To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-11
Ogłoszenie nr 510117098-N-2019 z dnia 11-06-2019 r.
Miejski Zarząd Usług Komunalnych: Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, ochronnej oraz środków ochrony osobistej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540681-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27104821200000,
ul. ul. Strzelców Bytomskich
,
44-109
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2310031, 3350444, e-mail
mzuk@mzuk.pl, faks
322 310 032.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, ochronnej oraz środków ochrony osobistej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MZUK.EPZ.50.16.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą odzieży roboczej, odzieży ochronnej oraz środków ochrony osobistej dla pracowników Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach. Zamówienie zostało podzielone na części: Część 1 - zakup wraz z dostawą odzieży roboczej Część 2 - zakup wraz z dostawą obuwia roboczego Część 3 - zakup wraz z dostawą odzieży ochronnej oraz środków ochrony osobistej Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, kilka dowolnie wybranych części lub wszystkie części zamówienia. CZĘŚĆ 1 - Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej: Zamówienie obejmuje: Sukcesywne dostawy odzieży roboczej dla pracowników MZUK Gliwice. Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową liczbę odzieży roboczej zawiera ZAŁĄCZNIK A do niniejszej specyfikacji. Dla wskazanego w ZAŁĄCZNIKU A asortymentu Wykonawca dołączy do oferty karty gwarancyjne lub warunki gwarancji określające zakres i termin (minimum 12 miesięcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w ZAŁĄCZNIKU A szacunkowych liczb zamówienia w danym asortymencie z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy jak również do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w asortymencie, liczbie, rozmiarach i kolorystyce wynikających z zamówień szczegółowych Zamawiającego. Termin dostawy każdorazowo wynosi maksymalnie do 14 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia szczegółowego Wykonawcy faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesyłać zamówienia. UWAGA: termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert (patrz pkt 19 SIWZ). Zaoferowany przez Wykonawcę krótszy termin dostawy będzie obowiązujący przez cały okres trwania umowy. Pozostałe szczegółowe warunki zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy. Składając ofertę na część 1 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć próbki dla następujących pozycji ZAŁĄCZNIKA A: Poz. 1 - ubranie robocze letnie typ szwedzki - spodnie ogrodniczki;* Poz. 5 - spodnie do pasa typu bojówki; Poz. 12 - spodnie do pasa 7/8 długości damskie; Poz. 13 - spodnie do pasa dresowe; Poz. 17 - spodnie medyczne; Poz. 20 - koszulka trykotowa;* Poz. 21 - koszulka polo męska; Poz. 22 koszulka polo damska; Poz. 31 - kurtka zimowa męska dla dozoru;* Poz. 32 - kurtka zimowa damska dla dozoru;* Poz. 33 - kurtka przeciwdeszczowa dla dozoru - softshell.* CZĘŚĆ 2 - Zakup wraz z dostawą obuwia roboczego: Zamówienie obejmuje: Sukcesywne dostawy obuwia roboczego dla pracowników MZUK Gliwice. Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową liczbę obuwia roboczego zawiera ZAŁĄCZNIK B do niniejszej specyfikacji. Dla wskazanego w ZAŁĄCZNIKU B asortymentu Wykonawca dołączy do oferty karty gwarancyjne lub warunki gwarancji określające zakres i termin (minimum 12 miesięcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w ZAŁĄCZNIKU B szacunkowych liczb zamówienia w danym asortymencie z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy jak również do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w asortymencie, liczbie, rozmiarach i kolorystyce wynikających z zamówień szczegółowych Zamawiającego. Termin dostawy każdorazowo wynosi maksymalnie do 14 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia szczegółowego Wykonawcy faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesyłać zamówienia. UWAGA: termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert (patrz pkt 19 SIWZ). Zaoferowany przez Wykonawcę krótszy termin dostawy będzie obowiązujący przez cały okres trwania umowy. Pozostałe szczegółowe warunki zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy. Składając ofertę na część 2 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć próbki dla następujących pozycji ZAŁĄCZNIKA B: Poz. 1 - trzewiki robocze z podnoskiem;* Poz. 4 - sandały robocze; Poz. 10 - obuwie sportowe antypoślizgowe typu adidas; Poz. 11 - buty gumowe ocieplane; Poz. 13 - obuwie basenowe wg wzoru WOCK Nube lub równoważne; Poz. 14 - buty gumowe ze ściągaczem - męskie; Poz. 16 - półbuty męskie dla dozoru i kierowców; Poz. 17 - półbuty damskie dla dozoru;* Poz. 18 - buty zimowe męskie dla pracowników dozoru - wzór buta trekingowego;* Poz. 19 - buty zimowe damskie dla pracowników dozoru.