eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawichost* Przebudowa i remont dróg gminnych w miejscowości Linów. * Przebudowa i remont dróg gminnych w miejscowości Podszyn i Zawichost. * Przebudowa i remont dróg gminnych w miejscowości Linów i Zawichost.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-17

Ogłoszenie nr 510121867-N-2019 z dnia 17-06-2019 r.

Urząd Miasta i Gminy Zawichost: * Przebudowa i remont dróg gminnych w miejscowości Linów. * Przebudowa i remont dróg gminnych w miejscowości Podszyn i Zawichost. * Przebudowa i remont dróg gminnych w miejscowości Linów i Zawichost.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534723-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540097219-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Zawichost, Krajowy numer identyfikacyjny 52907700000000, ul. ul. Żeromskiego 50, 27-630 Zawichost, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 015 8364115 w. 29, e-mail inwestycje.zawichost@poczta.fm, faks -158 364 051.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zawichost.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

* Przebudowa i remont dróg gminnych w miejscowości Linów. * Przebudowa i remont dróg gminnych w miejscowości Podszyn i Zawichost. * Przebudowa i remont dróg gminnych w miejscowości Linów i Zawichost.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKRRiOŚ.III.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1.1 Zadanie nr 1 PRZEBUDOWA I REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI LINÓW W związku z tym, że przedmiot zamówienia obejmuje zadania dofinansowywane z budżetu państwa Wykonawca zobowiązany jest do złożenia kosztorysów ofertowych oddzielnie na każdy odcinek drogi. * Przebudowa drogi gminnej nr 401060 T Linów Góry przez wieś od km 0+220 do km 0+698 oraz od km 1+251 do 1+391: Dane techniczne: Klasa drogi - D - dojazdowa; Szerokość jezdni jednopasowej - 4,5 m; Szerokość pobocza z kruszywa - 2x0,75 m; Pochylenie poprzeczne poboczy - 8%; Pochylenie poprzeczne jezdni - 2%(spadek daszkowy); Plan sytuacyjny: Na przedmiotowym odcinku drogi zakłada się przebudowę jezdni na szer. 4,5 m o spadku daszkowym 2 % oraz pobocza z kruszywa o szer. 0,75 m Profil podłużny: Niweletę jezdni wpisano w istniejącą konfigurację terenu i dopasowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Przekrój konstrukcyjny: W projekcie założono następujące konstrukcje nawierzchni: Jezdnia drogi na odcinku od km 0+128 do km 0+698 oraz od km 1+251 do km 1+391: - 4 cm ( wymagane) - warstwa ścieralna z AC 11 S D50/70 - 4 cm (wymagane) - warstwa wiążąca z AC 16 W - 10 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm (C90/3) - 20 cm - warstwa gruntu stabilizowanego wapnem i cementem C1-2,5 wykonywane na miejscu (z doziarnieniem) - istniejące podłoże Pobocze : - grubość dostosowana do warstw konstrukcyjnych - kruszywo łamane o uziarnieniu 0-31,5 mm - istniejące podłoże Odwodnienie: Odwodnienie korpusu drogowego powierzchniowe poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w kierunku od drogi, mające na celu zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych. Kolizje Projektowana przebudowa nie koliduje z uzbrojeniem technicznym zlokalizowanym w pasie drogowym. * Remont drogi gminnej nr 401010 T Linów Honorów - Linów Pasy od km 1+335 do km 1+655 oraz od km 2+597 do km 3+047 Dane techniczne: Szerokość jezdni - 4,0 m; Szerokość pobocza z kruszywa - 2x0,50 m; Pochylenie poprzeczne poboczy - 6%; Pochylenie poprzeczne jezdni - 2%(spadek daszkowy); Plan sytuacyjny: Na przedmiotowym odcinku drogi zakłada się remont jezdni szer. 4,0 m o spadku daszkowym 2 % oraz pobocza z kruszywa o szer. 0,50 m Profil podłużny: Niweletę jezdni wpisano w istniejącą konfigurację terenu i dopasowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Przekrój konstrukcyjny: W projekcie założono następujące konstrukcje nawierzchni: Jezdnia drogi na odcinku od km od km 1+335 do km 1+655 oraz od km 2+597 do 3+047: - 10 cm - warstwa ścieralna z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm (C90/3) - 20 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm (C90/3) - 20 cm - warstwa gruntu stabilizowanego wapnem i cementem C1-2,5 wykonywane na miejscu (z doziarnieniem) - istniejące podłoże Pobocze : - grubość dostosowana do warstw