To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-09
Ogłoszenie nr 510122949-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.
Gmina Borek Wlkp.: Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Borku Wlkp.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544009-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Borek Wlkp., Krajowy numer identyfikacyjny 52801400000000,
ul. Rynek
1,
63-810
Borek Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
655 716 120, e-mail
zamowienia.publiczne@borekwlkp.pl, faks
655 715 893.
Adres strony internetowej (url): www.borekwlkp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Borku Wlkp.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem przebudowa ul. Sienkiewicza w Borku Wlkp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty wykonawcze stanowiące zał. Nr 12 do niniejszego SIWZ . Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi ~ 322,00 m. Cała trasa przebudowywanej ulicy leży w granicach administracyjnych gminy Borek Wielkopolski, na działkach o nr ewidencyjnych: 111, 975/5, 977, 959/6, 960/4, 974/1, 971, 983, 120/22, 895/5, 982 - Obręb 0001 Borek Wlkp. Celem przebudowy przedmiotowej drogi jest zapewnienie odpowiedniego ciągu komunikacyjnego, umożliwiającego płynne i bezpieczne poruszanie się pojazdów oraz pieszych. W ramach inwestycji przewidziano wykonanie: o Rozebranie istniejącej nawierzchni z trylinki, o Rozebranie nawierzchni chodników oraz zjazdów, o Rozebranie krawężników, o Wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni oraz chodników i zjazdów, o Wykonanie podbudowy jezdni oraz zjazdów z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie, o Ustawienie krawężników betonowych, o Ułożenie nawierzchni jezdni częściowo z płyt pozyskanych z rozbiórki, częściowo z nowego materiału (trylinki) o Ułożenie nowej nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej, o Ułożenie nowej nawierzchni zjazdów, o Regulację wysokościową wpustów, studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej i sanitarnej, zaworów wodociągowych i gazowych, studzienek telekomunikacyjnych, o oczyszczenie istniejących wpustów oraz studni. Przewidziano pozostawienie istniejącej szerokości jezdni (6,0m). Przewidziano zachować wszystkie dotychczasowe parametry techniczne drogi. Nawierzchnię jezdni przewidziano wykonać z płyt betonowych sześciokątnych (trylinki) ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej oraz podbudowie z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie. Materiał uzyskany z rozbiórki należy posortować i odtransportować składowisko wskazane przez Zamawiającego. Jezdnię ograniczono z obu stron krawężnikiem betonowym 15x30x100 cm układanym na ławie betonowej z oporem. Krawężnik należy wynieść na wysokość 12 cm. Chodnik zaprojektowano z betonowej kostki brukowej koloru szarego. Nawierzchnię chodnika należy wykonać do granicy posesji. Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z betonowej kostki brukowej koloru grafitowego, układaną na podbudowie z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie. Krawężnik na zjazdach należy obniżyć do wysokości 2 cm ponad powierzchnię jezdni. Nawierzchnię zjazdów, od strony posesji, należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem. Na całym odcinku objętym opracowaniem zaprojektowano pochylenie poprzeczne jezdni obustronne 2%. Jedynie na odcinku od skrzyżowania z ul. Szosa Jaraczewska do km 0+050 przewidziano wykonanie pochylenia jednostronnego 2%. Zmianę nachylenia należy wykonać na długości prostej przejściowej. Przedmiotową drogę przewiduje się odwodnić poprzez odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne do istniejących wpustów kanalizacji deszczowej. Przedmiotowe wpusty przewidziano oczyścić i wyregulować wysokościowo. W miejscach, w których istniejąca nawierzchnie jest zapadnięta należy wykonać lokalną wymianę gruntu na gł. 30 cm na materiał niespoisty i zagęścić (Is min 1,0). 2. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać również poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie: 1) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 2) dokonania zgłoszenia wykonywanych robót do gestorów sieci przebiegających w granicach inwestycji 3) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 4) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., 5) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 6) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, 7) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu. 8) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, 9) opracowania ewentualnych projektów wykonawczych, 10) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania, 11) prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną, 12) wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z obowiązującymi normami, 13) Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w specyfikacji technicznej oraz wymaganych przepisami prawa, 14) Wykonawca na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód, 15) Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody, 3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 48 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane 2) Wykonawca winien udzielić 30 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 3) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2019 r. poz.1186 z późn. zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 4) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania czynności związanych z realizacją robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia: a) dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zawierające imienne wskazanie osób do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie ustalonym przez Zamawiającego - w terminie nie krótszym niż 5 dni przed przekazaniem placu budowy - załącznik nr 8 do SIWZ - dokument wymagany od Wykonawcy, którego oferta oceniona została, jako najkorzystniejsza, b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących czynności przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopią umowy o pracę lub umową obejmującą okres realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest na każde żądanie i w każdym czasie przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (kopie umów) potwierdzające zatrudnienie osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy, c) jeżeli Wykonawca nie przedłoży dokumentów, o których mowa w pkt. lit b Zamawiający uzna ten fakt, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace i zastosuje sankcje z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymagań poprzez naliczenie kar umownych w wysokości, o których mowa w § 13 ust. 1 pkt 9 wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ, 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik Nr 13 do SIWZ, 2) projekt wykonawczy na przebudowę dogi i chodnika - załącznik nr 12 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45231000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
365445.00
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Patryk Borowczyk PHU
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
449497.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.