Ogłoszenie z dnia 2019-06-12
Ogłoszenie nr 510118768-N-2019 z dnia 12-06-2019 r.
Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie: USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 27807200000000,
ul. ul. Nowogrodzka
49,
00-695
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
226 287 071, e-mail
Piotr.iwanowski@teatrroma.pl, faks
226 217 233.
Adres strony internetowej (url): https://www.teatrroma.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):6/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymanie czystości w obiekcie Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 49 oraz sprzątanie terenu wokół budynku wraz z podwórzem. Sprzątanie w systemie ciągłym (również w soboty i w niedziele z pełnieniem dyżurów w czasie trwania spektakli w zakresie utrzymania porządku) pomieszczeń w budynku głównym przy ul. Nowogrodzkiej 49 - scena główna, oraz mała scena przy ul. Św. Barbary 12 "NOVA SCENA". Scenę główną i Novą Scenę wraz z widownią, foyer, szatniami, holem, toaletami, bufetem dla widzów oraz wejścia do Teatru należy sprzątać w godzinach porannych przed spektaklem oraz po każdym spektaklu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90919200-4, 90610000-6, 39830000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie podzielił zamówienia na części. Teatr jest instytucją o bardzo specyficznym profilu działalności, a utrzymanie czystości w budynku jak i na zewnątrz stanowi jeden z kluczowych elementów właściwego i niezakłóconego funkcjonowania całej instytucji. Sprzątanie musi być odpowiednio skoordynowane zarówno z cyklem odbywających się wydarzeń artystycznych, prób oraz codziennej pracy części biurowej i pracowni technicznych. W związku ze specyfiką działalności Teatru podział zamówienia na części jest niezasadny. Istotnymi przyczynami rezygnacji z podziału zamówienia na części są: a) konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia może istotnie zagrozić właściwemu wykonaniu tego zamówienia, b) nadmierne koszty wykonania zamówienia, c) trudności techniczne. Uzasadnieniem dla wyżej wymienionych punktów są między innymi: - w przypadku niedzielenia zamówienia, osoba pełniąca dyżur w zakresie sprzątania podczas odbywającego się spektaklu, może jednocześnie zadbać o czystość i porządek pomieszczeń wewnętrznych jak również terenu zewnętrznego (szczególnie istotne sprzątanie obrębu wejścia głównego do Teatru w czasie opadów atmosferycznych: śnieg, deszcz etc.); w przypadku dzielenia zamówienia, konieczne byłoby zaangażowanie dodatkowej osoby do zadbania o obręb wejścia głównego do Teatru (teren zewnętrzny) co generuje większe koszty; - w przypadku dzielenia zamówienia, nie ma możliwości rotowania pracownikami odpowiedzialnymi za przydzielone strefy-odcinki sprzątania w obiekcie stosownie do bieżących potrzeb zamawiającego, np. pracownik wykonawcy X odpowiedzialny za sprzątanie terenu zewnętrznego w awaryjnej sytuacji nie może zostać przesunięty do sprzątania powierzchni biurowych będących w zakresie obowiązków wykonawcy Y; - w przypadku dzielenia zamówienia zachodzi konieczność oddelegowania dodatkowego pracownika z ramienia Teatru, do prowadzenia magazynu ze środkami czystości oraz do zamawiania, rozliczania i wydawania środków czystości (art. chemiczne) wykonawcom, co generuje dodatkowe koszty; - w przypadku dzielenia zamówienia, konieczne jest zapewnienie wszystkim wykonawcom kilku pomieszczeń gospodarczych do przechowywania sprzętu np. odkurzacze, mopy, szczotki, środki czystości (art. chemiczne) oraz kilku pomieszczeń socjalnych dla pracowników z uwzględnieniem przepisów sanitarnych i bhp - Teatr nie dysponuje odpowiednią ilością wolnych pomieszczeń.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
949599.84
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Andrzej Karczmarczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1148040.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielono zamówienia w trybie zapytania o cenę - zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych. Art. 70 ustawy PZP stanowi, iż Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy tj. 221 000 euro. Utrzymanie czystości (sprzątanie i czyszczenie) jest usługą powszechnie dostępną o określonym standardzie. Znalezienie potencjalnego wykonawcy nie stanowi trudności. Na terenie kraju tożsamą działalność prowadzi kilkadziesiąt tysięcy podmiotów gospodarczych. Działalność gospodarcza polegająca na utrzymaniu czystości nie jest ograniczona poprzez obowiązek uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia lub koncesji. Zamówienie tego typu usług (90910000-9 Usługi sprzątania) nie powoduje trudności w znalezieniu potencjalnego wykonawcy. Usługi powszechnie dostępne to takie, które jako dobra popularne są wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Natomiast przyjęcie, że określone usługi są standardowe oznacza, iż niezależnie od faktu, kto będzie ich wykonawcą (o ile jest przynajmniej pięciu wykonawców świadczących usługi określonego rodzaju), jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. sam przedmiot będzie zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). Przedmiotowa usługa spełnia cechy powszechnie dostępnej i posiadającej ustalony standard jakościowy i tym samym wypełnia dyspozycję art. 70 ustawy, co potwierdzone zostało w opinii Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych (data publikacji: 2010-09-16).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa utrzymania czystości w budynkach Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w podziale na dwie części"
- Letnie utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Strzelce Opolskie
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- INTERWENCYJNE PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE CHORZOWA
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.