eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siennica Różana › " Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia w Siennicy Różanej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-30

Ogłoszenie nr 510114948-N-2020 z dnia 30-06-2020 r.

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej: " Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia w Siennicy Różanej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Kwalifikacje zawodowe drogą do kariery

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541839-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej, Krajowy numer identyfikacyjny 18598500000000, ul. Siennica Różana 266A, 22-304 Siennica Różana, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 759 287, e-mail zsckrsiennica@ckrsiennica.pl, faks 825 759 424.
Adres strony internetowej (url): www.ckrsiennica.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.ckrsiennica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia w Siennicy Różanej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SR.03/2020/PU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia ( gdy urządzenie wymaga instalacji) pracowni przedmiotów zawodowych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej oraz przeszkolenie personelu w obsłudze ( jeżeli jest to wymagane). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Stół ślusarski - 6 szt. 2) Imadło - 12 szt. 3) Podnośnik hydrauliczny dwukolumnowy - 1 szt. 4) Zestaw min. 22 noży do carvingu, wykonanych ze stali nierdzewnej - 2 zestawy 5) Komputer przenośny (laptop) - 6 szt. 6) Oprogramowanie do planowania i rozliczania usług gastronomicznych - 1 szt. Zamawiający informuje, iż zamówienie dofinansowane jest w ramach projektu w związku z realizowanym projektem "Kwalifikacje zawodowe drogą do kariery", współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 - Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 1) Każdy oferowany element wyposażenia musi posiadać Certyfikat Zgodności lub dokument równoważny oraz Certyfikat Bezpieczeństwa lub dokument równoważny. Zamawiający wymaga dostarczenia ww. dokumentów przy dostawie elementów wyposażenia przez Wykonawcę. 2) Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza aby dostawa objęła przedmiot zamówienia o lepszych parametrach. 3) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym w formularzu oferty, na własny koszt i ryzyko. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej dostawy towaru za uprzednio wyrażoną zgodą. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie do poszczególnych pomieszczeń w budynku, montaż, usunięcie i wywóz opakowań i inne czynności nie wymienione a konieczne do przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia jako funkcjonalnej i sprawnej. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy towaru najpóźniej na 3 dni przed terminem dostawy. 3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w oryginalnych opakowaniach producenta oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem, itp. 4) Wraz z wyposażeniem Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia dokumenty, a w szczególności: karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim i części składowych wchodzących w skład wyposażenia, Certyfikat Bezpieczeństwa (lub dokumenty równoważne), zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. 5) Wykonawca, oprócz dokumentów określonych powyżej, przedłoży dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych. 6) Czas naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy 14 dni roboczych, licząc od następnego dnia po zgłoszeniu awarii sprzętu po tym terminie zobowiąże się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych parametrach (lub lepszych). Wykonawca zobowiązuje się wymienić asortyment, który uległ awarii na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw. 7) W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii lub usterek, w tym obejmujące dojazd serwisanta, transport przedmiotu sprzedaży umowy do siedziby Wykonawcy i z powrotem, związane z wymianą materiałów i części (za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu) ponosi Wykonawca. Wszystkie zastosowane w trakcie realizacji usunięcia awarii lub usterek materiały i części mają być oryginalne i fabrycznie nowe. 8) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia okres nie krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty obustronnie podpisanego protokołu odbioru potwierdzającego dostawę przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 9) Wszelkie wykonane przez Wykonawcę dostawy i czynności wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia będą podlegać odbiorowi końcowemu potwierdzającego wykonanie zamówienia. 10) Wszystkie produkty muszą być fabrycznie nowe ( rok produkcji 2020), w całości nieużywane, nie powystawowe, nieregenerowane, kompletne, nieobciążony prawami osób trzecich. 11) Parametry wskazane przez Zamawiającego standardu przedstawiają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp, w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne, spełniające minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 12) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 13) Pozostałe warunki wykonania zamówienia zostały szczegółowo określone we wzorze umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ). 6. Termin płatności do 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury. Rozliczenie nastąpi jedną fakturą po zakończeniu i odbiorze dostaw bez wad. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy PZP. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 43800000-1, 30213100-6, 48190000-6, 39241120-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50385.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMD DOSTAWY Sp. z o.o., Sp.k.
Email wykonawcy: przetargi@imddostawy.net
Adres pocztowy: Wrocław ul. Sokolnicza 5/2
Kod pocztowy: 53-676
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49993.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49993.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49993.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.