To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-30
Ogłoszenie nr 510115736-N-2020 z dnia 30-06-2020 r.
Powiat Sulęciński: Obsługa bankowa Powiatu Sulęcińskiego i podległych jednostek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543911-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540096552-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Sulęciński, Krajowy numer identyfikacyjny 21046690200000,
ul. ul. Lipowa
,
69-200
Sulęcin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
095 7555243 do 46, e-mail
kazimierz.gryz@powiatsulecinski.pl, faks
957 555 557.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatsulecinski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa Powiatu Sulęcińskiego i podległych jednostek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZ.272.2.2020.KGry
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz następujących jednostek organizacyjnych, służb i inspekcji podległych powiatowi: 1) Starostwo Powiatowe w Sulęcinie, 2) Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych im. Unii Europejskiej w Sulęcinie, 3) I Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Sulęcinie, 4) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Sulęcinie, 5) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Sulęcinie, 6) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie, 7) Dom Dziecka w Sulęcinie, 8) Dom Pomocy Społecznej w Tursku, 9) Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie, 10) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie, 11) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sulęcinie. Liczba jednostek organizacyjnych jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: A. dla każdej jednostki objętej zamówieniem: 1) Otwarcie, prowadzenie oraz bieżąca obsługa rachunków bankowych: a) podstawowych, b) pomocniczych, c) depozytowych (pod pojęciem rachunków depozytowych Zamawiający rozumie rachunki bankowe, na których Zamawiający będzie przechowywał: - środki finansowe pochodzące z przetargów takie jak wadia wpłacone przez Wykonawców, środki pozostawione jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy, itp. - rachunek, na którym będą gromadzone środki własne pensjonariuszy przebywających w DPS w Tursku. ) prowadzonych w walucie polskiej oraz w walutach obcych, na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 2) Dokonywanie rozliczeń pieniężnych w obrocie: a) krajowym, b) zagranicznym. 3) Bezpłatne wdrożenie i objęcie systemem bankowości elektronicznej w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy - zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 3 ppkt 6: 4)Bezpłatną realizację przelewów z wykorzystaniem drogi elektronicznej. 5)Bezpłatne przyjmowanie wpłat gotówkowych w formie otwartej na rachunki w Banku świadczącym obsługę bankową Zamawiającego, przy czym wpłaty gotówkowe dokonywane w kasie oddziału Banku, przyjmowane będą poza kolejnością. 6)Transport gotówki z kasy Starostwa Powiatowego do Banku, dokonywany do trzech razy w tygodniu. 7)Bezpłatne dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków w Banku świadczącym obsługę bankową Zamawiającego, przy czym wypłaty gotówkowe w kasie oddziału Banku, realizowane będą poza kolejnością. 8)Bezpłatna usługa rozmiany gotówki w oddziale banku. 9)Bezpłatne wydawanie kart płatniczych do rachunków bankowych. 10)Bezpłatne wydawanie blankietów czekowych do rachunków bankowych. 11)Bezpłatne zakładanie lokat terminowych/nocnych zlecanych przez Zamawiającego. 12)Prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roku(przez pełen rok kalendarzowy) oraz dokonywanie - bezpłatnie - w ostatnim dniu roku dyspozycji zerowania sald zgodnie ze zleceniami złożonymi przez Zamawiającego. 13)Miesięczna kapitalizacja odsetek na rachunkach Zamawiającego. 14)Bezpłatne przeksięgowywanie odsetek skapitalizowanych od rachunków bankowych zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie. 15)Bezpłatne wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek podległych. Zaświadczenie/opinia bankowa winna zostać wydana w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę stosowanego wniosku. 16)Dostępność w systemie bankowości elektronicznej wyciągów bankowych od godz. 8.00 następnego dnia roboczego. 17)Oprocentowanie rachunków prowadzonych w walucie PLN (w tym: podstawowych, pomocniczych, depozytowych), obliczane zgodnie z ofertą Wykonawcy. B. dla budżetu powiatu: Uruchomienie na wniosek Zamawiającego - w każdym roku budżetowym - kredytu w rachunku bieżącym budżetu powiatu z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego - z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych i Prawa bankowego - do kwoty określonej w każdym roku przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej. W budżecie powiatu na rok 2020 r. kwota kredytu na finansowanie przejściowego deficytu wynosi 2.000.000 zł. W następnych latach kwota kredytu krótkoterminowego mającego charakter odnawialny będzie wynikała z określonego przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej upoważnienia udzielonego Zarządowi Powiatu do zaciągania kredytów na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
338834.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim, Oddział Sulęcin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
255532.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- USŁUGA UBEZPIECZENIA ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SULĘCINIE SP. Z O.O.
- Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska do magazynów w Wędrzynie i Krośnie Odrzańskim
- Przebudowa i remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Tursku w ramach formuły "Zaprojektuj, wybuduj"
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.