* CZĘŚĆ 3 - Zakup wraz z dostawą odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej: Zamówienie obejmuje: Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej dla pracowników MZUK Gliwice. Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową liczbę odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej zawiera ZAŁĄCZNIK C do niniejszej specyfikacji. Dla całego asortymentu wskazanego w ZAŁĄCZNIKU C Wykonawca dołączy do oferty certyfikaty CE - zgodnie z właściwymi przepisami prawa, a w szczególności: ustawą o systemach zgodności i nadzoru rynku z dnia 13 kwietnia 2016 r. (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 544), ustawą o systemie zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 155) lub deklaracje zgodności z Polską Normą. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm. Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia według faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w ZAŁĄCZNIKU C szacunkowych liczb zamówienia w danym asortymencie z zastrzeżeniem, że całkowita wartość zamówienia nie przekroczy wartości umowy jak również do niewykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w asortymencie, liczbie, rozmiarach i kolorystyce wynikających z zamówień szczegółowych Zamawiającego. Termin dostawy każdorazowo wynosi maksymalnie do 14 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia szczegółowego Wykonawcy faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesyłać zamówienia. UWAGA: termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert (patrz pkt 19 SIWZ). Zaoferowany przez Wykonawcę krótszy termin dostawy będzie obowiązujący przez cały okres trwania umowy. Pozostałe szczegółowe warunki zamówienia zostały przedstawione we wzorze umowy. Składając ofertę na część 3 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć próbki dla następujących pozycji ZAŁĄCZNIKA C: Poz. 2 - rękawice drelichowe;* Poz. 3 - rękawice antyprzecięciowe skórzane; Poz. 4 - rękawice ocieplane pięciopalcowe typu top up winter lub równoważne; Poz. 5 - rękawice ocieplane wzmocnione skórą pięciopalcowe; Poz. 6 - rękawice ocieplane ALASKA lub równoważne;* Poz. 8 - rękawice drelichowe wzmocnione skórą pięciopalcowe; Poz. 9 - rękawice olejoodporne pięciopalcowe; Poz. 11 - rękawice gumowe gospodarcze;* Poz. 12 - rękawice nitrylowe z flokowaną wyściółką Sol-Vex równoważne - kat. III; Poz. 15 - rękawice bawełniane podgumowane w części dłoniowej, tzw. wampirki, rękawice Recodrag lub równoważne;* Poz. 16 - rękawice antywibracyjne - kat. II; Poz. 19 - rękawice typu koza - kat. II;* Poz. 49 - szelki bezpieczeństwa; Poz. 50 - linka bezpieczeństwa; Poz. 51 - linka bezpieczeństwa z amortyzatorem; Poz. 52 - urządzenia samohamowne do prac na wysokości; Poz. 53 - hełm ochronny do prac na wysokości;* Poz. 54 - automatyczna przyłbica spawalnicza; Poz. 56 - tarcza spawalnicza do trzymania w ręku; DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: * - Zamawiający przy ocenie ofert dokona oceny zaznaczonych wyżej próbek, to jest: Część 1: Poz. 1 - ubranie robocze letnie typ szwedzki - spodnie ogrodniczki; Poz. 20 - koszulka trykotowa; Poz. 31 - kurtka zimowa męska dla dozoru; Poz. 32 - kurtka zimowa damska dla dozoru; Poz. 33 - kurtka przeciwdeszczowa dla dozoru - softshell. Część 2: Poz. 1 - trzewiki robocze z podnoskiem; Poz. 17 - półbuty damskie dla dozoru; Poz. 18 - buty zimowe męskie dla pracowników dozoru - wzór buta trekingowego; Poz. 19 - buty zimowe damskie dla pracowników dozoru. Część 3: Poz. 2 - rękawice drelichowe; Poz. 6 - rękawice ocieplane ALASKA lub równoważne; Poz. 11 - rękawice gumowe gospodarcze; Poz. 15 - rękawice bawełniane podgumowane w części dłoniowej, tzw. wampirki, rękawice Recodrag lub równoważne; Poz. 19 - rękawice typu koza - kat. II; Poz. 53 - hełm ochronny do prac na wysokości. UWAGA: Oceniane próbki jak i próbki niepodlegające ocenie Wykonawcy, który wygra przetarg w danej części, pozostaną u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu porównania dostarczonego towaru w trakcie realizacji umowy z towarem oferowanym w ofercie. Próbki zostaną zwrócone po zakończeniu trwania umowy. Próbki Wykonawców, którzy nie wygrają przetargu zostaną zwrócone po rozstrzygnięciu postępowania - Wykonawcy winni zgłosić się po odbiór próbek osobiście. Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, może je zwrócić w inny sposób na koszt Wykonawcy. Próbki należy dostarczyć wraz z ofertą do siedziby MZUK (Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c) przed upływem terminu składania ofert. Do każdej próbki należy dołączyć karteczkę z numerem pozycji, której próbka dotyczy. Próbki należy umieścić w nieprzeźroczystym zamkniętym pudełku (kartonie). Na pudełku należy umieścić nieprzeźroczystą kopertę. Na kopercie należy umieścić tylko numer części zamówienia na którą składane są próbki, a do koperty włożyć pisemną informację zawierającą nazwę i adres Wykonawcy. Próbki, pudełko jak i koperty z zewnątrz nie mogą nosić żadnych oznaczeń wskazujących Wykonawcę od którego pochodzą. Przedstawione w SIWZ i w szczegółowych wykazach opisu zamówienia (załącznik A, B i C) wskazania na produkty/materiały z podaniem nazwy producenta lub normy nalezy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29-31. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisanych powyżej. Oznacza to, że Wykonawca może zaproponować inne niż wyszczególnione w ww. dokumentach z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.** Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.** **-dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl w zakładce Polityka ZSZ. Wymagany termin gwarancji: 12 miesięcy licząc od dnia dostawy towaru,, Wymagany termin rękojmi: 12 miesięcy licząc od dnia dostawy towaru.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9
Dodatkowe kody CPV: 18130000-9, 18141000-9, 18330000-1, 18443320-5, 18142000-6, 18424300-0, 18444111-4, 18812200-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97560.98
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU MIRPOL Grzegorz Ledwoń
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147497.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą obuwia roboczego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81300.81
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU MIRPOL Grzegorz Ledwoń
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88885.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą odzieży ochronnej oraz środków ochrony osobistej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65040.65
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Handlowo-Techniczne SUPON Sp. z o.o. Oddział Katowice
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
77288.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie projektu modernizacji rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach.
- Roboty budowlane, w podziale na 3 części 1.Remont pomieszczeń w budynku 16 Gliwice 2.Remont II piętra budynek nr 69 KW Bielsko-Biała 3.Prace konserwacyjno-naprawcze w budynku nr 13 KW Bielsko-Biała
- Malowanie pokoi z łazienkami, klatek schodowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku w Domu Studenckim ELEKTRON. Znak sprawy: IA1.284.25.2024.MW
- Modernizacji pomieszczeń w pawilonie schroniska dla zwierząt w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- (2)Szkoła Podstawowa nr 13 w Gliwicach - modernizacja placu zabaw "
- Ochrona obiektów, mienia i osób na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry oraz dostawa chemii gospodarczej i akcesoriów do utrzymania czystości
- Dostawa odzieży i obuwia ochronnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej.
- Dostawa środków czystości i materiałów jednorazowego użytku dla 8. Bazy Lotnictwa Transportowego oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku oraz testów diagnostycznych na obecność substancji psychoaktywnych, na potrzeby MSCZ
- Dostawa rękawic diagnostycznych, rękawic diagnostycznych pokrytych od wewn. powłoką z naturalnego wyciągu z owsa,łyżek do laryngoskopu światłowodowego, jednorazowych łopatek...w podziale na 16 części.
- Dostawa sprzętu i wyposażenia ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Staży Pożarnej w Łapach-Dębowinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.