eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćRemont konserwatorski - przebudowa Placu Melchiora Stefanidesa (droga gminna nr 110594L) wraz z odcinkiem ulicy Łukasińskiego (droga powiatowa nr 3314L) od km 0+010,89 do km 0+566,60 w Zamościu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-02

Ogłoszenie nr 510117262-N-2020 z dnia 02-07-2020 r.

Miasto Zamość: Remont konserwatorski - przebudowa Placu Melchiora Stefanidesa (droga gminna nr 110594L) wraz z odcinkiem ulicy Łukasińskiego (droga powiatowa nr 3314L) od km 0+010,89 do km 0+566,60 w Zamościu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532321-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540079258-N-2020, 540085718-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 95036874700000, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 677 23 37, e-mail zamowienia@zamosc.pl, faks 846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont konserwatorski - przebudowa Placu Melchiora Stefanidesa (droga gminna nr 110594L) wraz z odcinkiem ulicy Łukasińskiego (droga powiatowa nr 3314L) od km 0+010,89 do km 0+566,60 w Zamościu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IM-ZP.272.11.2020.MT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont konserwatorski - przebudowa Placu Melchiora Stefanidesa (droga gminna nr 110594L) wraz z odcinkiem ulicy Łukasińskiego (droga powiatowa nr 3314L) od km 0+010,89 do km 0+566,60 w Zamościu. Inwestycja realizowana jest w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie "Przebudowa placu Melchiora Stefanidesa wraz z odcinkiem ulicy Łukasińskiego w Zamościu". 2. Inwestycja jest planowana do dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje remont konserwatorski - przebudowę: 1) Placu Melchiora Stefanidesa (droga gminna nr 110594L), 2) ulicy Bazyliańskiej (droga gminna nr 110456L) od km 0+000,00 do km 0+074,18 (odcinek od ulicy Łukasińskiego do ulicy Ludwika Zamenhofa), 3) ulicy Łukasińskiego (droga powiatowa nr 3314L) od km 0+010,89 do km 0+566,60 w Zamościu, tj. odcinek od km 0+010,89 do km 0+200,00, od km 0+000,00 do km 461,51, od km 0+000,00 do km 0+120,64, od km 0+000,00 do km 0+049,26. 4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności wykonanie robót budowlanych w branżach: architektura, drogowa, konstrukcyjno-budowlana, elektryczna, sanitarna, teletechniczna, w niżej wymienionym zakresie: 1) Branża drogowa: a) roboty przygotowawcze, b) roboty rozbiórkowe, c) roboty ziemne, d) konstrukcja jezdni, e) konstrukcja zjazdów i skrzyżowań, f) konstrukcja chodników, g) przełożenie nawierzchni zatoki autobusowej wraz z regulacją istniejących krawężników, h) mała architektura, i) krawężniki i obrzeża, j) odwodnienie liniowe, k) urządzenia obce, l) oznakowanie w trakcie prowadzenia robót (czasowa organizacja ruchu) oraz po ich zakończeniu (stała organizacja ruchu), m) roboty wykończeniowe. 2) Branża teletechniczna a) monitoring wizyjny, b) przebudowa kolizji oraz zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej Orange Polska S.A. - Wykonawca wykona przebudowę kolizji oraz zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej Orange Polska S.A., według wytycznych zawartych w warunkach technicznych na przebudowę oraz zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej w związku z planowaną inwestycją oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 października 2005 r., w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać telekomunikacyjne obiekty budowlane i ich usytuowanie, - Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt, opracuje projekt i wykona przebudowę oraz zabezpieczy istniejące urządzenia telekomunikacyjne wchodzące w kolizję z realizowaną inwestycją, zwracając szczególną uwagę na normatywne odległości w zakresie zbliżeń i skrzyżowań elementów uzbrojenia terenu, - Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Orange Polska S.A. o zamiarze prowadzenia prac na sieci oraz poszczególnych użytkowników, - Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wykonanych robót do Orange Polska S.A. co najmniej 3 dni przed ich planowanym odbiorem, - wszelki koszty związane z przerwami w świadczeniu usługi przez poszczególnych operatorów dzierżawiących sieć Orange Polska S.A. pokrywa Wykonawca robót. 3) Branża elektryczna a) przebudowa kanalizacji kablowej SN-15kV, NN, b) oświetlenie Placu Melchiora Stefanidesa i ulicy Łukasińskiego, c) roboty demontażowe, d) przebudowa oświetlenia. 