To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-26
Ogłoszenie nr 510113544-N-2020 z dnia 26-06-2020 r.
Sąd Rejonowy w Łomży: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz posesji Sądu Rejonowego w Łomży
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539675-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540085476-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Łomży, Krajowy numer identyfikacyjny 32136500000000,
ul. ul. Polowa
1,
18-400
Łomża, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
862 150 929, e-mail
sr@lomza.sr.gov.pl, faks
862 150 960.
Adres strony internetowej (url): lomza.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd powszechny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz posesji Sądu Rejonowego w Łomży
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-350-2/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sukcesywnego sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych oraz terenów posesji w następujących budynkach Sądu Rejonowego w Łomży: Część I - budynek przy ul. Polowej 1 w Łomży, Część II - budynek przy ul. Wojska Polskiego 32 w Kolnie. 2. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienie przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących czynności na zastępstwo oraz osób nadzorujących. 3. Zamawiający przewidując wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych określa: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób - Wykonawca w terminie do dnia 5 lipca 2020 roku a następnie do ostatniego dnia po zakończeniu każdego kwartału, przedstawi Zamawiającemu Oświadczenie, że osoby są zatrudnione przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, na podstawie umów o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. b) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań - w przypadku nie przedstawienia w terminie oświadczenia, o którym mowa w pkt 3a, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1 000 (jeden tysiąc) złotych. 4. Przedmiot zamówienia podzielony został na części: a) Część I - Usługi sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych oraz terenów posesji budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1. Powierzchnia budynku objęta sprzątaniem: 4.699,00m2 Powierzchnia posesji i chodników objętych sprzątaniem: 8.296,00m2 Zamawiający zatrudnia do 120 osób Zakres prac porządkowych w budynku: a) Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni parkietów, PCV, paneli, terakoty, dywanów i wykładzin. b) Odkurzanie dywanów, wykładzin dywanowych, chodników, bieżące usuwanie ewentualnych plam oraz okresowe ich czyszczenie. c) Zamiatanie i zmywanie podłóg w pomieszczeniach biurowych i pomocniczych oraz ciągach komunikacyjnych i sanitariatach. d) Mycie biurek, stołów, krzeseł i innych mebli, drzwi, lamp biurowych, aparatów telefonicznych oraz innych przedmiotów i sprzętu. e) Odkurzanie ścian, sufitów, obrazów, lamp oświetleniowych i kratek wentylacyjnych, mycie rolet, grzejników, szaf biurowych i listew odbojowych. f) Mycie parapetów, powierzchni kamiennych ścian, schodów, mycie drzwi szklanych. g) Mycie schodów zewnętrznych i wewnętrznych, wycieranie balustrad. h) Okresowe, dwustronne mycie okien wraz ze stolarką okienną. i) Okresowa konserwacja parkietów, podłóg PCV i terakoty. j) Okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na holach, korytarzach i klatce schodowej (wejście główne). k) Okresowe sprzątanie pomieszczeń o ograniczonym dostępie. l) Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i posadzek, mycie glazury przy umywalkach, luster, armatury, pojemników na mydło, płyn, papier i ręczniki. m) Codzienne opróżnianie i mycie koszy, wymiana worków i wynoszenie śmieci do miejsca ich składowania. n) Utrzymanie w czystości oraz odpowiednim stanie higieniczno-sanitarnym wyposażenia AGD (lodówki, czajniki, itp.). o) Zdejmowanie i zakładanie firan. p) Codzienne mycie naczyń we wskazanych pokojach. q) Bieżące uzupełnianie w pojemnikach papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń, kostek zapachowych i odświeżaczy powietrza. r) Zamiatanie i zmywanie posadzki na tarasach. Zakres prac porządkowych na posesji i przyległych do posesji chodnikach: a) Zamiatanie parkingu, terenu przy budynku oraz przyległych chodników od strony ulic, parkingu i dojazdów na posesję. b) Odśnieżanie i posypywanie piaskiem i chlorkiem magnezu/wapnia parkingów, terenu przy budynku oraz przyległych chodników od strony ulic, parkingu i dojazdów na posesję. c) Koszenie trawy i grabienie liści na posesji. Wykonawca dokonuje czynności sprzątania: a) własnym sprzętem. b) przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem. c) wykonawca zakupuje na własny koszt środki czystości, dezynfekujące, zapachowe, ręczniki, papier oraz worki na śmieci. d) wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. e) czynności porządkowe winny być wykonywane od poniedziałku do piątku, od godz. 15.30 do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 19.30 przez minimum trzy osoby, za wyjątkiem pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonywane w godzinach pracy Sądu. f) stały dyżur w godzinach 7.30- 15.30 w budynku przy ul. Polowej 1 w Łomży winna pełnić minimum jedna osoba sprzątająca w celu sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie oraz do wykonywania innych czynności zleconych przez Zamawiającego. g) wszystkie czynności związane z odśnieżaniem posesji