To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-01
Ogłoszenie nr 510116179-N-2020 z dnia 01-07-2020 r.
Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze: Uruchomienie leasingu operacyjnego w celu sfinansowania zakupu sprzętu do utrzymania dróg powiatowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534450-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540075079-N-2020; 540075557-N-2020; 540077693-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 23082149200000,
ul. ul. Jana Kochanowskiego
10,
58-500
Jelenia Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
756 473 103, e-mail
bzp@powiat.jeleniogorski.pl, faks
757 526 419.
Adres strony internetowej (url): http://www.starostwo.jgora.pl/zamowienia-publiczne.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uruchomienie leasingu operacyjnego w celu sfinansowania zakupu sprzętu do utrzymania dróg powiatowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.272.1.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie leasingu operacyjnego w PLN (z opcją wykupu) na zakup następującego sprzętu do utrzymania dróg powiatowych: 1) ciągnika rolniczego do robót drogowych - o wartości 345.630,00 zł (brutto); 2) ramienia hydraulicznego - o wartości 75.645,00 zł (brutto); 3) głowicy do koszenia traw i krzaków w pasie drogowym - o wartości 29.028,00 zł (brutto); 4) głowicy do ścinki poboczy - o wartości 30.381,00 zł (brutto); 5) głowicy do pogłębiania rowów - o wartości 25.830,00 zł (brutto); 6) głowicy do cięcia krzaków i gałęzi drzew (tzw. gilotyny) - o wartości 28.167,00 zł (brutto); 7) rębaka do gałęzi - o wartości 60.885,00 zł (brutto); 8) jednoosiowej trójstronnej przyczepy rolniczej - o wartości 30.750,00 zł (brutto). 2. Łączna wartość sprzętu, którego zakup zostanie sfinansowany na podstawie udzielonego przez Wykonawcę leasingu operacyjnego, wynosi: 626.316,00 zł (brutto), tj. 509.200,00 zł (netto). 3. Sprzęt, o którym mowa w ust. 1, zostanie zakupiony przez Zamawiającego w ramach odrębnej procedury przetargowej (numer postępowania: BZP.272.1.4.2020), w której Zamawiający uzyskał jedną ofertą, złożoną przez firmę: "ROLMEX - Misiuda" Spółka jawna z/s w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 c. Dokumentacja tego postępowania jest udostępniona do pobrania na strony internetowej: https://bip.powiat.jeleniogorski.pl/5604/dokument/10267. 4. Leasing operacyjny obejmuje nabycie i przeniesienie na Zamawiającego własności sprzętu, o którym mowa w ust. 1, na koniec umowy leasingu. 5. Okres trwania leasingu: 60 miesięcy. 6. Opłata wstępna - w wysokości nie większej niż 10 % i nie mniejszej niż 5 % ceny nabycia sprzętu, o którym w ust. 1, wskazanej w ust. 2. Zamawiający będzie punktować obniżenie wysokości opłaty wstępnej (maksymalnie do 5 %) - na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opłata wstępna zostanie uregulowana przez Zamawiającego w dniu podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu umowy leasingu. Podpisanie przedmiotowego protokołu jest uzależnione od wcześniejszego podpisania (przez Zamawiającego i dostawcę) protokołu zdawczo-odbiorczego sprzętu dostarczonego przez dostawcę, który zostanie wybrany przez Zamawiającego w odrębnym postępowaniu, a także dokonania przez Wykonawcę płatności na rzecz dostawcy na podstawie wystawionej przez dostawcę faktury VAT. 7. Raty leasingowe zostaną przedstawione przez Wykonawcę w harmonogramie spłat (załączniku do projektu umowy) jako równe w całym okresie trwania umowy, płatne z dołu. Ustala się, że płatność rat leasingowych następować będzie po 10-tym dniu każdego miesiąca. Wykonawca w harmonogramie spłat wskaże dowolny termin płatności rat - z zastrzeżeniem, że termin ten nie będzie przypadał od 1-szego do 10-tego dnia każdego miesiąca. Raty leasingowe będą wystawiane na początku każdego miesiąca, począwszy od miesiąca następnego po protokolarnym odbiorze przedmiotu leasingu. 8. Wartość wykupu - w wysokości 1% wartości początkowej sprzętu, o którym w ust. 1, wskazanej w ust. 2. Wykup przedmiotu leasingu nastąpi w ciągu 30 dni od spłaty ostatniej raty leasingowej przez Zamawiającego na podstawie faktury wykupowej wystawionej przez Wykonawcę. 9. Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie komunikacyjne ciągnika, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, w pełnym okresie obowiązywania umowy leasingu - w zakresie: OC, AC i NW na obszarze RP, oraz przyczepy, o której mowa w ust. 1 pkt 8, w pełnym okresie obowiązywania umowy leasingu - w zakresie: OC i AC na obszarze RP, a ponadto rejestrację pojazdów, tj. ciągnika i przyczepy, a także czynności konieczne do załatwienia w wydziale komunikacji po pierwszej rejestracji pojazdów. Koszty rejestracji pojazdów i czynności niezbędnych po pierwszej rejestracji pojazdów (jeśli wystąpią), a także podatku od środków transportu oraz obowiązkowych okresowych badań technicznych i ewentualnych mandatów, ponosi Zamawiający. Wykonawca przedstawia w ofercie koszt ubezpieczenia komunikacyjnego - z uwzględnieniem 5-letniego okresu leasingu. Zamawiający będzie ponosić opłatę z tytułu ubezpieczenia w pakietach rocznych. Wykonawca nie przedstawia w ofercie kosztów niezależnych od Wykonawcy, dotyczących rejestracji pojazdów oraz podatku od środków transportu, które Zamawiający zobowiązany będzie ponieść niezależnie od wyboru oferty danego Wykonawcy. 10. W raty leasingowe powinny być wliczone wszystkie koszty, które poniesie Zamawiający, w szczególności: oprocentowanie leasingu, tj. WIBOR 1M i marża Wykonawcy, oraz wszelkie opłaty związane z zawarciem i wykonaniem umowy leasingu. 11. Kalkulacja rat leasingowych winna zostać obliczona przez Wykonawcę przy zastosowaniu zmiennej stopy procentowej stawki WIBOR 1M oraz stałej marży Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy. Dla umożliwienia oceny ofert, należy przyjąć stawkę WIBOR 1M obowiązującą na dzień wszczęcia postępowania, tj. na dzień 24.04.2020 r. 12. Wykonawca przedstawi w ofercie opłatę manipulacyjną oraz dodatkowe koszty wynikające z obsługi leasingu - jeśli wystąpią. 13. Wybrany Wykonawca przygotuje i przedłoży do akceptacji Zamawiającego - w terminie wskazanym przez Zamawiającego - dwa projekty umów leasingu wraz z harmonogramem spłat, a także ogólnymi warunkami umowy leasingowej oraz tabelą opłat i prowizji. Jedna z umów leasingu dotyczyć będzie ciągnika wraz z głowicami, ramieniem hydraulicznym i rębakiem, druga z umów - przyczepy. Integralną część umowy stanowić będzie tabela opłat i prowizji, które będą obowiązywać w przypadku konieczności wykonania niestandardowej obsługi umowy lub w sytuacjach wymagających wykonanie przez Wykonawcę czynności związanych z obsługą leasingu, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. W tabeli opłat i prowizji zostaną ustalone m.in. stawki za nieterminowe płatności, które będą stosowane w przypadkach, gdy Zamawiający będzie spóźniał się z płatnościami w stosunku do Wykonawcy. 14. Przeniesienie własności przedmiotu finansowanego na podstawie leasingu operacyjnego z Wykonawcy na Zamawiającego nastąpi po zapłacie przez Zamawiającego wszystkich należności wynikających z umowy leasingu oraz ceny wykupu. 15. W przypadku wystąpienia szkody całkowitej lub kradzieży sprzętu i wypłaty odszkodowania Wykonawcy, umowa leasingu wygasa. 16. Wymagany termin płatności faktury, wystawionej przez dostawcę sprzętu, który będzie finansowany na podstawie leasingu - maksymalnie do 14 dni licząc od daty otrzymania przez Wykonawcę faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury VAT przez dostawcę sprzętu i jej przyjęcia przez Wykonawcę jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotowego sprzętu. 17. Wykonawca jest uprawniony do przekazywania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania - w takiej sytuacji Wykonawca wskazuje jako adres PEF Zamawiającego NIP Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze (tj.: 6112265072).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66114000-2
Dodatkowe kody CPV: 66510000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
591022.34
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PEKAO LEASING Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
680456.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Leśna - opracowanie dokumentacji na wymianę 2 zasuw na rurociągach derywacyjnych RDI i RDII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY GALEWICE"
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATOWEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SP. Z O.O. W WOŁOWIE
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Tułowice
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Rewal
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU POWIATU SIERADZKIEGO
- Ubezpieczenie floty samolotów Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie wraz z ubezpieczeniem OC działalności lotniczej - II edycja
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.