eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa i montaż mebli biurowych, krzeseł biurowych obrotowych oraz regałów jezdnych i stacjonarnych w ramach pierwszego wyposażenia dla nowopowstałego budynku Oddziału ZUS w Częstochowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-29

Ogłoszenie nr 510114283-N-2020 z dnia 29-06-2020 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie: Dostawa i montaż mebli biurowych, krzeseł biurowych obrotowych oraz regałów jezdnych i stacjonarnych w ramach pierwszego wyposażenia dla nowopowstałego budynku Oddziału ZUS w Częstochowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536494-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie, Krajowy numer identyfikacyjny 17756001340000, ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 368 94 07, e-mail zap_czestochowa@zus.pl, faks 34 368 91 94.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż mebli biurowych, krzeseł biurowych obrotowych oraz regałów jezdnych i stacjonarnych w ramach pierwszego wyposażenia dla nowopowstałego budynku Oddziału ZUS w Częstochowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

090000/271/1/2020/ZAP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych, krzeseł biurowych obrotowych oraz regałów jezdnych i stacjonarnych w ramach pierwszego wyposażenia dla nowopowstałego budynku Oddziału ZUS w Częstochowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1 do Projektów wzorów umów (Załączniki 2A, 2B, 2 C do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: Część I: Dostawa i montaż mebli w nowobudowanym budynku D w Oddziale ZUS w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45; Część II: Dostawa krzeseł biurowych obrotowych do nowobudowanego budynku D w Oddziale ZUS w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45; Część III: Dostawa i montaż regałów magazynowych, dwustronnych, metalowych, ocynkowanych, jezdnych oraz stacjonarnych w nowobudowanym budynku D w Oddziale ZUS w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 39141000-2, 39112000-0, 39110000-6, 39111100-4, 39131100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa i montaż mebli w nowobudowanym budynku D w Oddziale ZUS w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie (Zamawiający), działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) unieważnił przedmiotowe postępowanie w Części I przedmiotu zamówienia obejmującej "Dostawę i montaż mebli w nowopowstałym budynku D w Oddziale ZUS w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45", ponieważ cena oferty z najniższą ceną przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeinaczyć na sfinansowanie zamówienia. W prowadzonym ww. postępowaniu w Części I, obejmującej "Dostawę i montaż mebli w nowopowstałym budynku D w Oddziale ZUS w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45", złożono dwie oferty: 1. Tronus Polska Sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01-237 Warszawa Cena brutto: 756.771,03 zł Gwarancja: 60 miesięcy, 2. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo- Produkcyjne Wiesław Zajączek ul. Zdunowska 201 63-700 Krotoszyn Cena brutto: 466.358,19 zł Gwarancja: 60 miesięcy. Zamawiający - stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza i może przeznaczyć na sfinansowanie Części I przedmiotowego zamówienia tj. 314.554,05 zł (słownie: trzysta czternaście tysięcy pięćset pięćdziesiąt cztery i 05/100 złotych). Oferta z najniższą ceną znacznie przekraczała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia tj. o 151.804,14 zł. Przepis art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych pozwala Zamawiającemu na unieważnienie postępowania bez konieczności przeprowadzenia badania ofert. Zmawiający poinformował Wykonawców, że w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i montaż krzeseł biurowych obrotowych do nowopbudowanego budynku D w Oddziale ZUS w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 15 czerwca 2020 r. dokonał czynności odrzucenia wszystkich złożonych ofert w Części II przedmiotowego postępowania, obejmującej "Dostawę krzeseł biurowych obrotowych do nowopowstałego budynku D w Oddziale ZUS w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45". W tym stanie rzeczy, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu Części II ww. postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu(...)".

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa i montaż regałów magazynowych, dwustronnych, metalowych, ocynkowanych, jezdnych oraz stacjonarnych w nowobudowanym budynku D w Oddziale ZUS w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162370.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ROL-MOT" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czachowskiego 29
Kod pocztowy: 23-310
Miejscowość: Ciepielów
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199715.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 164447.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 250339.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.