To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-17
Ogłoszenie nr 510122276-N-2019 z dnia 17-06-2019 r.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1: Dostawa sprzętu w ramach projektu "INWESTUJEMY W ZAWODOWCÓW"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "INWESTUJEMY W ZAWODOWCÓW" (umowa nr RPLD.RPLD.11.03.01-10-0022/17) współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.3 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526213-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540061642-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1, Krajowy numer identyfikacyjny 59218698300000,
ul. Ul. Roosevelta
1,
97-300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447323832, e-mail
zsp_nr1@poczta.neostrada.pl, faks
7323833.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zsp1piotrkow.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu w ramach projektu "INWESTUJEMY W ZAWODOWCÓW"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/ZSP1/IWZ/2019/1
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu - do siedziby Zamawiającego, w ramach projektu "INWESTUJEMY W ZAWODOWCÓW" (umowa nr RPLD. RPLD.11.03.01-10-0022/17) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.3 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 1. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na części: Część 1: Dostawa: Sprzęt komputerowy i serwerowy, multimedialny, oprogramowanie oraz szkolenie w wymiarze 4 godzin dla 8 nauczycieli w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. Część 2: Dostawa: Sprzęt komputerowy i multimedialny oraz narzędzia instalatorskie oraz szkolenie w wymiarze 4 godzin dla 8 nauczycieli w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w odniesieniu do Części 1, zawiera Załącznik Nr 1A do SIWZ. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w odniesieniu do Części 2, zawiera Załącznik Nr 1B do SIWZ. 2. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt i wyposażenie odpowiednio do wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1A i Załączniku Nr 1B. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, wybraną przez siebie część zamówienia lub na obie części. Zamawiający nie zastrzega maksymalnej liczby części zamówienia, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy. 4. Zamawiający oświadcza, że środki wydatkowane na usługi kształcenia zawodowego oraz dostawę towarów w projekcie "KWALIFIKACJA NA START" (umowa nr RPLD.11.03.01-10-0004/17-00), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.3 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, pochodzą w co najmniej 70% ze środków publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych oraz ściśle związane są z usługami kształcenia zawodowego. 5. Ilekroć w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia oraz odniesienia do norm to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30211000-1
Dodatkowe kody CPV: 30195000-2, 30232100-5, 30216110-0, 32324600-6, 32425000-8, 38652100-1, 48822000-6, 30231300-0, 30111000-3, 30237200-1, 42999100-6, 30213200-7, 48210000-3, 48322000-1, 48310000-4, 38621000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
109495.93
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU Dariusz Rafał Przyłoga
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
127890.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W dniu 02.04.2019 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, w której, w odniesieniu do Części 2 zamówienia, poinformował że: - na wykonanie zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę 227 700,00 brutto; - w wyznaczonym terminie wpłynęły do Zamawiającego oferty: 1 CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka sp. z o.o., ul. Wolności 8 lok. 4, 26-600 Radom, cena brutto oferty: 181 550,10 zł 2 Syntis sp. z o.o., ul. Ciołkowskiego 11/1, 15-523 Grabówka, cena brutto oferty 260 950,65 zł 3 PHU Dariusz Rafał Przyłoga, Pl. Piłsudskiego 1, 99-300 Kutno, cena brutto oferty 227 999,10 zł. W trakcie badania ofert Zamawiający zobowiązany był odrzucić oferty nr 1 i nr 3. W tej sytuacji najkorzystniejszą a zarazem jedyną ofertą jest oferta firmy Syntis sp. z o.o. z ceną brutto oferty 260 950,65 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do kwoty oferty najkorzystniejszej. Zamawiający unieważnia postępowanie w odniesieniu do Części 2 na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 4: "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia". |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa mebli na potrzeby Domu Studenta
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na terenie miasta Piotrków Trybunalski oraz poza teren miasta Piotrków Trybunalski
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesięcy.
- Świadczenie usług ochroniarskich dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Zakup sprzętu medycznego dla Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- Dostawa drukarek
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
więcej: Procesory tekstowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.