4) Branża sanitarna a) przebudowa wodociągu, - rozebranie nawierzchni utwardzonej, - roboty ziemne, - roboty montażowe i demontażowe, - prace demontażowe oraz towarzyszące, - odtworzenie nawierzchni, b) przebudowa gazociągu NC - rozebranie nawierzchni utwardzonej, - roboty ziemne, - roboty montażowe i demontażowe, - prace demontażowe oraz towarzyszące, - odtworzenie nawierzchni, c) kanalizacja deszczowa - roboty ziemne, - roboty montażowe kanalizacja grawitacyjna, - prace towarzyszące, 5) Branża konstrukcyjno budowlana a) rozbiórka całkowita kantoru (dawna kasa biletowa). 6) Zieleń a) wycinka drzew, b) nasadzenia drzew, krzewów, bluszczu, c) zieleńce - trawniki. 5. Zamawiający w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia zwraca uwagę, że: 1) przedmiot zamówienia obejmuje również: a) opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu, oznakowanie placu budowy oraz wykonanie stałego oznakowania pionowego i poziomego, zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego projektem stałej organizacji ruchu, b) regulację pionową studni kablowych, c) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania osobnego tomu dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą dla Orange Polska S.A., zgodnie z przyjętymi standardami właściciela sieci, d) koszt: - 3-letniej pielęgnacji wykonanych nasadzeń, tj. podlewania, wymiany obumarłych drzew, pielęgnację wraz z koszeniem wykonanych zieleńców, - wszystkich prac związanych z dostosowaniem wysokościowym wszystkich zjazdów i połączeń z istniejącymi ulicami tak aby zachować funkcjonalność całości wykonanych połączeń, - obsługi geodezyjnej w czasie wykonywania przedmiotu umowy oraz pomiar geodezyjny powykonawczy wykonanych elementów placu, ulic i sieci, - badań, prób, rozruchu, - dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, - wykonania i zabezpieczenia osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia, - urządzenia placu budowy, wykonania przyłączy dla potrzeb placu budowy na podstawie warunków uzyskanych od właścicieli sieci oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, - ewentualnych wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, - naprawy zniszczeń i uszkodzeń powstałych na skutek prowadzonych robót, - demontażu, naprawy, montażu ogrodzeń posesji oraz naprawy innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu oraz usunięcia ewentualnych szkód wyrządzonych na działkach osób trzecich, - oznakowania i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, - zamknięcia pasa drogowego, koszt oznakowania objazdów i miejsca robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu, opracowanym przez Wykonawcę, - wykonania tymczasowej drogi dojazdowej, - odtworzenia dróg i terenów zielonych. W zakresie robót porządkowych i wykończeniowych, należy uwzględnić ułożenie co najmniej 5 cm warstwy ziemi urodzajnej. Roboty porządkowe, powinny być zakończone co najmniej na 3 dni przed terminem zgłoszenia gotowości do odbioru robót budowlanych, - obsługi właścicieli poszczególnych sieci, - koszty nadzoru właścicielskiego, - pomiarów i badań dodatkowych wymaganych przez właścicieli sieci, - uporządkowania terenu budowy, wywóz odpadów, śmieci i niebezpiecznych odpadów z placu budowy na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie i utylizację, - przeglądu wykonanej sieci kanalizacyjnej kamerą telewizyjną z grafiką spadków, - wykonania zobowiązań z tytułu rękojmi oraz udzielanej gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa § 15 ust. 8 pkt 13 projektu umowy. 2) Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w zabytkowym układzie urbanistycznym Zespołu Starego Miasta w Zamościu, wpisanym indywidualnie do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod numerem A/47. 3) Nawierzchnię Placu Melchiora Stefanidesa, ulicy Bazyliańskiej i ulicy Łukasińskiego, należy wykonać według opracowania "Rewizja dokumentacji". 4) Na wszystkich wymienionych słupach należy umieścić informację "ZAKAZ NAKLEJANIA OGŁOSZEŃ I REKLAM BEZ ZGODY WŁAŚCICIELA", wykonaną w formie naklejki odpornej na działanie czynników pogodowych. Projekt naklejki należy uzgodnić z Zamawiającym. 5) Materiały z odzysku pozostają do dyspozycji Zamawiającego. 