To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-06
Ogłoszenie nr 510113382-N-2019 z dnia 06-06-2019 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgierzu: Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej w ramach projektu "Centrum Usług Środowiskowych w Powiecie Zgierskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Centrum Usług Środowiskowych w Powiecie Zgierskim" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa IX Włączenie społeczne Poddziałanie IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540480-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgierzu, Krajowy numer identyfikacyjny 42748300000000,
ul. ul. Długa
56,
95-100
Zgierz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
427 164 213, e-mail
magdalena@mopszgierz.pl, faks
427 166 590.
Adres strony internetowej (url): www.mopszgierz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej w ramach projektu "Centrum Usług Środowiskowych w Powiecie Zgierskim"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):EFS1.26.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej na potrzeby projektu "Centrum Usług Środowiskowych w Powiecie Zgierskim". 1. Zamówienie będzie realizowane w związku z realizacją projektu "Centrum Usług Środowiskowych w Powiecie Zgierskim" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa IX Włączenie społeczne Poddziałanie IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne. 2. Zamawiający zakłada wyłonienie 4 Asystentów Osobistych Osób Niepełnosprawnych. Jeden Asystent będzie świadczył usługę dla maksymalnie 7 osób niepełnosprawnych, w maksymalnym wymiarze 160 godzin miesięcznie. 3. Podstawą świadczenia usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej jest umowa zlecenie. 4. Cel i zakres usługi: 1) Usługa asystencka obejmuje wspieranie osób z niepełnosprawnościami w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego niezbędnych do aktywnego funkcjonowania: a. społecznego (np. wsparcie w przemieszczaniu się m.in. do lekarza, do punktów usługowych i innych miejsc publicznych oraz asysta w tych miejscach. Spędzanie czasu wolnego, w tym: wsparcie podczas zajęć kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych, tłumaczenie na język migowy); b. zawodowego (np. wsparcie w przemieszczaniu się do pracy, urzędów pracy, podmiotów aktywizujących zawodowo oraz asysta w tych miejscach i zajęciach); c. edukacyjnego (np. wsparcie w przemieszczaniu się do szkół i placówek oświatowych oraz na ich terenie, wsparcie podczas zajęć edukacyjnych i w procesie uczenia: gromadzenie materiałów, korzystanie z biblioteki). 2) Usługa asystencka może obejmować elementy usług opiekuńczych o charakterze towarzyszącym. Zleceniobiorca nie może wykonywać czynności medycznych oraz zadań z zakresu rehabilitacji zdrowotnej, jeżeli nie ma do tego wymaganych uprawnień i odpowiedniego przygotowania medycznego. 3) Usługa jest świadczona w sposób zindywidualizowany, uwzględniający rodzaj i stopień niepełnosprawności, wiek oraz indywidualne potrzeby osoby z niepełnosprawnością. 4) Asystent ma prawo odmówić zrealizowania usług: a. w sytuacjach zagrażających życiu lub zdrowiu Osoby Niepełnosprawnej jak i Asystenta; b. w przypadkach, w których okoliczności wskazują na możliwość łamania przepisów prawa. 5) Zakres wsparcia, sposób świadczenia i wymiar godzinowy usługi asystenckiej oraz prawa osoby z niepełnosprawnością będą określone w kontrakcie trójstronnym, zawartym pomiędzy osobą z niepełnosprawnością (lub jej opiekunem prawnym), asystentem i podmiotem realizującym wsparcie w postaci usługi asystenckiej. 6) Zamawiający ma prawo do dokonywania kontroli przebiegu i sposobu wykonywania usługi asystenckiej. Kontrola przysługuje Zamawiającemu oraz innym uprawnionym podmiotom w miejscu realizacji umowy. 7) W przypadku nienależytego wykonania usługi asystenckiej, w szczególności nie realizowania usług zgodnie kontraktem oraz z harmonogramem przy jednoczesnym nieinformowaniu Zamawiającego o problemach wynikłych podczas wykonywania usługi Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy bez wypowiedzenia. 8) Realizując usługi Asystent kieruje się poniższymi zasadami: a. zasada akceptacji - oparta na zasadach tolerancji, poszanowania godności swobody wyboru wartości i celów życiowych osób niepełnosprawnych, b. zasada indywidualnego podejścia do osoby niepełnosprawnej, z uwzględnieniem jej praw i potrzeb, c. zasada poufności - respektowania prywatności i nieujawniania informacji uzyskanych od osób niepełnosprawnych bez jego wiedzy i zgody osobom trzecim (z wyłączeniem wyjątków wynikających z przepisów obowiązującego prawa), d. zasada prawa do samostanowienia - prawo osoby niepełnosprawnej do wolności i odpowiedzialności za swoje życie (z wyłączeniem sytuacji zagrożenia zdrowia i życia), e. zasada obiektywizmu (nieoceniania) - wszechstronne, oparte na profesjonalnej wiedzy rozpatrywanie każdej sytuacji, nie dokonywanie osądów podczas analizy sytuacji, f. zasada dobra rodziny i poszczególnych jej członków - uwzględnienie podczas realizacji usług korzyści poszczególnych członków środowiska rodzinnego osoby niepełnosprawnej. 9) Zleceniobiorca zobowiązuje się świadczyć usługi rzetelnie, w terminie, z zachowaniem należytej staranności, przy pełnym wykorzystaniu swojej wiedzy. 5. Termin wykonania usługi: czerwiec 2019 r. - styczeń 2022 r. 6. Miejsce świadczenia usług: teren Gminy Miasto Zgierz. 7. