To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-12
Ogłoszenie nr 510117694-N-2019 z dnia 12-06-2019 r.
PGL LP Nadleśnictwo Rudy Raciborskie: Przebudowa drogi leśnej nr 74 "Skośnej" położonej w leśnictwie Nędza oddz. 526, 519, 510, 497, 485, 474, 461 oraz leśnictwie Szymocice oddział 537, 531 od KM 0+000 do KM 5+050
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538835-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
PGL LP Nadleśnictwo Rudy Raciborskie, Krajowy numer identyfikacyjny 27253629600000,
ul. Rogera
1,
47-430
Rudy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48(32)4103029, e-mail
karolina.witek@katowice.lasy.gov.pl, faks
32 410 32 81.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_rudy /zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jenostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi leśnej nr 74 "Skośnej" położonej w leśnictwie Nędza oddz. 526, 519, 510, 497, 485, 474, 461 oraz leśnictwie Szymocice oddział 537, 531 od KM 0+000 do KM 5+050
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZG.270.4.2019.KW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa drogi leśnej nr 74 "Skośnej" położonej w leśnictwie Nędza oddz. 526, 519, 510, 497, 485, 474, 461 oraz leśnictwie Szymocice oddział 537, 531 od KM 0+000 do KM 5+050" Złożona oferta musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ. Wykonawca nie może składać oferty jednocześnie jako konsorcjant i jako Wykonawca samodzielny albo konsorcjant w kilku różnych konsorcjach. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji Zamawiający odrzuci wszystkie oferty złożone z udziałem tego Wykonawcy. Termin realizacji zamówienia wynosi do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ) 2. projekcie budowlanym (załącznik nr 10 do SIWZ) 3. przedmiarze robót (załącznik nr 11 do SIWZ) Kruszywo przewidziane do wbudowania powinno odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach lub normach równoważnych lub aprobatą techniczną o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy lub norm równoważnych oraz zgodne z właściwymi przepisami. Ilekroć Zamawiający wskazuje w SIWZ lub załącznikach do SIWZ jakiekolwiek normy równocześnie dopuszcza rozwiązania równoważne przywołanym normom. Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 2 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy pracowników fizycznych, operatorów sprzętu i kierowców (prowadzących maszyny i pojazdy wykorzystywane przy realizacji zamówienia). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji w której Wykonawca lub Podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej) Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu osób skierowanych do wykonywania prac fizycznych, obsługi maszyn i prowadzenia pojazdów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy (jeśli pracowników fizycznych, obsługujących maszyny, prowadzących pojazdy zatrudnia podwykonawca lub dalszy podwykonawca to Wykonawca przedkłada Zamawiającemu oświadczenie podpisane przez tego podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, do których odnosi się obowiązek zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy (dalszego podwykonawcy). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca realizować będzie zamówienie, na inne osoby z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania tych osób na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia dotyczącego nowych osób zgonie zSIWZ W przypadku wątpliwości co do przestrzegania przepisów prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, dalszych podwykonawców Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. W przypadku naruszenia obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę o którym mowa w powyżej Zamawiający jest uprawniony do naliczenia kary umownej w wysokości 3 000 zł za każdy ujawniony przypadek, zgodnie z zapisami Istotnych postanowień umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późniejszymi zmianami - dalej "PZP") Postępowanie było prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla zamówień o szacunkowej wartości niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP. Postępowanie było prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. "procedury odwróconej", o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 PZP. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokonał oceny ofert, a następnie zbadał, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 0 NAZWA: Przebudowa drogi leśnej nr 74 "Skośnej" położonej w leśnictwie Nędza oddz. 526, 519, 510, 497, 485, 474, 461 oraz leśnictwie Szymocice oddział 537, 531 od KM 0+000 do KM 5+050 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
737953.34
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
977443.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 108502D w obrębie ul. Szkolnej, Brata Alberta i Paderewskiego w Wilkowie-Osiedlu wraz z budową przejścia dla pieszych i zatoki autobusowej
- Remonty nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót brukarskich na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy.
- Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznej na drogach gminnych w Gminie Stryków
- Budowa dróg gminnych nr 161561W, 161560W, 16157W w miejscowościach Podole, Duży Dół i Las Lesznowolski - etap I
- Remont drogi gminnej 440881K (ul. 3 Maja) w km od 0+000,00 do 0+422,00 w miejscowości Sucha Beskidzka, Gmina Sucha Beskidzka
- Rozbudowa drogi gminnej nr 119013E w miejscowości Młodawin Dolny, gmina Zapolice
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.