eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćPełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. "Remont Konserwatorski - Przebudowa Placu Wolności (droga gminna nr 110595L) wraz odcinkiem ulicy Kościuszki (droga gminna nr 110522L) od km 0+202,00 do km 0+308,00 oraz odcinkiem ulicy Okopowej (droga powiatowa nr 3322L) od km 0+000 do km 0+180,70 w Zamościu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-02

Ogłoszenie nr 510118155-N-2020 z dnia 02-07-2020 r.

Miasto Zamość: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. "Remont Konserwatorski - Przebudowa Placu Wolności (droga gminna nr 110595L) wraz odcinkiem ulicy Kościuszki (droga gminna nr 110522L) od km 0+202,00 do km 0+308,00 oraz odcinkiem ulicy Okopowej (droga powiatowa nr 3322L) od km 0+000 do km 0+180,70 w Zamościu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542832-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540094141-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 95036874700000, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 677 23 37, e-mail zamowienia@zamosc.pl, faks 846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. "Remont Konserwatorski - Przebudowa Placu Wolności (droga gminna nr 110595L) wraz odcinkiem ulicy Kościuszki (droga gminna nr 110522L) od km 0+202,00 do km 0+308,00 oraz odcinkiem ulicy Okopowej (droga powiatowa nr 3322L) od km 0+000 do km 0+180,70 w Zamościu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IM-ZP.272.17.2020.MS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Remont Konserwatorski - Przebudowa Placu Wolności (droga gminna nr 110595L) wraz z odcinkiem ulicy Kościuszki (droga gminna nr 110522L) od km 0+202,00 do km 0+308,00 oraz odcinkiem ulicy Okopowej (droga powiatowa nr 3322L) od km 0+000 do km 0+180,70 w Zamościu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa Placu Wolności wraz z odcinkiem ulicy Kościuszki oraz odcinkiem ulicy Okopowej" 2. Zadaniem Inspektora nadzoru będzie wykonywanie wszystkich czynności związanych z nadzorem nad prawidłową realizacją projektu, aby umożliwić osiągnięcie celów projektu w ramach założonego zakresu prac w założonym czasie i planowanym budżecie. 3. Do obowiązków Inspektora nadzoru należy m.in.: 1) zapoznanie się z rozwiązaniami projektowymi, warunkami pozwolenia na budowę, decyzjami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, terenem budowy i jego uzbrojeniem, 2) sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli- inspektorów nadzoru, 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i decyzją o pozwoleniu na budowę, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, 4) bieżąca weryfikacja dokumentacji techniczno - prawnych, terenu budowy, jego uzbrojenia i zagospodarowania, 5) uczestniczenie we wszelkich czynnościach do dokonania, których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych, spotkaniach, radach budowy, konsultacjach oraz innych organizowanych przez strony procesu inwestycyjnego, 6) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową, nadzorem autorskim i Wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów, 7) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu swojej opinii w sprawie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, wnioskowanych przez Wykonawcę, 8) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego), w tym m.in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, w tym laboratoryjnych itp., sprawdzanie obmiarów wykonanych robót i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem, zatwierdzanie receptur i technologii zgodnie z SST w terminie 7 dni od złożenia przez Wykonawcę robót budowlanych, 9) sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołu odbioru w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych faktur z umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami częściowymi, odbiorami procentowego zaawansowania robót, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót, 10) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 11) dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania, 12) sporządzenie protokołu odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki, 13) nadzór na budowie każdego branżowego inspektora nadzoru w dniu wykonywania robót danej branży i na każde żądanie Zamawiającego. W razie nieobecności któregokolwiek z inspektorów wynikającej z choroby lub innej przyczyny losowej, należy zapewnić zastępstwo, 14) nadzorowanie przestrzegania przez Wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ, 15) kontrolowanie zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, 16) dokonania odbioru końcowego, przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej niezbędnej przy pracy komisji, powołanej przez Zamawiającego, 17) pełnienie nadzoru archeologicznego, prowadzenie i dokumentowanie badań archeologicznych przy wykonywaniu prac ziemnych związanych z przebudową Placu Wolności (droga gminna nr 110595L) wraz z odcinkiem ulicy Kościuszki (droga gminna nr 110522L) od km 0+202,00 do km 0+308,00 oraz odcinkiem ulicy Okopowej (droga powiatowa nr 3322L) od km 0+000 do km 0+180,70 w Zamościu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności wytycznymi zawartymi w: a) ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 282), b) rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1609 z późn. zm.) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków, 18) uzyskanie wszelkich wymaganych dokumentów, oświadczeń, uzgodnień itp. niezbędnych do przygotowania wniosku o wydanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych wykonywanych w ramach przebudowy Placu Wolności (droga gminna nr 110595L) wraz z odcinkiem ulicy Kościuszki (droga gminna nr 110522L) od km 0+202,00 do km 0+308,00 oraz odcinkiem ulicy Okopowej (droga powiatowa nr 3322L) od km 0+000 do km 0+180,70 w Zamościu, 19) zawiadomienie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie Delegatura w Zamościu (zwany dalej "WKZ") o terminie rozpoczęcia i zakończeniu prac i badań, 20) dokonanie szczegółowego rozpoznania terenowego i sporządzenie planu sytuacyjno-wysokościowego dla wskazanego w pozwoleniu zabytku archeologicznego, z lokalizacją wykopów i dokonanych odkryć, 21) niezwłoczne zawiadomienie WKZ o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu badań archeologicznych, 22) niezwłoczne zawiadomienie WKZ o przerwach we wskazanych w pozwoleniu badaniach archeologicznych, które mogą wpłynąć na zmianę programu tych badań, 23) opracowanie niezbędnej dokumentacji archeologicznej związanej z pełnionym nadzorem archeologicznym z przebiegu badań archeologicznych oraz opracowanie wyników tych badań w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację i dokładną przestrzenną lokalizację wszystkich czynności oraz dokonanych odkryć i przekazanie tej dokumentacji WKZ, 24) prowadzenie doraźnej konserwacji pozyskanych zabytków i przekazania ich WKZ w terminie 3 lat od zakończenia wskazanych w pozwoleniu badań, 25) prowadzenie inwentaryzacji polowej pozyskanych zabytków i ich dokumentacji i przekazania jej WKZ w terminie do 6 miesięcy od dnia zakończenia wskazanych w pozwoleniu badań, a przy odbiorze terenowym inwentarze i rejestry do wglądu, 26) sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonych w pozwoleniu badań i przekazania go WKZ w terminie 3 tygodni od zakończenia prac terenowych, zawierającego: kartę stanowiska, opis prac i odkryć, plan warstwicowy stanowiska w skali 1:1000, plan zbiorczy obiektów w skali 1:200 z oznaczeniem chronologicznym, wykaz obiektów oraz wybraną dokumentacją fotograficzną, 27) opracowania wyników i dokumentacji końcowej z badań wraz z niezbędnymi analizami interdyscyplinarnymi i przekazania ich WKZ w terminie 6 miesięcy od dnia zakończenia wskazanych w pozwoleniu badań, 28) w opracowaniu wyników badań należy zlokalizować geodezyjnie w technologii GIS obszar objęty badaniami, w układzie odwzorowania 1992 (x,y), 29) powiadomienie WKZ o odbiorze częściowym i końcowym wykonanych badań oraz uporządkowania terenu po ich zakończeniu, 30) zapobieganie zagrożeniom mogącym spowodować uszczerbek dla wartości zabytku podczas realizacji robót budowlanych, 31) współpraca z Zamawiającym oraz Inspektorem nadzoru inwestorskiego, 33) uzgodnienie z Zamawiającym okresu czasu, na który prace z zakresu inwestycji mogą być przerwane w przypadku ewentualnego odkrycia zabytków nieruchomych, 34) prowadzenie dokumentacji w ramach wskazanych w pozwoleniu badań, zgodnie ze standardami określonymi w § 2 i załączniku II, rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków, 35) uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych. 4. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zakres prac budowlanych oraz przedmiary robót dotyczące zadania inwestycyjnego, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski są dostępne pod adresem: https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71&p1=szczegoly&p2=69699. 5. Zakres obowiązków inspektora nadzoru, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące realizacji zamówienia, zostały szczegółowo określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisywanych w niniejszej SIWZ oraz projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych do zapewnienia, by przy realizacji inwestycji zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71540000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. "Remont Konserwatorski - Przebudowa Placu Wolności (droga gminna nr 110595L) wraz odcinkiem ulicy Kościuszki (droga gminna nr 110522L) od km 0+202,00 do km 0+308,00 oraz odcinkiem ulicy Okopowej (droga powiatowa nr 3322L) od km 0+000 do km 0+180,70 w Zamościu"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 100000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAKO CONSULTING Magda Kobojek-Łokaj
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Peowiaków 9/27
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76260.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76260.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 152520.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.