eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont kuchni i stołówki w budynku internatu Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Głuchych im. Jana Siestrzyńskiego mieszczącego się w Warszawie przy ul. Łuckiej 17/23

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-23

Ogłoszenie nr 510110373-N-2020 z dnia 23-06-2020 r.

Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Głuchych im. im. Jana Siestrzyńskiego: Remont kuchni i stołówki w budynku internatu Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Głuchych im. Jana Siestrzyńskiego mieszczącego się w Warszawie przy ul. Łuckiej 17/23

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537370-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Głuchych im. im. Jana Siestrzyńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 19086800000000, ul. ul. Łucka , 00-842 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 620 62 85 lub 86, e-mail administracja@oswg-wawa.edu.pl, faks 022 620 62 85, 624 28 91.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont kuchni i stołówki w budynku internatu Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Głuchych im. Jana Siestrzyńskiego mieszczącego się w Warszawie przy ul. Łuckiej 17/23

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

7/MBFO/OSWG/1/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont kuchni i stołówki w budynku internatu Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Głuchych mieszczącego się w Warszawie przy ul. Łuckiej 17/23. W ramach prac przewidziano: Roboty budowlane 1 Rozbiórki i demontaże elementów budowlanych 1.1 Rozbiórka podłogi drewnianej 1.2 Skucie posadzek 1.3 Demontaż wykładziny podłogowej 1.4 Demontaż stolarki drzwiowej 1.5 Demontaż naświetla 1.6 Skucie glazury i terakoty 2 Roboty murowo - tynkowe 2.1 Wykucie otworu drzwiowego 2.2 Wykucie bruzd dla kabli i instalacji wod-kan 2.3 Osadzenie stolarki drzwiowej 2.4 Uzupełnienie tynków wewnętrznych 2.5 Obudowy K-G 2.6 Ułożenie glazury i terakoty 3 Roboty posadzkowe 3.1 Układanie podłogi drewnianej 3.2 Układanie podłogi z paneli 3.3 Wylewanie nowej posadzki betonowej 3.4 Malowanie posadzek betonowych 4 Roboty malarskie 4.1 Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową Roboty z branży sanitarnej 1. Wkucie instalacji wod-kan. Roboty z branży elektrycznej 1. Wymiana okablowania 2. Zmiana włączników oświetlenia Roboty pozostałe 1. Montaż separatora tłuszczu Wymienione wyżej roboty muszą być wykonane zgodnie z projektem budowlanym (załącznik nr 11 do SIWZ), ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 12 do SIWZ), w zakresie wskazanym w przedmiarach robót (załącznik nr 10 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45410000-4, 45442100-8, 45432000-4, 45311200-2, 45311100-1, 45317300-5, 45314200-3, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 175067.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INVEST - Ciołek Jarosław
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stara Wróblina 18
Kod pocztowy: 21-421
Miejscowość: Tuchowicz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 331592.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.