eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulęcinObsługa bankowa Powiatu Sulęcińskiego i podległych jednostek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-30

Ogłoszenie nr 510115736-N-2020 z dnia 30-06-2020 r.

Powiat Sulęciński: Obsługa bankowa Powiatu Sulęcińskiego i podległych jednostek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543911-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540096552-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Sulęciński, Krajowy numer identyfikacyjny 21046690200000, ul. ul. Lipowa , 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7555243 do 46, e-mail kazimierz.gryz@powiatsulecinski.pl, faks 957 555 557.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatsulecinski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa bankowa Powiatu Sulęcińskiego i podległych jednostek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZ.272.2.2020.KGry

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz następujących jednostek organizacyjnych, służb i inspekcji podległych powiatowi: 1) Starostwo Powiatowe w Sulęcinie, 2) Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej w Sulęcinie, 3) I Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Sulęcinie, 4) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Sulęcinie, 5) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Sulęcinie, 6) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie, 7) Dom Dziecka w Sulęcinie, 8) Dom Pomocy Społecznej w Tursku, 9) Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie, 10) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie, 11) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sulęcinie. Liczba jednostek organizacyjnych jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: A. dla każdej jednostki objętej zamówieniem: 1) Otwarcie, prowadzenie oraz bieżąca obsługa rachunków bankowych: a) podstawowych, b) pomocniczych, c) depozytowych (pod pojęciem rachunków depozytowych Zamawiający rozumie rachunki bankowe, na których Zamawiający będzie przechowywał: - środki finansowe pochodzące z przetargów takie jak wadia wpłacone przez Wykonawców, środki pozostawione jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy, itp. - rachunek, na którym będą gromadzone środki własne pensjonariuszy przebywających w DPS w Tursku. ) prowadzonych w walucie polskiej oraz w walutach obcych, na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 2) Dokonywanie rozliczeń pieniężnych w obrocie: a) krajowym, b) zagranicznym. 3) Bezpłatne wdrożenie i objęcie systemem bankowości elektronicznej w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy - zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 3 ppkt 6: 4)Bezpłatną realizację przelewów z wykorzystaniem drogi elektronicznej. 5)Bezpłatne przyjmowanie wpłat gotówkowych w formie otwartej na rachunki w Banku świadczącym obsługę bankową Zamawiającego, przy czym wpłaty gotówkowe dokonywane w kasie oddziału Banku, przyjmowane będą poza kolejnością. 6)Transport gotówki z kasy Starostwa Powiatowego do Banku, dokonywany do trzech razy w tygodniu. 7)Bezpłatne dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków w Banku świadczącym obsługę bankową Zamawiającego, przy czym wypłaty gotówkowe w kasie oddziału Banku, realizowane będą poza kolejnością. 8)Bezpłatna usługa rozmiany gotówki w oddziale banku. 9)Bezpłatne wydawanie kart płatniczych do rachunków bankowych. 10)Bezpłatne wydawanie blankietów czekowych do rachunków bankowych. 11)Bezpłatne zakładanie lokat terminowych/nocnych zlecanych przez Zamawiającego. 12)Prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roku(przez pełen rok kalendarzowy) oraz dokonywanie - bezpłatnie - w ostatnim dniu roku dyspozycji zerowania sald zgodnie ze zleceniami złożonymi przez Zamawiającego. 13)Miesięczna kapitalizacja odsetek na rachunkach Zamawiającego. 14)Bezpłatne przeksięgowywanie odsetek skapitalizowanych od rachunków bankowych zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie. 15)Bezpłatne wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek podległych. Zaświadczenie/opinia bankowa winna zostać wydana w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę stosowanego wniosku. 16)Dostępność w systemie bankowości elektronicznej wyciągów bankowych od godz. 8.00 następnego dnia roboczego. 17)Oprocentowanie rachunków prowadzonych w walucie PLN (w tym: podstawowych, pomocniczych, depozytowych), obliczane zgodnie z ofertą Wykonawcy. B. dla budżetu powiatu: Uruchomienie na wniosek Zamawiającego - w każdym roku budżetowym - kredytu w rachunku bieżącym budżetu powiatu z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego - z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych i Prawa bankowego - do kwoty określonej w każdym roku przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej. W budżecie powiatu na rok 2020 r. kwota kredytu na finansowanie przejściowego deficytu wynosi 2.000.000 zł. W następnych latach kwota kredytu krótkoterminowego mającego charakter odnawialny będzie wynikała z określonego przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej upoważnienia udzielonego Zarządowi Powiatu do zaciągania kredytów na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4


Dodatkowe kody CPV: 66113000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 338834.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim, Oddział Sulęcin
Email wykonawcy: sulecin@bsosno.sgb.pl
Adres pocztowy: ul. Bolesława Chrobrego 5
Kod pocztowy: 69-220
Miejscowość: Ośno Lubuskie
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 255532.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 255532.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 255532.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.