i chodników winny być wykonywane w dni robocze, przy czym w przypadku opadów śniegu, odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem i chlorkiem magnezu/wapnia należy wykonywać również w dni wolne od pracy. Odśnieżanie chodników przy budynku od strony ulic oraz parkingu i dojazdu na posesję powinno odbywać się na bieżąco i winno być zakończone do godz. 7.00, oraz w przypadku opadów śniegu na bieżąco w ciągu dnia. h) czynności porządkowe wykonywane okresowo mogą być przeprowadzane również w innych godzinach oraz w dni wolne od pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. i) do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.), które posiadają odpowiednie atesty PZH - oznaczenie na opakowaniach produktów i dopuszczenie do obrotu na terenie UE, antyalergiczne, bezzapachowe lub o delikatnym, niedrażniącym zapachu. Dodatkowo należy używać środków do dezynfekcji wirusobójczych. Do sprzątania należy używać odkurzaczy z filtrem antyalergicznym. j) do mycia holi i korytarzy Wykonawca używał będzie specjalistycznej maszyny czyszczącej. k) szczegółowy wykaz powierzchni do sprzątania, zawiera Załącznik nr 8a. l) szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych prac określa załącznik nr 9a. b) Część II - Usługi sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Łomży Zamiejscowy Wydział Karny w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 32. Powierzchnia budynku objęta sprzątaniem: 594,00m2 Zamawiający zatrudnia w budynku do 8 osób. Zakres prac porządkowych w budynku: a) Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni parkietów, PCV, paneli, terakoty, dywanów i wykładzin. b) Odkurzanie dywanów, wykładzin dywanowych, chodników, bieżące usuwanie ewentualnych plam oraz okresowe ich czyszczenie. c) Zamiatanie i zmywanie podłóg w pomieszczeniach biurowych i pomocniczych oraz ciągach komunikacyjnych i sanitariatach. d) Mycie biurek, stołów, krzeseł i innych mebli, drzwi, lamp biurowych, aparatów telefonicznych oraz innych przedmiotów i sprzętu. e) Odkurzanie ścian, sufitów, obrazów, lamp oświetleniowych i kratek wentylacyjnych, mycie rolet, grzejników, szaf biurowych i listew odbojowych. f) Mycie parapetów, powierzchni kamiennych ścian, schodów, mycie drzwi szklanych. g) Mycie schodów zewnętrznych i wewnętrznych, wycieranie balustrad. h) Okresowe, dwustronne mycie okien wraz ze stolarką okienną. i) Okresowa konserwacja parkietów, paneli, podłóg PCV i terakoty. j) Okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na holach, korytarzach i klatce schodowej. k) Okresowe sprzątanie pomieszczeń o ograniczonym dostępie. l) Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i posadzek, mycie glazury przy umywalkach, luster, armatury, pojemników na mydło, płyn, papier i ręczniki. m) Codzienne opróżnianie i mycie koszy, wymiana worków i wynoszenie śmieci do miejsca ich składowania. n) Utrzymanie w czystości oraz odpowiednim stanie higieniczno-sanitarnym wyposażenia AGD (lodówki, czajniki, itp.). o) Zdejmowanie i zakładanie firan. p) Codzienne mycie naczyń we wskazanych pokojach. q) Bieżące uzupełnianie w pojemnikach papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń, kostek zapachowych i odświeżaczy powietrza. Wykonawca dokonuje czynności sprzątania: a) własnym sprzętem. b) przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem. c) wykonawca zakupuje na własny koszt środki czystości, dezynfekujące, zapachowe, ręczniki, papier oraz worki na śmieci. d) wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. e) czynności porządkowe winny być wykonywane od poniedziałku do piątku od godz. 13.00, do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 16.00 przez minimum jedną osobę. f) do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.), które posiadają odpowiednie atesty PZH - oznaczenie na opakowaniach produktów i dopuszczenie do obrotu na terenie UE, antyalergiczne, bezzapachowe lub o delikatnym, niedrażniącym zapachu. Do sprzątania należy używać odkurzaczy z filtrem antyalergicznym. g) szczegółowy wykaz powierzchni do sprzątania zawiera Załącznik nr 8b. h) szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych prac określa załącznik nr 9b.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90911300-9, 90610000-6, 90620000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych oraz terenów posesji budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
199956.47
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Perfekt Serwis Izabela Strzelecka - Łosiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
241844.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Łomży Zamiejscowy Wydział Karny w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 32. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25208.14
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum Impel System Sp. z o.o. Impel Facility Services Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42447.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- Świadczenie usług ochrony osób, obiektów oraz mienia w Sądzie Rejonowym w Łomży
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz terenu posesji Sądu Rejonowego w Łomży
- Dostawa serwerowych dysków twardych
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w siedzibie Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog" im. A. Bączkowskiego przy ul. Limanowskiego 23 w Warszawie
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.