eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargWymiana rurociągu kanalizacji sanitarnej przy ul. Piłsudskiego w Poroninie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-01

Ogłoszenie nr 510116255-N-2020 z dnia 01-07-2020 r.

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.: Wymiana rurociągu kanalizacji sanitarnej przy ul. Piłsudskiego w Poroninie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 49291632100000, ul. Al. Tysiąclecia , 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 018 2665242, 2640777, e-mail ppk@ppkpodhale.pl, faks 182 640 779.
Adres strony internetowej (url): www.ppkpodhale.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana rurociągu kanalizacji sanitarnej przy ul. Piłsudskiego w Poroninie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wymianę rurociągu kanalizacji sanitarnej w Poroninie przy ul. Piłsudskiego. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie: 1) Przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej, wzdłuż DK nr 47 oraz terenu zamkniętego PKP w Poroninie przy ul. Piłsudskiego, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej IWZ, w szczególności: Wykonanie pomiarów geodezyjnych i inwentaryzacji powykonawczej przy przebudowie rurociągu kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, Wykonanie rurociągu kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC SN8 litych o średnicy Ø400 mm i długości ok. 180 mb, zgodnie z dokumentacją projektową, Zakup, dostawa i montaż studzienek kanalizacyjnych z kręgów betonowych łączonych na uszczelki o średnicy Ø1000 mm - 10 szt., Zakup dostawa i montaż klapy zwrotnej na przyłączu kanalizacyjnym o średnicy Ø160 mm (dz. nr ew. 619) mającej na celu zapobiegnięcie cofaniu się ścieków w kierunku budynku, Wykonanie przebudowy sieci metodą bezwykopową - z rurą ochronną stalową 508x11 mm, i rurą przewodową Ø400 PVC o długości ok. 18 mb, Wykonanie inspekcji TV wybudowanej kanalizacji sanitarnej Ø400 mm (przy udziale przedstawiciela Zamawiającego) - długość ok. 198 mb, Wykonanie odtworzenia nawierzchni żwirowej i gruntowej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr 20 cm o powierzchni ok. 50 m2, Wykonanie robót odtworzeniowych - po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia terenu do stanu pierwotnego. Dotyczy to pozostałego terenu, dla którego w dokumentacji nie zostały określone szczególne warunki odtworzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8


Dodatkowe kody CPV: 45232420-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 185000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego Machnik sp. z o. o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Mochnaczka Wyżna 118
Kod pocztowy: 33-380
Miejscowość: Krynica-Zdrój
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221264.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221264.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221264.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Konieczność udzielenia zamówienia z wolnej ręki wynikła ze względu na wyjątkową sytuację niezależną od Zamawiającego, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, z tego względu Zamawiający nie jest w stanie dochować terminów wynikających z innych trybów udzielenia zamówienia. Biorąc powyższe pod uwagę oraz konieczność zrealizowania przebudowy najpóźniej na początku czerwca br., termin ten wynika z zawartych umów z właścicielami 2 działek i umowy zawartej z PKP, niezbędne jest pilne zlecenie wykonania przedmiotowego zadania w trybie zamówienia z wolnej ręki, ponieważ nie jest możliwe przeprowadzenie ponownego postępowania przetargowego i realizacja robót budowlanych w sposób umożliwiający ich wykonanie przebudowy sieci kanalizacyjnej w terminach wynikających z zawartych przez Spółkę porozumień i umów z ww. podmiotami. Zamawiający w związku z tym udzieli zamówienia na roboty budowlane z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy PZP.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.