Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Ostróda: Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących.
Numer ogłoszenia: 51011 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna , ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6427357, faks 089 6469250.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla PZOZ w Ostródzie S.A określona w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00 - Nawozy azotowe i związki azotu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawimy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych, 2. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3. wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 4. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 5.wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1. jest niezgodna z ustawą ; 2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. pkt. 3; 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4 .zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5 . została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; 6. zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7. w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3; 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. IX. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) wypełniony formularz oferty (na załączonym druku- zał. nr 1), b) wypełniony formularz cenowy (na załączonym druku- zał. nr 2), c) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ( Prawo zamówień publicznych), na załączonym druku- zał. nr.4, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) Zaoferowane produkty określone w załączniku nr 2 - formularz cenowy w zależności, do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producenta muszą odpowiadać przepisom zawartym poniżej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające ten fakt.( np. Zgłoszenie do obrotu na terenie RP chyba, że przepisy stanowią inaczej). 1. Ustawa z dnia 30 marca 2001r. o kosmetykach(Dz. U. nr 42 poz.473, ze zm.); 2. Ustawa z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne( Dz. U. z 2004 r. nr 53 poz. 553, j. t.); 3. Ustawa z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych( Dz. U. nr 175 poz. 1433, ze zm.); 4. Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych(Dz. U. nr 93 poz. 896, ze zm.); 5. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002 r. w sprawie kart charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatu niebezpiecznego( Dz. U. nr 140 poz. 1171); 6. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z 14 sierpnia 2002 r. w sprawie obowiązku dostarczania kart charakterystyki niektórych preparatów niezaklasyfikowanych jako niebezpieczne (Dz. U. nr 142 poz. 1194); 7. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003 r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych według ich przeznaczenia (Dz. U. nr 16 poz. 150); 8. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 stycznia 2004 r. w sprawie jednolitych procedur oceny dokumentacji produktów biobójczych oraz kryteriów postępowania przy ocenie produktu biobójczego(Dz. U.nr 9 poz.74 ze zm.); 9. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2004 r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych różnego przeznaczenia( Dz. U. nr100 poz. 1027); 10. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia( Dz. U. nr 251 poz. 2514); 11. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r. w sprawie wzoru oznaczenia wyrobów medycznych znakiem CE( Dz. U. nr 104 poz. 1111); dokumenty potwierdzające parametry oferowanych preparatów(wyniki badań lub zaświadczeń wydane np. PZH, DGHM itp.). 2. Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie(wymagane jest wskazanie minimum 4 zrealizowanych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia). b) Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych preparatów, c) karty charakterystyki oferowanych preparatów w języku polskim wydane przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta (kserokopie dokumentów może poświadczyć przedstawiciel oferenta upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz). 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie (1d, 1f,) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 (1e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika wykonawców składających ofertę wspólną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-ostroda.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PZOZ w Ostródzie S.A, ul. Kościuszki 2, 14-100 Ostróda.