6) Wykonawca robót zobowiązany jest do odzyskania materiałów z rozbiórki, tj. krawężników, obrzeży, istniejących nawierzchni chodników, zjazdów, jezdni, oraz przekazania ich i przewiezienia własnym transportem wraz z rozładunkiem, w miejsce wskazane miejsce przez Zamawiającego. (Przez materiały z rozbiórki rozumie się: destrukt powstały podczas frezowania mechanicznego nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników oraz płyty chodnikowe, kostkę klinkierową, betonową kostkę brukową, krawężniki i obrzeża betonowe, itp. nadające się do ponownego wbudowania). Wykonawca zobowiązany jest do ręcznego rozebrania istniejących nawierzchni wykonanych z kostki klinkierowej, betonowej kostki brukowej i płyt chodnikowych oraz krawężników i obrzeży. 7) Materiały z rozbiórki nie mogą być zmieszane lub zanieczyszczone gruntem powstałym podczas rozbiórki ręcznej i mechanicznej lub zanieczyszczone w sposób uniemożlwiający ich ponowne wykorzystanie. Materiały z rozbiórki, tj.: kostka klinkierowa, betonowa kostka brukowa, płyty chodnikowe, krawężniki i obrzeża betonowe nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca zobowiązany jest ułożyć na paletach w sposób umożliwiający ich transport. Wykonawca (kierownik budowy) przy udziale inspektora nadzoru po dokonaniu rozbiórki materiałów, sporządzi protokół zawierający wykaz ilościowy materiałów i przekaże go do Zamawiającego celem weryfikacji i akceptacji. 8) Materiały z rozbiórki oraz zdemontowane znaki drogowe, drogowskazy i ich słupki mocujące, Wykonawca zobowiązany jest przewieźć własnym transportem wraz z rozładunkiem w miejsce wskazane przez Zamawiającego (w granicach administracyjnych Miasta Zamość). 9) Materiały z rozbiórki, znaki drogowe i drogowskazy oraz ich słupki mocujące nie nadające się do ponownego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować we własnym zakresie. 10) W przypadku braku możliwości zagospodarowania urobku ziemnego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania go we własnym zakresie. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres rzeczowy robót budowlanych do wykonania zawierają: projekty budowlano-wykonawcze w branży: architektura, drogowa, elektryczna, sanitarna, teletechniczna oraz szczegółowe specyfikacje techniczne (SST), szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SSTWiOR) - zwane dalej "dokumentacją projektową", decyzje i uzgodnienia stanowiące załączniki do SIWZ oraz Polskie Normy lub aprobaty techniczne, warunki techniczne jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. 7. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Zamawiający w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, zwraca szczególną uwagę, że: 1) umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia będzie umową ryczałtową, 2) w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do określenia wynagrodzenie ryczałtowego za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej i SIWZ, 3) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym za wykonanie przedmiotu zamówienia musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej, a także koszty wynikające z zapisów SIWZ, 4) w przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zamówienia. Wobec powyższego załączone do SIWZ przedmiary robót, stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyceny ryczałtowej całości przedmiotu zamówienia. 5) w celu prawidłowej wyceny ryczałtowej całości przedmiotu zamówienia, zaleca się by Wykonawca: a) zapoznał się z dokumentacją projektową (projekty budowlano - wykonawcze, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) oraz uwagami zawartymi w SIWZ, które stanowią podstawę do wyceny ryczałtowej całości przedmiotu zamówienia. Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załącznik do postępowania przetargowego, b) dokonał wizji lokalnej terenu inwestycji i jego otoczenia w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia, na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko, c) w oparciu o lit. a i b dokonał własnej weryfikacji zakresu rzeczowego i obmiarowego przedmiarów robót w stosunku do dokumentacji projektowej oraz proponowanej technologii robót. Wykonawca ma prawo we własnym zakresie skorygować w przedmiarach robót ilość i zakres robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, 6) oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty budowlane zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, 7) w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót i prac większej ilość obmiarowej robót niż ujętych w projekcie, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia, 8) ewentualny brak w przedmiarze robót prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania ich na podstawie projektu w ramach ustalonego wynagrodzenia. W związku z powyższym, Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty, 9) w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie opisanym w pkt 3.3 - 3.5 oraz warunkach i obostrzeniach określonych w dokumentach składających się na decyzje administracyjne. 