eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, ochronnej oraz środków ochrony osobistej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-11

Ogłoszenie nr 510117098-N-2019 z dnia 11-06-2019 r.

Miejski Zarząd Usług Komunalnych: Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, ochronnej oraz środków ochrony osobistej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540681-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27104821200000, ul. ul. Strzelców Bytomskich , 44-109 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2310031, 3350444, e-mail mzuk@mzuk.pl, faks 322 310 032.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, ochronnej oraz środków ochrony osobistej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZUK.EPZ.50.16.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, odzieży ochronnej oraz środków ochrony osobistej dla pracowników Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach. Zamówienie zostało podzielone na części: Część 1 - zakup wraz z dostawą odzieży roboczej Część 2 - zakup wraz z dostawą obuwia roboczego Część 3 - zakup wraz z dostawą odzieży ochronnej oraz środków ochrony osobistej Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, kilka dowolnie wybranych części lub wszystkie części zamówienia. CZĘŚĆ 1 - Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej: Zamówienie obejmuje: Sukcesywne dostawy odzieży roboczej dla pracowników MZUK Gliwice. Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową liczbę odzieży roboczej zawiera ZAŁĄCZNIK A do niniejszej specyfikacji. Dla wskazanego w ZAŁĄCZNIKU A asortymentu Wykonawca dołączy do oferty karty gwarancyjne lub warunki gwarancji określające zakres i termin (minimum 12 miesięcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w ZAŁĄCZNIKU A szacunkowych liczb zamówienia w danym asortymencie z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy jak również do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w asortymencie, liczbie, rozmiarach i kolorystyce wynikających z zamówień szczegółowych Zamawiającego. Termin dostawy każdorazowo wynosi maksymalnie do 14 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia szczegółowego Wykonawcy faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesyłać zamówienia. UWAGA: termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert (patrz pkt 19 SIWZ). Zaoferowany przez Wykonawcę krótszy termin dostawy będzie obowiązujący przez cały okres trwania umowy. Pozostałe szczegółowe warunki zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy. Składając ofertę na część 1 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć próbki dla następujących pozycji ZAŁĄCZNIKA A: Poz. 1 - ubranie robocze letnie typ szwedzki - spodnie ogrodniczki;* Poz. 5 - spodnie do pasa typu bojówki; Poz. 12 - spodnie do pasa 7/8 długości damskie; Poz. 13 - spodnie do pasa dresowe; Poz. 17 - spodnie medyczne; Poz. 20 - koszulka trykotowa;* Poz. 21 - koszulka polo męska; Poz. 22 koszulka polo damska; Poz. 31 - kurtka zimowa męska dla dozoru;* Poz. 32 - kurtka zimowa damska dla dozoru;* Poz. 33 - kurtka przeciwdeszczowa dla dozoru - softshell.* CZĘŚĆ 2 - Zakup wraz z dostawą obuwia roboczego: Zamówienie obejmuje: Sukcesywne dostawy obuwia roboczego dla pracowników MZUK Gliwice. Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową liczbę obuwia roboczego zawiera ZAŁĄCZNIK B do niniejszej specyfikacji. Dla wskazanego w ZAŁĄCZNIKU B asortymentu Wykonawca dołączy do oferty karty gwarancyjne lub warunki gwarancji określające zakres i termin (minimum 12 miesięcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w ZAŁĄCZNIKU B szacunkowych liczb zamówienia w danym asortymencie z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy jak również do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w asortymencie, liczbie, rozmiarach i kolorystyce wynikających z zamówień szczegółowych Zamawiającego. Termin dostawy każdorazowo wynosi maksymalnie do 14 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia szczegółowego Wykonawcy faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesyłać zamówienia. UWAGA: termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert (patrz pkt 19 SIWZ). Zaoferowany przez Wykonawcę krótszy termin dostawy będzie obowiązujący przez cały okres trwania umowy. Pozostałe szczegółowe warunki zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy. Składając ofertę na część 2 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć próbki dla następujących pozycji ZAŁĄCZNIKA B: Poz. 1 - trzewiki robocze z podnoskiem;* Poz. 4 - sandały robocze; Poz. 10 - obuwie sportowe antypoślizgowe typu adidas; Poz. 11 - buty gumowe ocieplane; Poz. 13 - obuwie basenowe wg wzoru WOCK Nube lub równoważne; Poz. 14 - buty gumowe ze ściągaczem - męskie; Poz. 16 - półbuty męskie dla dozoru i kierowców; Poz. 17 - półbuty damskie dla dozoru;* Poz. 18 - buty zimowe męskie dla pracowników dozoru - wzór buta trekingowego;* Poz. 19 - buty zimowe damskie dla pracowników dozoru.* CZĘŚĆ 3 - Zakup wraz z dostawą odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej: Zamówienie obejmuje: Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej dla pracowników MZUK Gliwice. Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową liczbę odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej zawiera ZAŁĄCZNIK C do niniejszej specyfikacji. Dla całego asortymentu wskazanego w ZAŁĄCZNIKU C Wykonawca dołączy do oferty certyfikaty CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, a w szczególności: ustawą o systemach zgodności i nadzoru rynku z dnia 13 kwietnia 2016 r. (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 544), ustawą o systemie zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 155) lub deklaracje zgodności z Polską Normą. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm. Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w ZAŁĄCZNIKU C szacunkowych liczb zamówienia w danym asortymencie z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy jak również do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w asortymencie, liczbie, rozmiarach i kolorystyce wynikających z zamówień szczegółowych Zamawiającego. Termin dostawy każdorazowo wynosi maksymalnie do 14 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia szczegółowego Wykonawcy faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesyłać zamówienia. UWAGA: termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert (patrz pkt 19 SIWZ). Zaoferowany przez Wykonawcę krótszy termin dostawy będzie obowiązujący przez cały okres trwania umowy. Pozostałe szczegółowe warunki zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy. Składając ofertę na część 3 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć próbki dla następujących pozycji ZAŁĄCZNIKA C: Poz. 2 - rękawice drelichowe;* Poz. 3 - rękawice antyprzecięciowe skórzane; Poz. 4 - rękawice ocieplane pięciopalcowe typu top up winter lub równoważne; Poz. 5 - rękawice ocieplane wzmocnione skórą pięciopalcowe; Poz. 6 - rękawice ocieplane ALASKA lub równoważne;* Poz. 8 - rękawice drelichowe wzmocnione skórą pięciopalcowe; Poz. 9 - rękawice olejoodporne pięciopalcowe; Poz. 11 - rękawice gumowe gospodarcze;* Poz. 12 - rękawice nitrylowe z flokowaną wyściółką Sol-Vex równoważne - kat. III; Poz. 15 - rękawice bawełniane podgumowane w części dłoniowej, tzw. wampirki, rękawice Recodrag lub równoważne;* Poz. 16 - rękawice antywibracyjne - kat. II; Poz. 19 - rękawice typu koza - kat. II;* Poz. 49 - szelki bezpieczeństwa; Poz. 50 - linka bezpieczeństwa; Poz. 51 - linka bezpieczeństwa z amortyzatorem; Poz. 52 - urządzenia samohamowne do prac na wysokości; Poz. 53 - hełm ochronny do prac na wysokości;* Poz. 54 - automatyczna przyłbica spawalnicza; Poz. 56 - tarcza spawalnicza do trzymania w ręku; DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: * - Zamawiający przy ocenie ofert dokona oceny zaznaczonych wyżej próbek, to jest: Część 1: Poz. 1 - ubranie robocze letnie typ szwedzki - spodnie ogrodniczki; Poz. 20 - koszulka trykotowa; Poz. 31 - kurtka zimowa męska dla dozoru; Poz. 32 - kurtka zimowa damska dla dozoru; Poz. 33 - kurtka przeciwdeszczowa dla dozoru - softshell. Część 2: Poz. 1 - trzewiki robocze z podnoskiem; Poz. 17 - półbuty damskie dla dozoru; Poz. 18 - buty zimowe męskie dla pracowników dozoru - wzór buta trekingowego; Poz. 19 - buty zimowe damskie dla pracowników dozoru. Część 3: Poz. 2 - rękawice drelichowe; Poz. 6 - rękawice ocieplane ALASKA lub równoważne; Poz. 11 - rękawice gumowe gospodarcze; Poz. 15 - rękawice bawełniane podgumowane w części dłoniowej, tzw. wampirki, rękawice Recodrag lub równoważne; Poz. 19 - rękawice typu koza - kat. II; Poz. 53 - hełm ochronny do prac na wysokości. UWAGA: Oceniane próbki jak i próbki niepodlegające ocenie Wykonawcy, który wygra przetarg w danej części, pozostaną u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu porównania dostarczonego towaru w trakcie realizacji umowy z towarem oferowanym w ofercie. Próbki zostaną zwrócone po zakończeniu trwania umowy. Próbki Wykonawców, którzy nie wygrają przetargu zostaną zwrócone po rozstrzygnięciu postępowania - Wykonawcy winni zgłosić się po odbiór próbek osobiście. Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, może je zwrócić w inny sposób na koszt Wykonawcy. Próbki należy dostarczyć wraz z ofertą do siedziby MZUK (Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c) przed upływem terminu składania ofert. Do każdej próbki należy dołączyć karteczkę z numerem pozycji, której próbka dotyczy. Próbki należy umieścić w nieprzeźroczystym zamkniętym pudełku (kartonie). Na pudełku należy umieścić nieprzeźroczystą kopertę. Na kopercie należy umieścić tylko numer części zamówienia na którą składane są próbki, a do koperty włożyć pisemną informację zawierającą nazwę i adres Wykonawcy. Próbki, pudełko jak i koperty z zewnątrz nie mogą nosić żadnych oznaczeń wskazujących Wykonawcę od którego pochodzą. Przedstawione w SIWZ i w szczegółowych wykazach opisu zamówienia (załącznik A, B i C) wskazania na produkty/materiały z podaniem nazwy producenta lub normy nalezy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29-31. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisanych powyżej. Oznacza to, że Wykonawca może zaproponować inne niż wyszczególnione w ww. dokumentach z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.** Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.** **-dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl w zakładce Polityka ZSZ. Wymagany termin gwarancji: 12 miesięcy licząc od dnia dostawy towaru,, Wymagany termin rękojmi: 12 miesięcy licząc od dnia dostawy towaru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9


Dodatkowe kody CPV: 18130000-9, 18141000-9, 18330000-1, 18443320-5, 18142000-6, 18424300-0, 18444111-4, 18812200-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97560.98
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU MIRPOL Grzegorz Ledwoń
Email wykonawcy: mirpol@mirpolbhp.pl
Adres pocztowy: ul. Oleska 24
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147497.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121243.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147497.42
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup wraz z dostawą obuwia roboczego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81300.81
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU MIRPOL Grzegorz Ledwoń
Email wykonawcy: mirpol@mirpolbhp.pl
Adres pocztowy: ul. Oleska 24
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 88885.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 88885.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99666.29
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup wraz z dostawą odzieży ochronnej oraz środków ochrony osobistej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65040.65
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Handlowo-Techniczne SUPON Sp. z o.o. Oddział Katowice
Email wykonawcy: supon@supon.co
Adres pocztowy: ul. Wiosny Ludów 91
Kod pocztowy: 40-373
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 77288.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60194.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77288.15
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.