eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm Śląski"Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie Śląskim (budowa windy, klatki schodowej, toalet dla niepełnosprawnych, pochylni wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych) - ETAP I"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-18

Ogłoszenie nr 510123071-N-2019 z dnia 18-06-2019 r.

Gmina Chełm Śląski: "Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie Śląskim (budowa windy, klatki schodowej, toalet dla niepełnosprawnych, pochylni wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych) - ETAP I"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538643-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Chełm Śląski, Krajowy numer identyfikacyjny 27259334800000, ul. ul. Konarskiego 2, 41-403 Chełm Śląski, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 257 503, e-mail ugchelmsl@poczta.fm, faks 322 257 504.
Adres strony internetowej (url): www.bip.chelmsl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie Śląskim (budowa windy, klatki schodowej, toalet dla niepełnosprawnych, pochylni wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych) - ETAP I"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.2.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie robót budowlanych w rozumieniu art. 2 pkt 8 ustawy PZP polegających na Rozbudowie i przebudowie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie Śląskim (budowa windy, klatki schodowej, toalet dla niepełnosprawnych, pochylni wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych) - ETAP I oraz uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Rozbiórkę: a) istniejącej stalowej zewnętrznej ewakuacyjnej klatki schodowej, b) płyt betonowych usytuowanych w miejscu rozbudowy, c) chodników, dojść i utwardzeń miejsc postojowych - zgodnie z dokumentacją projektową, d) elementów istniejącego budynku szkoły w zakresie określonym w dokumentacji projektowej; 2. Rozbudowę budynku szkoły w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in.: a) roboty fundamentowe, b) roboty dylatacyjne, c) roboty murowe, betonowe, stolarskie, ciesielskie i dekarskie, d) wykonanie szybu windowego, e) roboty izolacyjne, f) wykonanie instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, CO, teletechnicznych i deszczowych g) roboty wykończeniowe, h) wykonanie trzech zewnętrznych pochylni dla osób niepełnosprawnych, i) wykonanie i przebudowa chodników, dojść, dojazdów i utwardzonych miejsc postojowych, j) przebudowa ogrodzenia k) przebudowa przyłączy i sieci wodnej, kanalizacyjnej, energetycznej i deszczowej, l) inne nie wymienione powyżej a przedstawione w dokumentacji projektowej; 3. Dostawę i montaż windy o napędzie hydraulicznym (dla niepełnosprawnych); 4. Dostawę niezbędnego wyposażenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45214210-5, 45100000-8, 45110000-1, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 71000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 799770.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KANBEX" Sp. z o.o
Email wykonawcy: kanbex@wp.pl
Adres pocztowy: ul. K. Miarki 36
Kod pocztowy: 41-400
Miejscowość: Mysłowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 983717.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 983717.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 983717.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.