Ogłoszenie z dnia 2020-07-08
Ogłoszenie nr 510121906-N-2020 z dnia 08-07-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach: DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
WRAZ Z ROZŁADUNKIEM PRZEZ DOSTAWCĘ I DOSTARCZENIEM DO MAGAZYNU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, Krajowy numer identyfikacyjny 31361500000000,
ul. Biskupice
72,
98-210
Sieradz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 827-46-95, e-mail
dps@invar.net.pl, faks
43 827 46 95.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: POWIATOWA SAMORZĄDOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach WRAZ Z ROZŁADUNKIEM PRZEZ DOSTAWCĘ I DOSTARCZENIEM DO MAGAZYNU
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach. W ilościach określonych szczegółowo w Załącznikach 3-7 do SIWZ. Załączniki 3-7 do SIWZ stanowią integralna część SIWZ, zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.1.RYBY PRZTWORZONE I KONSERWOWANE- Załącznik nr 3 (CPV - 15 20 00 00-0)2.RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - PIECZYWO - Załącznik nr 4 (CPV - 15 81 10 00-6)3.PRODUKTY MLECZARSKIE - Załącznik nr 5 (CPV - 15 50 00 00-3)4.PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE - Załącznik nr 6 (CPV - 15 10 00 00-9)5.OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY- Załącznik nr 7 (CPV - 15 30 00 00-1)6.PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I PROD. SKROBIOWYCH - Załącznik nr 7 (CPV - 15 60 00 00-4)7.OLEJE I TŁUSZCZE ZWIERZĘCE LUB ROŚLINNE - Załącznik nr 7 (CPV - 15 40 00 00-2)8.RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - Załącznik nr 7 (CPV - 15 80 00 00-6)9.ROŚLINY UPRAWNE, PRODUKTY WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA - Załącznik nr 7 (CPV - 03 11 00 00-5) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT (Załączniki Nr 3-7).TOWAR PODLEGA ROZŁADUNKOWI PRZEZ DOSTAWCĘ WRAZ Z DOSTARCZENIEM DO MAGAZYNU SPOŻYWCZEGO WG. USTALEŃ Z ZAMAWIAJĄCYM
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15100000-9
Dodatkowe kody CPV: 15200000-0, 15811000-6, 15500000-3, 15300000-1, 15600000-4, 15400000-2, 15800000-6, 03110000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: RYBY (ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9127.49
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia "RYBKA", Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9509.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: RÓŻNE PRODUKTY SPOZYWCZE-PIECZYWO (ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16542.73
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piekarnia "BAGIETKA" Marcin Ulański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19305.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: PRODUKTY MLECZARSKIE (ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36631.44
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w ŁASKU
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31375.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: PRODUKTY MIĘSNE, MIĘSO (ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60853.88
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "JAMIR" Sobieraj i Wspólnicy Sp.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
63185.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE (ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SIWZ) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43786.42
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU "KLAUDIA" Mariusz Simiot
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49623.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie ZAPYTANIA O CENĘ na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2019 r. poz 1843), którą zamawiający przeznaczył na to zamówienie w ustalonym okresie zarówno w odniesieniu do ponoszonych wydatków ze środków publicznych jak również kosztów zużycia artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
2. Artykuły spożywcze objęte zamówieniem są towarem powszechnie dostępnym o ustalonych standardach jakości - art. 70 ww. ustawy.
3. Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania o cenę na dostawy artykułów spożywczych objętych zamówieniem może zostać dostarczone do takiej liczby dostawców, która zapewni wybór najkorzystniejszej oferty, konkurencję i sprawny przebieg postępowania - nie mniej niż do pięciu.
4. Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, który zaoferuje najkorzystniejszą cenę dostawy artykułów spożywczych.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Wyłapywanie, utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom (psom i kotom) odłowionym lub odebranym z terenu gminy Sieradz wraz z prowadzeniem akcji adopcyjnej
- Dostawy pierogów mrożonych, mrożonych warzyw oraz ryb do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2025.
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 2 im Krasnala Hałabały w Sieradzu
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 5 im. Misia Uszatka w Sieradzu
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sieradz w roku 2024 i 2025
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 15 w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.