konstrukcyjnych - kruszywo łamane o uziarnieniu 0- 31,5 mm - istniejące podłoże Odwodnienie: Odwodnienie korpusu drogowego powierzchniowe poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w kierunku od drogi, mające na celu zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych. Kolizje Projektowany remont nie koliduje z uzbrojeniem technicznym zlokalizowanym w pasie drogowym. * Remont drogi gminnej nr 401053 T Linów Kolonia - Linów Wylesienie od km 0+000 do 0+435 Dane techniczne: Szerokość jezdni - 2,5 m; Szerokość pobocza z kruszywa - 2x0,25 m; Pochylenie poprzeczne poboczy - 6%; Pochylenie poprzeczne jezdni - 2%(spadek daszkowy); Plan sytuacyjny: Na przedmiotowym odcinku drogi zakłada się remont jezdni szer. 2,5 m o spadku daszkowym 2 % oraz pobocza z kruszywa o szer. 0,25 m Profil podłużny: Niweletę jezdni wpisano w istniejącą konfigurację terenu i dopasowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Przekrój konstrukcyjny: W projekcie założono następujące konstrukcje nawierzchni: Jezdnia drogi na odcinku nr 401053T Linów Kolonia - Linów Wylesienie od km 0+000 do km 0+520: - 10 cm - warstwa ścieralna z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm (C90/3) - 20 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm (C90/3) - 20 cm - warstwa gruntu stabilizowanego wapnem i cementem C1-2,5 wykonywane na miejscu (z doziarnieniem) - istniejące podłoże Pobocze : - grubość dostosowana do warstw konstrukcyjnych - kruszywo łamane o uziarnieniu 0- 31,5 mm - istniejące podłoże Odwodnienie: Odwodnienie korpusu drogowego powierzchniowe poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w kierunku od drogi, mające na celu zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych. Kolizje Projektowany remont nie koliduje z uzbrojeniem technicznym zlokalizowanym w pasie drogowym. 3.1.2 Zadanie nr 2 PRZEBUDOWA REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI PODSZYN I ZAWICHOST W związku z tym, że przedmiot zamówienia obejmuje zadania dofinansowywane z budżetu państwa Wykonawca zobowiązany jest do złożenia kosztorysów ofertowych oddzielnie na każdy odcinek drogi. * Remont drogi gminnej nr 401040 T Podszyn Mały przez wieś od km 0+050 do km 0+153 Dane techniczne: Szerokość jezdni - 3,0 m; Szerokość pobocza - 2x0,50 m; Pochylenie poprzeczne poboczy - 6%; Pochylenie poprzeczne jezdni - 2%(spadek daszkowy); Plan sytuacyjny: Na przedmiotowym odcinku drogi zakłada się remont jezdni szer. 3,0 m o spadku daszkowym 2 % oraz pobocza z kruszywa o szer. 0,50 m Profil podłużny: Niweletę jezdni wpisano w istniejącą konfigurację terenu i dopasowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Przekrój konstrukcyjny: W projekcie założono następujące konstrukcje nawierzchni: Jezdnia drogi na odcinku od km 0+050 do km0+153: - 10 cm - warstwa ścieralna z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm (C90/3) - 20 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm (C90/3) - 20 cm - warstwa gruntu stabilizowanego wapnem i cementem C1-2,5 wykonywane na miejscu (z doziarnieniem) - istniejące podłoże Pobocze : - grubość dostosowana do warstw konstrukcyjnych - kruszywo łamane o uziarnieniu 0- 31,5 mm - istniejące podłoże Odwodnienie: Odwodnienie korpusu drogowego powierzchniowe poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w kierunku od drogi, mające na celu zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych. Kolizje Projektowany remont nie koliduje z uzbrojeniem technicznym zlokalizowanym w pasie drogowym. * Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Podszyn (działka o nr ewidencyjnym 508) od km 0+170 do km 0+378 Dane techniczne: Szerokość jezdni - 3,0 m; Szerokość pobocza z kruszywa - 2x0,50 m; Pochylenie poprzeczne poboczy - 6%; Pochylenie poprzeczne jezdni - 2%(spadek daszkowy); Plan sytuacyjny: Na przedmiotowym odcinku drogi zakłada się wykonanie jezdni szer. 3,0 m o spadku daszkowym 2 % oraz pobocza z kruszywa o szer. 0,50 m Profil podłużny: Niweletę jezdni wpisano w istniejącą konfigurację terenu i dopasowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Przekrój konstrukcyjny: W projekcie założono następujące konstrukcje nawierzchni: Jezdnia drogi na odcinku od km 0+170 do km 0+378: - 4 cm ( wymagane) - warstwa ścieralna z AC 11 S D50/70 - 4 cm (wymagane) - warstwa wiążąca z