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Wymagania obligatoryjne: a) stan zdrowia pozwalający na świadczenie usługi - oświadczenie Załącznik do WZP-8, b) wykształcenie min. zawodowe, c) przystąpienie do testu psychologicznego przeprowadzanego przez Zamawiającego, za pomocą którego badane będą predyspozycje osobowościowe oraz kompetencje społeczne potencjalnego Zleceniobiorcy oraz w drugim etapie do rozmowy indywidualnej z psychologiem zatrudnionym w ramach projektu na potrzeby rekrutacji kandydatów na Asystentów Osobistych Osób niepełnosprawnych. 2) Przed przystąpieniem do wykonywania czynności Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej Zamawiający wymaga od kandydatów zamiennie: a. doświadczenia (minimum rocznego) w realizacji usług asystenckich, w tym zawodowych, wolontariackich lub osobistych, wynikających z pełnienia roli opiekuna faktycznego, b. lub ukończenia minimum 60-godzinnego szkolenia organizowanego przez MOPS Zgierz dla wybranych w niniejszym postępowaniu asystentów. Udział w szkoleniu jest bezpłatny, a za czas poświęcony na udział w szkoleniu Asystentowi nie należy się wynagrodzenie. 3) Pożądane cechy osobowości: a) dyspozycyjność - możliwość świadczenia usługi w porach wyznaczonych w zależności do potrzeb osoby niepełnosprawnej, tj. od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7.00 do 21.00. b) asertywność - konieczność utrzymania granic we współpracy z osoba z niepełnosprawnością; c) dyskrecja - konieczność zachowania tajemnicy informacji, dotyczących osoby niepełnosprawnej i jej otoczenia; d) wrażliwości, empatia i umiejętność współpracy z ludźmi konieczność nawiązania relacji z osoba z niepełnosprawnością i jej rodziną, zbudowania relacji opartej na zaufaniu i wzajemnym szacunku; e) sprawność fizyczna - warunki fizyczne umożliwiające wywiązywanie się z zadań za zakresu pomocy osobie z niepełnosprawnością; f) wytrwałość i cierpliwość - odporność na frustracje, niepowodzenia i trudności; g) samodzielność myśleniu i działaniu; h) umiejętność przewidywania konsekwencji swoich działań, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, kreatywność; i) umiejętność komunikacji- rozumiana jako zdolność prostego przekazu informacji dostosowanego do ograniczeń odbiorcy oraz jako zdolność wysłuchania. 8. Warunkiem świadczenia usługi asystenckiej jest uzyskanie pozytywnej opinii psychologa wystawionej na podstawie testów psychologicznych i rozmowy oraz w przypadku braku doświadczenia o którym mowa w punkcie 7.ppkt 2)a ukończenia 60-godzinnego szkolenia asystenckiego. 9. Do obowiązków Zleceniobiorcy należy: 1) rzetelne wykonywanie zadań związanych ze świadczeniem usług asystenckich; 2) prowadzenie na bieżąco dziennika wykonywanych usług asystenckich warz z kartą czasu pracy (według wzoru Zamawiającego). Dziennik ma być prowadzony w formie papierowej i obejmować ewidencję i rodzaj wykonywanych działań, spostrzeżenia i ewentualne uwagi podpisane przez osobę dokonującą wpisu wraz z datą; 3) comiesięczne dostarczenie prawidłowo wypełnionej i podpisanej dokumentacji wymienionej w punkcie 9 ppkt. 2, najpóźniej do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu którego dotyczy rozliczenie, do siedziby Biura Projektu, które mieści się w Zgierzu 95-100, przy ul. Długiej 77, pok. 7A. 4) niezwłocznego informowania Zamawiającego o: a. wszelkich przeszkodach w wykonywaniu zlecenia, b. zmianach, jakie zaszły po jego stronie, w tym w odniesieniu do treści oświadczeń, jakie złożył Zamawiającemu w ofercie lub przed zawarciem Umowy. 5) przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz stosowanie szczególnej ochrony danych osobowych osób niepełnosprawnych, również po zakończeniu lub rozwiązaniu niniejszej umowy, 6) udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje organizowanych przez Zamawiającego bez pobierania za ten czas wynagrodzenia. 10. Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu jak i osobom trzecim (w tym osobom niepełnosprawnym na rzecz których świadczone są usługi) w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem całości lub części niniejszej umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej w ramach projektu "Centrum Usług Środowiskowych w Powiecie Zgierskim" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
528000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kamila Kalisiak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
132000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej w ramach projektu "Centrum Usług Środowiskowych w Powiecie Zgierskim" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
528000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Anna Furchert-Skiba
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
132000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej w ramach projektu "Centrum Usług Środowiskowych w Powiecie Zgierskim" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
528000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agnieszka Kleczyk
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
132000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej w ramach projektu "Centrum Usług Środowiskowych w Powiecie Zgierskim" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
528000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Katarzyna Malicka
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
132000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w tym z autyzmem) będących świadczeniobiorcami MOPS w Kwidzynie na rok 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA DOROSŁYCH OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI NA TERENACH MIEJSKICH I WIEJSKICH GMINY POŁCZYN-ZDRÓJ W OKRESIE OD I DO XII 2025
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.