To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-09
Ogłoszenie nr 510122966-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.
33 Baza Lotnictwa Transportowego: Remont budynku nr 81/6015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536740-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
33 Baza Lotnictwa Transportowego, Krajowy numer identyfikacyjny 31018885400000,
ul. Powidz-Osiedle
6,
62-430
Powidz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
261 544 471; 261 544 261, e-mail
33bltr.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 544 332; 261 544 111.
Adres strony internetowej (url): https://33bltr.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku nr 81/6015
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):9/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, pn.: "Remont budynku nr 81/6015" zlokalizowanego w miejscowości Powidz, ul. Witkowska 8. 2.Zadanie obejmuje Wykonanie kompleksowego remontu dachu budynku nr 81/6015 wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach oraz naprawa ramp załadunkowych. 3.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SIWZ: a. Specyfikacja techniczna ST -01 z opisem robót- załącznik nr 8 do SIWZ, b. Przedmiar Robót - załącznik nr 9 do SIWZ, 4.W zakres robót wchodzą w szczególności wymienione poniżej prace: - roboty przygotowawcze oraz rozbiórkowe wewnątrz i na zewnątrz budynku - roboty naprawcze powierzchni betonowych - wykonanie nowych obróbek blacharskich parapetów, gzymsów, pasów nadrynnowych oraz kominów - montaż nowych wentylatorów okiennych - wymiana okien skrzynkowych na okna PCV wraz z obróbkami - wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych oraz bram - wykonanie prac malarsko- szpachlarskich - wykonanie prac malarskich elewacji budynku - naprawa powierzchni betonowych ramp załadunkowych wraz ze schodami - szczegółowy wykaz materiałów stanowi załącznik do przedmiaru robót, zestawienie materiałów 5. Z wykonywaniem przedmiotu zamówienia wiążą się dodatkowo: - Wszyscy pracownicy powinni posiadać aktualne badania lekarskie przy pracach na wysokości powyżej 3 m. - Prace będą odbywały się na czynnym obiekcie - użytkowanym przez zamawiającego. - Zamawiający przewiduje, że wynagrodzenie będzie płatne częściowo, zgodnie z § 8 umowy. 6. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień. Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Roboty remontowe i renowacyjne 7.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., ustawie z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz ustawie z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 8.Wykonawca przed opracowaniem oferty może dokonać wizji lokalnej terenu. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu chęci udziału przedstawicieli Wykonawców w tym przedsięwzięciu na adres mail: 33bltr.przetargi@ron.mil.pl. Przedmiotowe zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko osoby uczestniczącej w wizji lokalnej, a także numer kontaktowy w celu przekazania szczegółów czasu i miejsca jej przeprowadzenia, które będzie uzależnione od ilości chętnych. Wizja będzie się odbywać w obecności upoważnionych osób funkcyjnych z ramienia Zamawiającego. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. 9.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę zostały określone w ust. 4 niniejszej części SIWZ 11.Wykonawca każdorazowo w terminie do 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu, na każde jego żądanie, dokumenty potwierdzające sposób zatrudnienia osób wymienionych w "Wykazie pracowników realizujących robotę budowlaną", tj. a)oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy, że zatrudnia wskazane w ww. wykazie osoby. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) do wglądu: kopie dokumentów potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczenia społecznego, tj. wydruki ZUS ZUA LUB kopie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. 12.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów określonych w ust. 11, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, skutkiem czego będzie naliczenie kary umownej wymienionej w projekcie umowy. 13.Wykonawca udzieli minimum 36-miesięcznej i maksymalnie 72-miesięcznej gwarancji jakości na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przez osoby upoważnione. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 14.W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia w wymaganych materiałach i urządzeniach itp. nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom i produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego w terminie realizacji umowy, zobowiązany jest złożyć opis materiałów i produktów równoważnych, zgodnie z SIWZ. 15.W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot "lub równoważne". 16. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, określa "Wzór umowy" stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
641892.50
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych Andrzej Putz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
622043.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI POWIDZ
- Serwisowanie instalacji grzewczych w garnizonie Powidz.
- "Naprawa naczepy ZREMB NS-600W"
- Przegląd konserwacyjno- serwisowy sprężarek.
- Dostawa chemii gospodarczej oraz artykułów gospodarczych dla 33. BLTr w Powidzu
- Wykonanie tymczasowego przyłącza wodociągowego dla GPR
więcej: przetargi POWIDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Prace remontowo-adaptacyjne - przystosowanie Budynku Nr 4 w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie dla nowego akceleratora elektronów
- Roboty budowlane polegające na zmianie systemu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Św. Anny 13 w Brzezinach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie hydroizolacji posadzki i ścian w budynku edukacyjnym w ramach zadania inwestycyjnego p.n. : Modernizacja Służewskiego Domu Kultury przy ul. J. S. Bacha 15"
- "Przebudowa wraz z rozbudową czworaku w zespole podworskim w Partęczynach"
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.