To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-11
Ogłoszenie nr 510117639-N-2019 z dnia 11-06-2019 r.
Gminny Ośrodek Kultury w Wojciechowie: Wymiana nawierzchni dróg i placów oraz
montaż tablic upamiętniających zasłużonych kowali na terenie Wieży Ariańskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Osi Priorytetowej 7 Ochrona Dziedzictwa Kulturowego i Naturalnego, Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525431-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540060226-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Kultury w Wojciechowie, Krajowy numer identyfikacyjny 59328200000000,
ul. Wojciechów
9,
24-204
Wojciechów, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 517 72 10, 517 76 22, e-mail
gok@agroturystyka.pl, faks
81 517 72 10, 517 76 22.
Adres strony internetowej (url): www.gokwojciechow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana nawierzchni dróg i placów oraz montaż tablic upamiętniających zasłużonych kowali na terenie Wieży Ariańskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):INR.271.02.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. "Remont przypór kamiennych, tynków elewacji wraz z podokiennikami w budynku Wieży Ariańskiej" w ramach Projektu pn. "Modernizacja i roboty budowlane zabytkowego obiektu Wieży Ariańskiej - Muzeum Kowalstwa wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu". 2. Zakres Inwestycji obejmuje remont przypór kamiennych, tynków elewacji wraz z podokiennikami w budynku Wieży Ariańskiej, w tym w szczególności: 1) sprawdzenie posadowienia przypór w miejscach remontu; 2) roboty rozbiórkowe; 3) roboty fundamentowe (podbijanie fundamentów); 4) roboty betonowe; 5) roboty kamieniarskie; 6) roboty murowe; 7) izolacje; 8) obróbki blacharskie wraz z częściowym remontem orynnowania; 9) roboty tynkarskie; 10) opaska wokół obiektu z kostki granitowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry zadania inwestycyjnego i szczegóły rozwiązań technicznych, zawarty jest w dokumentacji technicznej oraz załącznikach do SIWZ (zał. nr 7 do SIWZ). 4. Zamawiający informuje, iż z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, przedmiary robót mają jedynie charakter poglądowy i pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia, przeanalizowania i skalkulowania ilości robót do wykonania według dokumentacji projektowej. Brak wskazania w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji projektowej z zachowaniem wymagań specyfikacji technicznej, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca zobowiązany jest do obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji projektowej, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac budowlanych do wykonania Inwestycji. 5. Miejsce realizacji Inwestycji: Gminny Ośrodek Kultury w Wojciechowie, na obszarze działek o numerach ewidencyjnych: 1394, 1397, 1875 i 1876, miejscowość: Wojciechów, Obręb 18 - Wojciechów, gmina Wojciechów, województwo lubelskie, objętych ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z: 1) ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (teks jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm.); 2) ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.); 3) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 519 ze zm.); 4) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 21 ze zm.); 5) decyzją Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr IN.5142.268.2.2015 z dnia 12 czerwca 2015 r. udzielającą pozwolenia na roboty budowlane i prace konserwatorskie związane z remontem przypór kamiennych, tynków elewacji wraz z podokiennikami w budynku Wieży Ariańskiej (załącznik nr 8 do SIWZ); 6) decyzją o pozwoleniu na budowę, dokumentacją techniczną (w tym projektową), wiedzą techniczną oraz warunkami określonymi w Wzorze umowy, stanowiącym integralną część SIWZ. 7. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia: 60 miesięcy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego, a w przypadku wyznaczenia w protokole odbioru końcowego terminu na usunięcie wad - od daty ich usunięcia. Okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. 8. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z warunkami umowy, której Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 9. Warunki płatności określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Zaleca się, aby przed przygotowaniem i złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej obszaru stanowiącego teren budowy. Wizję lokalną przewidziano w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku), w godzinach od 9:00 do 15:00. Osobą upoważnioną do kontaktów ze strony Zamawiającego w tej kwestii jest Agnieszka Gąska (tel. 81 517 72 10, 81 517 76 22, adres e-mail: gok@agroturystyka.pl). Zainteresowani Wykonawcy proszeni są o zgłoszenie wniosku dokonania wizji lokalnej na podany numer faksu / adres e-mail. 11. Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. W przypadku opisania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego. UWAGA: Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t. j.: Dz. U. z 2018r., poz. 108): Lp. Rodzaj czynności 1) Prace fizyczne przy wykonywaniu robót budowlanych oraz robót towarzyszących, z wyłączeniem prac wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane UWAGA: Szczegółowe określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę tego wymagania, a także związanych z niespełnieniem tych wymagań sankcji i rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte jest we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111000-8, 45262350-9, 45262510-9, 45410000-4, 45262100-2, 45320000-6, 45111220-6, 45262210-6, 45262300-4, 45262520-2, 45233222-1, 45261320-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
216475.71
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LS Complex Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
325950.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej- Włodzice Wielkie, Włodzice Małe
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.