10) dopuszcza w trakcie prowadzenia robót dokonywanie zmian w zakresie dotyczącym zmian w stosunku do dokumentacji projektowej, wprowadzonych protokołem konieczności, zaakceptowanym przez Zamawiającego: a) na wniosek Wykonawcy, w trakcie prowadzenia robót mogą być dokonywane zmiany technologii i sposobu wykonania elementów robót. Dopuszcza się tylko w przypadkach, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów robót i zmiany terminu zakończenia zadania. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny, zawierający opis proponowanych zmian, niezbędne rysunki i wycenę kosztów (kosztorys różnicowy obrazujący różnice pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem dla proponowanego rozwiązania zamiennego). Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. Wniosek taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego, zaopiniowania przez inspektora nadzoru w formie protokołu konieczności i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego, b) na wniosek Zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany w technologii i sposobu wykonywania elementów robót, jeżeli z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej. Dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje umowa i załączniki do niej, a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów robót i zmiany terminu zakończenia zadania. W tym przypadku, inspektor nadzoru sporządza protokół konieczności wraz z opinią w sprawie ich wykonania celem akceptacji przez Zamawiającego. 11) w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego robót objętych umową (roboty zaniechane), wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, proporcjonalnie do wartości ograniczonego lub zmniejszonego zakresu rzeczowego przedmiotu umowy i bez odszkodowania dla Wykonawcy. Zamawiający może postanowić o ograniczeniu zakresu rzeczowego robót objętych umową na skutek wprowadzenia robót zamiennych oraz ograniczenia zakresu rzeczowego robót objętych umową (roboty zaniechane), wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, proporcjonalnie do wartości ograniczonego lub zmniejszonego zakresu rzeczowego przedmiotu umowy i bez odszkodowania dla Wykonawcy. Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę w formie oświadczenia, które po uzgodnieniu wartości wynagrodzenia podlegającego obniżeniu przybierze formę aneksu do umowy. Jeżeli wartość prac niewykonanych nie wynika z dokumentacji kontraktowej, a Strony w terminie 7 dni od daty złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o ograniczeniu prac nie osiągną porozumienia odnośnie wartości tych prac, to wartość tych prac wyceni powołany przez Strony biegły, którego wynagrodzenie zostanie przez Strony uzgodnione i pokryte po połowie. 9. Zamawiający informuje, że występujące w SIWZ i załącznikach do SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego Wykonawcę, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów i zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorszą właściwość i jakość w stosunku do opisywanej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 10. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 11. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 12. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: lubelskie, miasto: Zamość, Plac Melchiora Stefanidesa, ulica Bazyliańska, ulica Łukasińskiego w Zamościu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45232130-2, 35120000-1, 32323500-8, 45314300-4, 45231400-9, 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8521251.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STRABAG Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Parzniewska 10
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11881126.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11881126.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16689243.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.