obejmuje m.in.: - demontaż i ponowny montaż grzejników, tablic informacyjnych, opraw świetlówkowych, - przygotowanie podłoża pod gipsowanie i malowanie, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie ścian i sufitów. b/ remont sali lekcyjnej obejmuje m.in.: - demontaż i ponowny montaż grzejników, tablic informacyjnych, opraw świetlówkowych, - przygotowanie podłoża ścian i sufitów, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie ścian i sufitów. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: określonego w części 2, osób wykonujących następujące czynności: - demontaż i ponowny montaż grzejników, tablic informacyjnych, opraw świetlówkowych, - przygotowanie podłoża pod gipsowanie i malowanie, - wykonanie gładzi gipsowych, - malowanie ścian i sufitów. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Artykuły żywnościowe cz. I.
- Usługa w zakresie dzierżawy dwóch zbiorników o pojemności 6400 litrów każdy wraz z wykonaniem instalacji oraz sukcesywna dostawa gazu propan do celów grzewczych w kompleksie wojskowym K-1023 .
- ZP/12/2025 Świadczenie usługi w zakresie przeglądu, serwisu i napraw w hangarach typu lekkiego (HTL) dla statków powietrznych w kompleksie wojskowym K-6031 na terenie 23. BLT w Mińsku Mazowieckim
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Mińsku Mazowieckim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - tonery
- ZP/10/25 "Remont nawierzchni betonowej drogi startowej"
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- Roboty remontowe i prace konserwatorskie w budynku Kaponiery Środkowej i przejścia podziemnego pod Sucha Fosą wraz z rekonstrukcją muru Carnot'a
- Modernizacja zespołu boisk sportowych "Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 i Szkole Podstawowej nr 2 w Bytowie
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
- Modernizacja posadzki, kanału i podjazdu dla budynku OSP Wilcza
- Remont sali dydaktycznej A w budynku dydaktycznym w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennym w Kulach
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.