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 10:00, miejsce: PZOZ w Ostródzie S.A, ul. Kościuszki 2, 14-100 Ostróda, pok.227-sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I - Mycie, pielęgnacja rąk i ciała, dezynfekcja rąk, skóry i błon śluzowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wodny preparat na bazie 3-4% chlorhexdyny z dodatkiem alkoholu etylowego przeznaczony do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk, oraz skóry pacjenta. Skuteczny wobec bakterii łącznie z MRSA, grzybów, oraz HIV i HBV; z dodatkiem tlenków alkilodimetyloamoniowych bez zawartości eteru i izopropanolu- butelka 500ml z pompką dozującą - 150 op. 2.20% płyn do odkażania ran i oparzeń-butelka 500ml - 10 op; 3. Barwiony preparat do odkażania skóry przed iniekcjami , zabiegami operacyjnymi itp. (bez zawartości jodu);pH = 6-7 -butelka 350 ml-5 op;butelka 1l - 160 op;kanister 5l-5op.; 4. Bezbarwny preparat do odkażania skóry przed iniekcjami , zabiegami operacyjnymi itp.( bez zawartości jodu); pH = 6 - 7 :butelka 350ml-260 op;butelka 1l - 300 op; 5. Wodny aseptyk do dezynfekcji ran, błon śluzowych, jamy ustnej, gardła i okolic moczowo - płciowych pH4,5-5,5 z możliwością stosowania w pediatrii.: butelka 1l- 80 op; 6. Alkoholowy preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o pH4 zawierający etanol (min.80%)bez innych substancji aktywnych np.: jodu, chlorhexydynym propranolu, fenolu,i jego pochodnych. Higieniczna dezynfekcja rąk w czasie 20s, skuteczny wobec B,F,V(łącznie z Adeno, Noro, Parvo, Polio).:butelka 500ml - 200 op; 7.Niezawierający mydła preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk i ciała , niepowodujący wysuszenia skóry rąk o pH5,0 neutralnym dla skóry. Poprzez dodatek substancji nawilżających także do mycia ciała w profilaktyce odleżynowej - do skóry wrażliwej, zniszczonej i narażonej na wysychanie : butelka 500ml - 100 op;kanister do 6l - 60 8.Pielęgnująca emulsja do rąk i ciała , do wrażliwej i narażonej na zniszczenie skóry :butelka 500ml - 150; 9. Emulsja pielęgnująca, natłuszczająca, regenerująca do rąk i ciała : butelka 500ml -150; 10.Pianka do pielęgnacji skóry pacjenta o właściwościach czyszczących i pielęgnujących, zawierająca składniki przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze :butelka 500ml - 200..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II - Mycie i dezynfekcja powierzchni i narzędzi..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Preparat dezynfekujący do powierzchni - wiaderko do 6kg - 15 op.; 2.Preparat w postaci koncentratu w płynie do dezynfekcji i mycia narzędzi, przedmiotów oraz endoskopów zawierających nielotną substancję czynną bez zawartości aldehydów, chloru, czwartorzędowych związków amonowych utleniających, fenolu, benzenu i ich pochodnych; możliwość stosowania w myjkach ultradźwiękowych : butelka 2l z miarką - 65op.;kanister do 6l - 25; 3. Preparat myjąco - dezynfekujący do powierzchni z pompką dozującą : kanister 6l z pompką dozującą - 50 op.;butelka 2l - 20op.; 4. Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni nieodpornych na działanie alkoholi i płyt akrylowych : kanister 5 l - 20; butelka z atomizerem pianowym 750ml - 50op.; 5. Preparat do dezynfekcji małych powierzchni czystych na bazie alkoholi bez innych substancji aktywnych, gotowy do użycia :kanister do 10kg -100;butelka 1l-120op.; 6.Preparat do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego będący kombinacją soli amoniowych i amin, nie zawierający aldehydów : butelka 1l z wbudowanym systemem dozowania - 20op.;kanister 5kg - 30; 7.Płynny środek do płukania o odczynie kwaśnym, przeznaczony do płukania termostabilnych basenów szpitalnych w płuczkach -dezynfektorach działających na zasadzie termicznej;zapewnia bardzo dobre wiązanie soli wapnia : kanister 5l - 5..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III - Mycie i dezynfekcja powierzchni 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Skoncentrowany preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni na bazie kwasu nadoctowego, nie zawierający aldehydów , fenoli i związków chloru : kanister 4kg - 20. ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV - Mycie i dezynfekcja rąk..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Delikatne mydło w płynie w pianie, nie wysuszające i nie podrażniające skóry rąk, o neutralnym pH w jednorazowym opakowaniu :karton 800ml - 70; 2. Preparat w postaci żelu do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o różnych formach : karton 800ml - 100..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr V - Mycie i dezynfekcja powierzchni 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Bezalkoholowe chusteczki dezynfekujące o właściwościach myjących, gotowe do użycia, wolne od alkoholu, fenoli, aldehydów, na bazie czwartorzędowych związków amoniowych : tuba+200 szt.-10szt.;wkład a200szt.