To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-23
Ogłoszenie nr 510109761-N-2020 z dnia 23-06-2020 r.
Muzeum Okręgowe w Rzeszowie: "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania XVI w. dworu - spichlerza w Zgłobniu na cele biurowe i magazynowe. Regionalna Składnica Zabytków Archeologicznych. Etap IX - Dostawa wyposażenia do zabytkowego XVI w. dworu-spichlerza w Zgłobniu, którego właścicielem jest Muzeum Okręgowe w Rzeszowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538493-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Okręgowe w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27685400000000,
ul. ul. 3 Maja
19,
35-030
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 535 278, e-mail
sekretariat@muzeum.rzeszow.pl, faks
178 536 084.
Adres strony internetowej (url): https://www.muzeum.rzeszow.pl/pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania XVI w. dworu - spichlerza w Zgłobniu na cele biurowe i magazynowe. Regionalna Składnica Zabytków Archeologicznych. Etap IX - Dostawa wyposażenia do zabytkowego XVI w. dworu-spichlerza w Zgłobniu, którego właścicielem jest Muzeum Okręgowe w Rzeszowie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-26/5/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i ewentualny montaż poniższych przedmiotów, z podziałem na trzy części: Część 1: 1. Regały magazynowe i biurowe - 238 szt. Część 2: 1. Dwusegmentowa szafka metalowa ubraniowa - 1 szt. 2. Drabina aluminiowa uniwersalna z adaptacją do postawienia na schodach - 1 szt. 3. Aluminiowe schodki przystawne trzystopniowe - 3 szt. 4. Drabina 7-stopniowa - 1 szt. 5. Wieszak metalowy wolnostojący na kółkach z hamulcem - 2 szt. 6. Składany wózek platformowy - 2 szt. 7. Pompa zanurzeniowa z zatapialna do wody brudnej i czystej - 1 szt. 8. Przedłużacz bębnowy 50m 230v - 1 szt. 9. Wąż ogrodowy 50 m z PCV (z oplotem) 1/2" - 1 szt. 10. Dmuchawa do liści akumulatorowa z akumulatorem - 1 szt. 11. Wiertarko-wkrętarka dwubiegowa razem z akumulatorem - 1 szt. 12. Odśnieżarka spalinowa - 1 szt. 13. Myjka ciśnieniowa elektryczna - 1 szt. 14. Stół biurowy składany - 8 szt. 15. Krzesło składane - 30 szt. 16. Wózek do sprzątania dwuwiaderkowy - 2 szt. 17. Stojak na worki na śmieci - 1 szt. 18. Telefon stacjonarny bezprzewodowy - 1szt. 19. Czajnik elektryczny - 1 szt. 20. Termometr-higrometr cyfrowy - 6 szt. 21. Lampa warsztatowa LED - 1 szt. 22. Kosz na śmieci - 2 szt. 23. Osuszacz przemysłowy - 1 szt. 24. Osuszacz powietrza - 2 szt. 25. Oczyszczacz powietrza z funkcją nawilżania - 3 szt. 26. Zestaw narzędzi warsztatowych w walizce - 1 szt. 27. Odkurzacz uniwersalny - 1 szt. 28. Bezdotykowy dozownik mydła - 2 szt. 29. Pojemnik na papier toaletowy jumbo - 1 szt. 30. Suszarka do rąk - 2 szt. 31.Fotel biurowy obrotowy - 2 szt. 32. Wycieraczka podłogowa gumowa - 3 szt. 33. Apteczka ścienna - 1 szt. 34. Gaśnica GP 6 kg typ ABC - 6 szt. 35. Tablica korkowa - 2 szt. 36. Szczotka ogrodowa - 2 szt. 37. Szczotka do czyszczenia kostki brukowej - 1 szt. 38. Miotła do wnętrz - 1 szt. 39. Zestaw zmiotka/szufelka - 1 szt. 40. Łopata do śniegu - 1 szt. 41. Grabie do liści metalowe z trzonkiem - 1 szt. 42. Grabie ogrodowe - 1 szt. 43. Zbijak do lodu 20 cm - 1 szt. 44. Pudełka tekturowe o wymiarach 23 cm (szerokość) x 30 cm (długość) x 9,5 cm (wysokość). Ilość: 300 szt. 45. Pudełka tekturowe o wymiarach 23 cm (szerokość) x 30 cm (długość) x 19,5 cm (wysokość). Ilość: 200 szt. 46. Pudełka tekturowe o wymiarach 46 cm (szerokość) x 30 cm (długość) x 19,5 cm (wysokość). Ilość: 100 szt. 47. Kosze wiklinowe - 2 szt. 48. Kosze wiklinowe: 2 szt. 49. Miednica gospodarcza: 1 szt. 50. Miednica gospodarcza: 1 szt. 51. Miednica gospodarcza: 1 szt. 52. Stół roboczy 1000x1450x450mm: 1 szt. 53. Stół roboczy 850x1250x600mm: 1 szt. 54. Stół roboczy 2000x800x500mm: 1 szt. 55. Drewniany blat kuchenny o wymiarach 1100x600x800mm: 1 szt. 56. Drewniany blat kuchenny o wymiarach 1300x600x800 mm: 1 szt. 57. Stół o wymiarach 1200x600x800 mm: 1 szt. 58. Krzesło: 3 szt. 59. Biurko drewniane: 1 szt. Część 3: 1. Komputer stacjonarny z monitorem wraz z oprogramowaniem: 2 szt. 2. Komputer przenośny z oprogramowaniem: 4 szt. 3. Skaner płaski A3: 2 szt. 4. Urządzenie wielofunkcyjne A4: 2 szt. 5. Urządzenie wielofunkcyjne A3: 1 szt. 6. Zestaw 8 szt. kamer IP wraz z rejestratorem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej "SOPZ") stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39141100-3
Dodatkowe kody CPV: 30213300-8, 30213100-6, 30216110-0, 48000000-8, 42962000-7, 44617100-9, 20521100-5, 44613400-4, 39141300-5, 44423200-3, 39136000-4, 34912100-4, 43134100-2, 31224810-3, 16160000-4, 42999100-6, 42652000-1, 39237000-2, 42924740-8, 39121200-8, 39121000-6, 39112000-0, 34928480-6, 32552110-1, 39710000-2, 38412000-6, 31500000-1, 39721320-1, 42514200-4, 44512940-3, 39713430-6, 39831700-3, 39712300-9, 39111100-4, 39530000-6, 33141623-3, 35111300-8, 30195000-2, 39224300-1, 44511000-5, 44511300-8, 37481000-3, 30142000-6, 32333100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49980.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ROL-MOT" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61475.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40254.70
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Pracownia Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz Marta Skarbiecka"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49513.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66570.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "FHU INTERSELL WALDEMAR PŁONKA"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
81881.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Stworzenie strefy relaksu - os. Mieszka I
- Remont budynku administracyjnego Bazy Materiałowej w Brzozowie .
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Dostawa ergonomicznych foteli obrotowych na potrzeby Urzędu Miasta Kielce
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.