eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa części i materiałów elektronicznych dla Wydziału Budownictwa Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu "ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-10

Ogłoszenie nr 510116349-N-2019 z dnia 10-06-2019 r.

Politechnika Wrocławska: Dostawa części i materiałów elektronicznych dla Wydziału Budownictwa Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu "ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej" realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00- Z301/17-00 z dnia 21.12.2017 r. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, 3. Oś Priorytetowa Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544637-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000, ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 202 182,32, e-mail bzp@pwr.edu.pl, faks 713 202 143.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.pwr.edu.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa części i materiałów elektronicznych dla Wydziału Budownictwa Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu "ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/BZP/142/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części i materiałów elektronicznych dla Wydziału Budownictwa Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu "ZPR PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej" realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-Z301/17-00 z dnia 21.12.2017 r. - ilość pozycji 19 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z Kalkulacją Cenową. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, 3. Oś Priorytetowa Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie asortymentu na własny koszt i własnym transportem oraz rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego: Wybrzeże Wyspiańskiego 41, bud. H-3, Wrocław. Zamawiający wymaga również instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim dla każdego artykułu. Ilość przewidywanych dostaw dla każdego artykułu: w ramach 1 dostawy 3. Kod CPV: 31.71.10.00 - Artykuły elektroniczne Artykuły elektroniczne 4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 SIWZ. 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 12-miesiecznego okresu gwarancji na dostarczone urządzenie oceniane w kryterium oceny ofert. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdują się w Załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. 6. Termin obowiązywania umowy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy bądź do wyczerpania lub w przypadku zapłacenia Wykonawcy całej kwoty przeznaczonej na realizację umowy. Dostawy będą realizowane w następujących terminach: a) 7 dni roboczych jeżeli towar znajduje się w magazynie Wykonawcy, b) 30 dni roboczych jeżeli nastąpi konieczność sprowadzenia towaru z zagranicy, c) 90 dni roboczych jeżeli produkty będą wymagały uzyskania odpowiednich zezwoleń, od daty złożenia zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31711000-3


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15934
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TERMOAPARATURA ANDRZEJ WĄCHOCKI PRODUKCJA CZUJNIKÓW TEMPERATURY
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. RZEMIEŚLNICZA 4
Kod pocztowy: 55-010
Miejscowość: ZĘBICE
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19938.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19938.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19938.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.