To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-05
Ogłoszenie nr 510112166-N-2019 z dnia 05-06-2019 r.
Politechnika Wrocławska: Dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Rekrutacji Politechniki Wrocławskiej - Zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542318-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540087733-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000,
ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
27,
50-370
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 202 182,32, e-mail
bzp@pwr.edu.pl, faks
713 202 143.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.pwr.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Rekrutacji Politechniki Wrocławskiej - Zadania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/BZP/133/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Rekrutacji Politechniki Wrocławskiej. Zamawiający określił przedmiotowa dostawę w 5 Zadaniach: 1.1. Zadanie nr 1 - Kulki magnetyczne typu Neocube - ilość sztuk 320 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 1.2. Zadanie nr 2 - koszulki T-shirt AMO - ilość sztuk 420 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 1.3. Zadanie nr 3 - balony - ilość sztuk 1000 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 3 1.4. Zadanie nr 4 - obrus poliestrowy - ilość sztuk 9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 4 1.5. Zadanie nr 5 - standy i grafiki - Stand reklamowy tekstylny (duży) - 1 sztuka - Stand reklamowy tekstylny (mały) - 2 sztuki - Grafika do roll-up´a - 3 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 5 2. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie kompletnego asortymentu wraz z nadrukami personalizowanymi na własny koszt i własnym transportem oraz rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego: Wybrzeże Wyspiańskiego 23/25, bud. C-13, pok. 1.14, Wrocław. Ilość przewidywanych dostaw dla każdego artykułu: w ramach 1 dostawy. 3. Kod CPV: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Artykuły informacyjne i promocyjne 4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 SIWZ. 6. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia dla danego Zadania. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, najwyżej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad. Jakość koszulek i obrusów - koszulki nie mogą się pruć, mieć wystających nitek, a kolor ma być jednolity, bez przebarwień. 7. Wykonawca w Formularzu ofertowym podaje nazwę producenta dla oferowanej koszulki (Zadanie nr 2) i ścianek wystawienniczych (Zadanie nr 5 poz . 1 i 2) Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. 8. Termin wykonania zamówienia dla wszystkich Zadań: do 29.05.2019 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39294100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Kulki magnetyczne typu Neocube - ilość sztuk 320 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14064
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FOTOFABRYKA MARTA KOŃKO
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16641.41
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - koszulki T-shirt AMO - ilość sztuk 420 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11025
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU RARA SANDRA BUDZIŃSKA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11210.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - balony - ilość sztuk 1000 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 4) uPzp Uzasadnienie prawne Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - obrus poliestrowy - ilość sztuk 9 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2340
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU JANUSZ CIOSEK WIELKA REKLAMA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1638.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - standy i grafiki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4220
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIKODRUK COMPUTER S.C. JACEK I SYLWIA MIKOŁAJCZYK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4182
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- 58.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Merck Life Science lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Rozbudowa budynku usługowego, o zewnętrzną windę osobową, położonego przy ulicy Grunwaldzkiej 12b we Wrocławiu.
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry oraz dostawa chemii gospodarczej i akcesoriów do utrzymania czystości
- Dostawa urządzeń do Zimowego Utrzymania Dróg w podziale na 2 zadania.
- 59.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy EURx lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Wykonanie, dostawa oraz montaż szafy na dokumenty na potrzeby pracowników socjalnych Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzenia konferencyjnego pn. 14. Forum Rozwoju Mazowsza
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Ministerstwa Sportu i Turystyki
- Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Lubelskiej
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Najwyższej Izby Kontroli
- 46/ZP/2024 Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych (poligraficznych) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa systemów wystawienniczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.