AC 16W - 10 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm (C90/3) - 20 cm - warstwa gruntu stabilizowanego wapnem i cementem C1-2,5 wykonywane na miejscu ( z doziarnieniem) - istniejące podłoże Pobocze : - grubość dostosowana do warstw konstrukcyjnych - kruszywo łamane o uziarnieniu 031,5 mm - istniejące podłoże Odwodnienie: Odwodnienie korpusu drogowego powierzchniowe poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne. Kolizje Zakres przebudowy nie koliduje z uzbrojeniem technicznym zlokalizowanym w pasie drogowym. * Remont drogi gminnej nr 401057 T Piotrowice od km 0+250 do km 0+500. Dane techniczne: Szerokość jezdni - 2,5 m; Szerokość pobocza - 2x0,25 m; Pochylenie poprzeczne poboczy - 6%; Pochylenie poprzeczne jezdni - 2%(spadek daszkowy); Plan sytuacyjny: Na przedmiotowym odcinku drogi zakłada się remont jezdni szer. 2,5 m o spadku daszkowym 2 % oraz pobocza z kruszywa o szer. 0,25 m Profil podłużny: Niweletę jezdni wpisano w istniejącą konfigurację terenu i dopasowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Przekrój konstrukcyjny: W projekcie założono następujące konstrukcje nawierzchni: Jezdnia drogi na odcinku od km 0+250 do km 0+500: - 10 cm - warstwa ścieralna z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm (C90/3) - 20 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm (C90/3) - 20 cm - warstwa gruntu stabilizowanego wapnem i cementem C1-2,5 wykonywane na miejscu (z doziarnieniem)- istniejące podłoże Pobocze : - grubość dostosowana do warstw konstrukcyjnych - kruszywo łamane o uziarnieniu 0-31,5 mm - istniejące podłoże Odwodnienie: Odwodnienie korpusu drogowego powierzchniowe poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w kierunku od drogi, mające na celu zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych. Kolizje Projektowany remont nie koliduje z uzbrojeniem technicznym zlokalizowanym w pasie drogowym. 3.1.3 Zadanie nr 3 PRZEBUDOWA I REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI LINÓW I ZAWICHOST * Przebudowa drogi gminnej nr 401060 T Linów Góry przez wieś od km 0+128 do km 0+220 Dane techniczne: Klasa drogi - D - dojazdowa; Szerokość jezdni jednopasowej - 4,5 m; Szerokość pobocza z kruszywa - 2x0,75 m; Pochylenie poprzeczne poboczy - 8%; Pochylenie poprzeczne jezdni - 2%(spadek daszkowy); Plan sytuacyjny: Na przedmiotowym odcinku drogi zakłada się przebudowę jezdni na szer. 4,5 m o spadku daszkowym 2 % oraz pobocza z kruszywa o szer. 0,75 m Profil podłużny: Niweletę jezdni wpisano w istniejącą konfigurację terenu i dopasowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Przekrój konstrukcyjny: W projekcie założono następujące konstrukcje nawierzchni: Jezdnia drogi na odcinku od km 0+128 do km 0+698 oraz od km 1+251 do km 1+391: - 4 cm ( wymagane) - warstwa ścieralna z AC 11 S D50/70 - 4 cm (wymagane) - warstwa wiążąca z AC 16 W - 10 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm (C90/3) - 20 cm - warstwa gruntu stabilizowanego wapnem i cementem C1-2,5 wykonywane na miejscu (z doziarnieniem) - istniejące podłoże Pobocze : - grubość dostosowana do warstw konstrukcyjnych - kruszywo łamane o uziarnieniu 0-31,5 mm - istniejące podłoże Odwodnienie: Odwodnienie korpusu drogowego powierzchniowe poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w kierunku od drogi, mające na celu zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych. Kolizje Projektowana przebudowa nie koliduje z uzbrojeniem technicznym zlokalizowanym w pasie drogowym. * Remont drogi gminnej nr 401053 T Linów Kolonia - Linów Wylesienie od km 0+435 do 0+520 Dane techniczne: Szerokość jezdni - 2,5 m; Szerokość pobocza z kruszywa - 2x0,25 m; Pochylenie poprzeczne poboczy - 6%; Pochylenie poprzeczne jezdni - 2%(spadek daszkowy); Plan sytuacyjny: Na przedmiotowym odcinku drogi zakłada się remont jezdni szer. 2,5 m o spadku daszkowym 2 % oraz pobocza z kruszywa o szer. 0,25 m Profil podłużny: Niweletę jezdni wpisano w istniejącą konfigurację terenu i dopasowano do istniejącego zagospodarowania terenu. Przekrój konstrukcyjny: W projekcie założono następujące konstrukcje nawierzchni: Jezdnia drogi na odcinku nr 401053T Linów Kolonia - Linów Wylesienie od km 0+000 do km 0+520: - 10 cm - warstwa ścieralna z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm (C90/3) - 20 