- 50 wkładów. 2.Skoncentrowany preparat dezynfekcyjny na bazie stabilizowanego, aktywnego chloru(NaDCC)w postaci tabletek : op. - 300szt - 50op; 3. Preparat na bazie aktywnego tlenu przeznaczony do mycia i dezynfekcji wszystkich wodoodpornych powierzchni : kanister - 5kg - 100;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr VI - Pielęgnacja i konserwacja powierzchni..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Preparat do pielęgnacji wszystkich zmywalnych powierzchni : Butelka 100 ml- 100 szt.;kanister 5l - 80 kanistrów; 2. Powłoka polimerowa do zabezpieczenia powierzchni : kanister 5l - 50 kanistrów; 3. Preparat do gruntownego czyszczenia podłóg : kanister 5l - 60 kanistrów; 4. Środek do mycia i zabezpieczenia podłóg pokrytych środkami polimerowymi : kanister 5l - 80 kanistrów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr VII - Mycie, czyszczenie i dezynfekcja sanitariatów i umywalek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Środek czyszczący do sanitariatów na bazie kwasu cytrynowego o pH 2,2-2,8 do codziennego mycia powierzchni w toaletach i sanitariatów; bezpieczny dla chromu : kanister 5l - 140 kanistrów;butelka 1l - 100 butelek; 2.Pianowe czyszczenie kratek ściekowych : butelka 1,5l - 15 butelek; 3. Preparat myjąco-wybielający do urządzeń sanitarnych : butelka 2l - 70 butelek; 4. Środek do wszystkich wodoodpornych oraz zmywalnych powierzchni i przedmiotów : kanister 5l - 50 kanistrów; butelka 0,75l - 100 butelek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr VIII - Wyposażenie dodatkowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ściereczka z mikrofazy przeznaczona do mycia wszelkich powierzchni zmywalnych, ścierkę można prać w temp. Od 60 stopni C do 90 stopni C;3 - kolory : niebieski, żółty, czerwony:opakowanie a50 sztuk - 100 opakowań ; 1 opakowanie składające się z 3 kolorów. 2. Nakładka typu RASANT 40cm wykonana z poliestru i bawełny o strukturze pętelkowej, z włókien o najwyższej jakości w specjalnym procesie technologicznym. Odporna na działanie środków chemicznych : Opakowanie a50 sztuk - 9 opakowań; 3.Środek piorąco - dezynfekujący bez zawartości fosforanów; dezynfekcja bielizny chemiczno-termiczna w procesie prania wg.PZH, przy 65 stopni C; do dezynfekcji bielizny ogólnoszpitalnej nie zanieczyszczonej krwią: worek 20 kg - 10 worków..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr IX poz.1 - Środki do higieny dla kuchni..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płynny środek myjący do maszynowego mycia naczyń o właściwościach biobójczych. Dozowanie automatyczne za pomocą dozownika :kanister 25 kg -18 szt;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr IX poz. 2 - Środki do higieny dla kuchni..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płynny środek do maszynowego płukania o odczynie kwaśnym, o zwiększonej skuteczności w twardej wodzie. Dozowanie za pomocą dozownika :kanister 20 kg - 7 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr IX poz. 3 - Środki do higieny dla kuchni..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płynny , silny środek do czyszczenia trwałych przypalonych tłuszczy : butelka 1, kg - 40 szt.;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr IX poz. 4 - Środki do higieny dla kuchni..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płynny środek myjąco - dezynfekujący do mycia i dezynfekcji powierzchni zaplecza kuchennego : kanister 10l - 5szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr IX poz.5 - Środki do higieny dla kuchni ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do usuwania osadów mineralnych w zmywarkach, kotłach, urządzeniach ze stali nierdzewnej:kanister 5 - 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr IX poz. 6 - Środki do higieny dla kuchni..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do pielęgnacji i konserwacji powierzchni urządzeń ze stali nierdzewnej :butelka ze spryskiwaczem 1 l - 5 szt ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr IX poz. 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do higieny dla kuchni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2025
- BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE I PROKURATURY REJONOWEJ W OSTRÓDZIE -ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach SR w Ostródzie wraz z wykonaniem drobnych prac konserwacyjnych oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynków SR w Ostródzie i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Dostawa serwerowych systemów operacyjnych w ramach projektu: "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
więcej: przetargi w Ostródzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.