To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-13
Ogłoszenie nr 510119703-N-2019 z dnia 13-06-2019 r.
Zakład Oświaty Karlino: wykonanie dostawy urządzeń i narzędzi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. "Razem w zawodową przyszłość!" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553222-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540109776-N-2019, 540111102-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Oświaty Karlino, Krajowy numer identyfikacyjny 33038930100000,
ul. ul. Szymanowskiego
17,
78-230
Karlino, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 117 780, e-mail
oswiata@karlino.home.pl, faks
943 117 780.
Adres strony internetowej (url): http://bip.karlino.pl (zakładka: Przetargi - inne jednostki)
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie dostawy urządzeń i narzędzi.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZO.26.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie zostało podzielone na zadania częściowe, oznaczone jak następuje: a) zadanie częściowe nr 1 - dostawa doposażenia pracowni elektroniki i elektrotechniki, b) zadanie częściowe nr 2 - dostawa doposażenia pracowni montażu urządzeń i systemów mechatronicznych. c) zadanie częściowe nr 3 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) zadanie częściowe nr 1 - wykonanie dostawy narzędzi, urządzeń i przyrządów pomiarowych i sterowniczych, b) zadanie częściowe nr 2 - wykonanie dostawy stanowiska montażu układów hydraulicznych, c) zadanie częściowe nr 3 - wykonanie dostawy narzędzi, urządzeń i wyrobów do wiercenia, frezowania, toczenia i przecinania oraz urządzeń warsztatowych i pomiarowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 31000000-6
Dodatkowe kody CPV: 31521000-4, 31100000-7, 38342000-4, 38552000-9, 38341300-0, 31221000-1, 42660000-0, 38425000-0, 42122100-1, 42131142-3, 42620000-8, 42621000-5, 42621100-6, 42623000-9, 43414000-8, 43132300-0, 44512900-1, 44531700-8, 31720000-9, 38330000-7, 39151200-7, 43800000-1, 44316000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadanie częściowe nr 1 - dostawa doposażenia pracowni elektroniki i elektrotechniki, |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na zadanie częściowe nr 1 z powodu przewyższenia kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przez cenę najkorzystniejszej oferty, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy. W niniejszym postępowaniu, na zadanie częściowe nr 1, cena najkorzystniejszej oferty wynosi 67833,27zł, natomiast kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 34000,00zł; |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie częściowe nr 2 - dostawa doposażenia pracowni montażu urządzeń i systemów mechatronicznych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17073.17
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "Micro" Marek Kowalski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21894.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zadanie częściowe nr 3 - dostawa doposażenia pracowni technologii mechanicznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na zadanie częściowe nr 3 z powodu przewyższenia kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przez cenę najkorzystniejszej oferty, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy. W niniejszym postępowaniu, na zadanie częściowe nr 3, cena najkorzystniejszej oferty wynosi 215120,85zł, natomiast kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 162000,00zł. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Dostawa lamp do projektorów multimedialnych dla Wydziału Mechatroniki PW
- Montaż uprzywilejowania w ruchu na pojazdach służbowych nieoznakowanych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jednostek podległych
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
- Dostawy materiałów oświetleniowych, akcesoriów i osprzętu elektrycznego
- "Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.(3)"
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.