To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-03
Ogłoszenie nr 510119237-N-2020 z dnia 03-07-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów: Sukcesywna dostawa wyrobów piekarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544362-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów, Krajowy numer identyfikacyjny 00029317200000,
ul. Helclów
2,
31-148
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 634 42 55 , e-mail
sekretariat@dpshelclow.pl, faks
12 633 08 28 .
Adres strony internetowej (url): www.dpshelclow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa wyrobów piekarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DO.271.1.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów piekarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w Wykazie Asortymentu stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: Dostarczany towar musi być: 1) pieczywo I gatunku oraz odpowiedniej jakości (pieczywo świeże, chleb krojony, w opakowaniu zapewniającym utrzymanie świeżości produktu, pieczywo nierozpadające się); 2) oznakowany etykietą (dotyczy produktów pakowanych) zawierającą: nazwę produktu, wagę netto, wykaz składników występujących w produkcie, termin przydatności do spożycia; 3) termin przydatności do spożycia bułek i chleba - nie krótszy niż 2 dni od dnia dostawy; bułki tartej - min. 30 dni od dnia dostawy; 4) wyprodukowany nie wcześniej niż: a) 12 godzin przed dostawą (dotyczy bułek wyborowych i weki pszennej); b) 24 godziny przed dostawą (dotyczy chlebów); 5) skład towaru niepakowanego zostanie udokumentowany przez Wykonawcę na każde żądanie Zamawiającego; 6) wolny od wad uniemożliwiających ich spożycie; 7) dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia, nieuszkodzony, niepołamany, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania (za wyjątkiem produktów niepakowanych); 8) tożsamy ze wskazanym w ofercie. 4. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji i z tej samej partii oraz winien być wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i obowiązującymi przepisami, w szczególności powinien spełniać wymogi Polskiej Normy określone w Ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych środków spożywczych; 2) w związku z obowiązującym w Domu Pomocy Społecznej systemem HACCP do obowiązków Wykonawcy należy przedstawić w momencie rozpoczęcia dostaw i na każde żądanie SANEPID-u i Zamawiającego n/w dokumenty: Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dla środka transportu zezwalającą na przewóz produktów piekarskich. 5. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanych towarów - zapewnienia specjalistycznego środka transportu odpowiedniego dla przewożonych produktów objętych zamówieniem i zgodnie z obowiązującymi przepisami, pod rygorem nieprzyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 2) osoba dostarczająca towar ma obowiązek posiadać aktualne orzeczenie lekarskie z badania do celów sanitarno - epidemiologicznych. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca: 1) dokonywał nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego - na okres do następnej dostawy; 2) dostawy towaru będą realizowane w godzinach - od 5:00 do 5:30 codziennie od poniedziałku do soboty, następnego dnia roboczego po dniu otrzymaniu pisemnego zamówienia (mail; faks); 3) utrzymywał w stałej gotowości do odbioru faks oraz skrzynkę poczty elektronicznej; 4) dostawy będą realizowane sukcesywnie, w cenach określonych w Wykazie Asortymentu stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 5) w razie stwierdzenia niedoborów ilościowych lub wad w dostarczonej partii towaru Zamawiający zgłosi ten fakt Wykonawcy, a Wykonawca uzupełni niedobory ilościowe lub wymieni wadliwą partię towaru na wolną od wad w dniu otrzymania zgłoszenia, w ciągu 6 godzin od jego otrzymania. 7. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Miejscem dostawy i wniesienia przez pracowników Wykonawcy zamawianego towaru jest siedziba Zamawiającego - DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM. L.A. HELCÓW - KRAKÓW, UL. HELCLÓW 2 - magazyn spożywczy Działu Obsługi Mieszkańców (piwnica). 2) Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego transportem i na koszt Wykonawcy. 3) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ i będącym integralną częścią niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15.81.10.00 - Pieczywo
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
91802.28
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piekarnia Józef Pieprzyca, Marcin Pieprzyca, Dominik Pieprzyca Spółka Cywilna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
96392.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Zakup i dostawa żywności do Przedszkola Parkowe Skrzaty w Koźminie Wielkopolskim w roku 2025
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2025 rok"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie"
więcej: Pieczywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.