To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-10
Ogłoszenie nr 510115792-N-2019 z dnia 10-06-2019 r.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mirkowie: Dostawa wyposażenia Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mirkowie z podziałem na zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536347-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540077735-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Adwokat Daniel Jarząbek Kancelaria Adwokacka ul. Zamkowa 1/1a, 58-100 Świdnica
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mirkowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12682420000000,
ul. ul. Juliusza Słowackiego
17,
55-095
Mirków, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
0-71 315 10 30, e-mail
szkola@mirkow.pl, faks
0-71 315 10 30.
Adres strony internetowej (url): https://zspmirkow.edupage.org/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mirkowie z podziałem na zadania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KA-1/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Mirkowie z podziałem na zadania 3.2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 zadań: 3.2.1. Zadanie nr 1 - zakup, dostawa i montaż zestawu interaktywnego składającego się z komputera, tablicy interaktywnej, projektora i głośników oraz sprzętu drobnego Tablica interaktywna - 8 szt., Projektory krótkoogniskowy z akcesoriami - 8 szt., Zestaw komputerowy z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym - 9 szt., Głośniki - 8 szt., Access Point - 7 szt., Listwa przepięciowa - 25 szt. 3.2.1.2. Wymagania ogólne dla oprogramowania dostarczanego wraz komputerami: 3.2.1.2.1. Wymagana jest instalacja na dostarczonych komputerach legalnego oprogramowania systemowego, biurowego oraz antywirusowego; 3.2.1.2.2. Licencje na system operacyjny, oprogramowanie pakietu biurowego oraz antywirusowego dostarczone razem z zestawem muszą umożliwiać jego wielokrotne użyczenie wraz z przypisanym do nich konkretnym komputerem. 3.2.1.2.3. Licencje na oprogramowanie powinny uwzględniać fakt, iż jest to jednostka oświatowa. 3.2.1.2.4. Urządzenia muszą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta sprzętu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 3.2.1.2.5. Całość dostarczonego sprzętu musi być objęta gwarancja? oparta? o świadczenia gwarancyjne producentów. Wymagane jest utrzymanie świadczeń gwarancyjnych (przez producenta urządzeń lub jego autoryzowana? placówkę serwisowa?), także w przypadku niemożliwości ich wypełnienia przez Wykonawcę (np. w przypadku jego bankructwa). 3.2.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 5 do siwz. 3.2.2. Zadanie nr 2 - Zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych 3.2.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz. 3.2.3. Zadanie nr 3 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu sportowego 3.2.3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz. 3.2.4. Zadanie nr 4 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia drobnego do sal lekcyjnych i korytarzy 3.2.3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku nr 8 do siwz. 3.2.5. Zadanie nr 5 - Zakup, dostawa i montaż rolet okiennych wewnętrznych wolnowiszących 3.2.3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zawarty jest w załączniku nr 9 do siwz. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia określonych w załącznikach nr 5,6,7,8,9 do SIWZ oraz we wzorach umowy stanowiących Załącznik nr 4a, 4b, 4c, 4d, 4e do SIWZ. 3.4. Cały dostarczony przedmiot zamówienia musi być pierwszego gatunku, fabrycznie nowy i wolny od wad, a oprogramowania oryginalne. 3.5. Korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 3.6. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej, tj. dostępnej na etapie prowadzonego postępowania. 3.7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego rozładunku i wniesienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, (tj. Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Mirkowie) oraz dokona montażu, konfiguracji. Opakowanie sprzętu musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie oraz zabezpieczać przed uszkodzeniem. 3.8. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcy gwarancji dla wszystkich oferowanych elementów w ramach danego zadania. Wykonawcy zobowiązany jest do podania w druku oferty oferowanego okresu gwarancji dla całego zadania, stosownie dla zadania, na które składa ofertę. 3.9. Podany przy wymiarach zwrot "ok. (około)" oznacza dopuszczenie rozbieżności w podanych wymiarach do +-10%. 3.10. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, katalogi (jeżeli są wydawane przez producenta). Kody i nazwy Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32322000-6 Urządzenia multimedialne, 38652100-1: Projektory 30213300-8 Komputery biurkowe, 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy, 32342412-3- Głośniki 39100000-3 Meble 39180000-7 Meble laboratoryjne. 39121000-6 Biurka i stoły 39141300-5 Szafy 39143310-2 Stoliki 39113000-7 Różne siedziska i krzesła 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy 18412000-0: Odzież sportowa 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 39711100-0 Chłodziarki i zamrażarki 30195000-2 Tablice CPV 39515410-2 Rolety wewnętrzne 3.11. Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. 5,6,7,8,9 do SIWZ). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. Nr 5,6,7,8,9 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczegółowy proces, które charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składnie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5,6,7,8,9 do SIWZ. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia dołączonym do siwz, nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki do SIWZ jest odniesienie do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt. 2 i ust.3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Załączone do opisu przedmiotu zamówienia zdjęcia są zdjęciami poglądowymi. Wykonawca obowiązany jest zaoferować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganymi parametrami opisanymi przez Zamawiającego. Zaoferowany asortyment, sprzęt musi spełniać postawione wymagania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 38652100-1, 30213300-8, 48000000-8, 30236000-2, 32342412-3, 39100000-3, 39180000-7, 39121000-6, 39141300-5, 39143310-2, 39113000-7, 37400000-2, 18412000-0, 39162100-6, 39711100-0, 30195000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - zakup, dostawa i montaż zestawu interaktywnego składającego się z komputera, tablicy interaktywnej, projektora i głośników oraz sprzętu drobnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
114105.69
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dreamtec Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66913.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
126829.27
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo - Handlowo - Usługowe Wersalin Jerzy Syposz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
111367.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu sportowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50406.50
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Legend Sport Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
58630.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia drobnego do sal lekcyjnych i korytarzy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17886.18
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16547.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Zamość w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Zamość" z podziałem na części
- Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
- Odnowienie wsparcia producenta dla licencji oprogramowania CyberArk
- Zakup i dostawa wyposażenia Sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
więcej: Odzież sportowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.