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm (C90/3) - 20 cm - warstwa gruntu stabilizowanego wapnem i cementem C1-2,5 wykonywane na miejscu (z doziarnieniem) - istniejące podłoże Pobocze : - grubość dostosowana do warstw konstrukcyjnych - kruszywo łamane o uziarnieniu 0- 31,5 mm - istniejące podłoże Odwodnienie: Odwodnienie korpusu drogowego powierzchniowe poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w kierunku od drogi, mające na celu zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych. Kolizje Projektowany remont nie koliduje z uzbrojeniem technicznym zlokalizowanym w pasie drogowym. * Przebudowa odcinka ulicy Krętej w Zawichoście. Parametry techniczne: Klasa drogi wewnętrzna, Droga jednopasowa - jednokierunkowa Szerokość jezdni 3,00m,Obciążenie ruchem KR1, Przebieg w planie sytuacyjnym W planie sytuacyjnym przedmiotowy odcinek posiada dwa łuki poziome o promieniach i kątach zwrotu: R1 = 150,00mb a1 = 6,83°, R2 = 50,00mb a2 = 15,31°. Ukształtowanie wysokościowe Obustronne włączenie niwelety projektowanego odcinka dostosowano do istniejących jezdni o nawierzchni bitumicznej . Całość odcinka maksymalnie dostosowano do istniejącej nawierzchni z płyt żelbetowych. Odwodnienie Odwodnienie nawierzchni jezdni i pobocza nastąpi poprzez spadki poprzeczne i podłużne na istniejący teren. Układ konstrukcyjny W oparciu o "Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie /Dziennik Ustaw nr 43 z dnia 14 maja 1999 roku/". Konstrukcja nawierzchni - wzmocnienie konstrukcji - 4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 100kg/m2 - warstwa profilująca z betonu asfaltowego, * Przebudowa nawierzchni na działce o nr ewidencyjnym 525 w miejscowości Zawichost. Parametry techniczne: Klasa drogi wewnętrzna, Szerokość nawierzchni bitumicznej od 5,60 do 5,90m, Obciążenie ruchem KR1, Przebieg w planie sytuacyjnym W PLANIE SYTUACYJNYM PRZEDMIOTOWY ODCINEK NAWIERZCHNI JEST PROSTY. OD STRONY LEWEJ OGRANICZONY PROJEKTOWANYM KRAWĘŻNIKIEM. Ukształtowanie wysokościowe Włączenie niwelety projektowanego odcinka dostosowano do istniejących jezdni o nawierzchni z bitumicznej. Całość odcinka maksymalnie dostosowano do istniejącego terenu. Odwodnienie Odwodnienie nawierzchni jezdni i pobocza nastąpi poprzez spadki poprzeczne i podłużne na istniejący teren. Układ konstrukcyjny W oparciu o "Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie /Dziennik Ustaw nr 43 z dnia 14 maja 1999 roku/". Konstrukcja nawierzchni - wzmocnienie konstrukcji - 4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 100kg/m2 - warstwa profilująca z betonu asfaltowego,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45113000-2, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: * Przebudowa i remont dróg gminnych w miejscowości Linów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 660204.78
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROMAR R.L. BOŻEK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. A. Hedy ps. "Szary" 9 a
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 647557.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 647557.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 703061.49
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: * Przebudowa i remont dróg gminnych w miejscowości Podszyn i Zawichost

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 204320.54
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROMAR R.L. BOŻEK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. A. Hedy ps. "Szary" 9a
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159480.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159480.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159480.83
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: * Przebudowa i remont dróg gminnych w miejscowości Linów i Zawichost

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 92572.11
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROKAM" Tomasz Wojtas
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Piaseczno 44
Kod pocztowy: 27-670
Miejscowość: Łoniów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 108501.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 108501.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 111031.92
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.